دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

مالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143

دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی اورجینال بخصوص محصولات نایاب درایران است. نمالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143 یکی از این محصولات می باشد. شما می توانید محصولات و اطلاعات تاریخچه کمپانی سیگماآلدریچ را از این شرکت تهیه نمایید. همانطور که می دانید مرک یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توضیع کنندگان مواد شیمیایی در دنیا به شمار می رود.

مالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143

نقایص ناشی از مالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143 ، DEET و پرمترین ، به تنهایی یا ترکیبی در موش های صحرایی بالغ.

مجله سم شناسی و بهداشت محیط .(2004-01-10) A

کارشناسان :

  • علی عبدالرحمان
  • آنجلیکا دچکوفسکایا
  • لری بی گلدشتاین
  • سارا اچ بولمن
  • واسیدالدین خان
  • ایمان آل المصری
  • محمدبن ابونادیا

محققان :

مالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143– O , O-dimethyl-S-({1,2-carbethoxyethyl} DEET , phosphorodithionate , (N , N-diethyl-m-toluamide)-cis / trans-3-(-/+)} و پرمترین {(2, 2- دیکلرواتنیل) -2,2-دی متیل سیکلوپروپان کربوکسیلیک اسید (3-فنوکسی فنیل) متیل استر} معمولاً آفت کش ها استفاده می شود. برای تعیین اثرات کاربردی این مواد شیمیایی از نظر پوستی ، به تنهایی یا ترکیبی ، رفتار حسی حرکتی ، سیستم کولینرژیک مرکزی و تغییرات هیستوپاتولوژیک در موش های صحرایی نر بالغ اسپراگ داولی به دنبال دوز پوستی روزانه 44.4 میلی گرم بر کیلوگرم مالاتیون ، 40 مورد مطالعه قرار گرفت. mg / kg mg kg 0.13 , DEET پرمترین ، به تنهایی و به مدت 30 روز.

ارزیابی های عصبی :

رفتار عملکردهای حسی- حرکتی شامل نمره راه رفتن پرتو ، زمان راه رفتن پرتو ، سطح شیب دار و ارزیابی پاسخ گریپ بود. بیست و چهار ساعت پس از آخرین درمان با هر ماده شیمیایی به تنهایی یا به صورت ترکیبی ، همه اقدامات رفتاری مختل شد. ترکیبی از DEET و پرمترین ، مالاتیون و پرمترین ، یا سه ماده شیمیایی با هم باعث اختلال بیشتر در عملکرد متمایل نسبت به پرمترین به تنهایی می شود. فقط حیواناتی که با ترکیبی از DEET و مالاتیون یا با DEET و پرمترین تحت درمان قرار گرفتند ، افزایش قابل توجهی در فعالیت بوتریل کولین استراز پلاسما (BChE) نشان دادند.

درمان با DEET یا پرمترین به تنهایی ، مالاتیون و پرمترین ، یا DEET و پرمترین افزایش قابل توجهی در فعالیت استیل کولین استراز قشری (AChE) ایجاد نمود. ترکیبی از مالاتیون و پرمترین یا DEET و پرمترین کاهش قابل توجهی در فعالیت AChE مغز میانی ایجاد کرد. حیوانات تحت درمان با DEET به تنهایی افزایش قابل ملاحظه ای در اتصال گیرنده AC2 موسکارینی قشری m2 نشان دادند. مالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143

تعیین میزان تراکم نورونها در زیرجنسه های دندانه دار ، CA1 و CA3 هیپوکامپ ، مغزمیانی ، ساقه مغز و مخچه نشان داد که کاهش قابل توجهی در تراکم نورونهای زنده مانده با درمان های مختلف وجود دارد. این نتایج نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض دوزهای واقعی مالاتیون ، DEET و پرمترین ، به تنهایی یا ترکیبی ، هیچ علامت آشکاری از سمیت عصبی ایجادنمی کند ، اما باعث نقص های عصبی رفتاری قابل توجه و انحطاط عصبی در مغز می شود.

مالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143

بررسی مکانیسم جداسازی کایرال و پیکربندی مطلق انانتیومرهای مالاتیون، مالااکسون و ایزومالاتیون توسط کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا کایرال همراه با محاسبات انرژی اتصال آشکارساز کایرال.

مجله کروماتوگرافی. A (2013/02/13)

محققان :

  • آنپینگ ژانگ
  • ونفنگ لای
  • جیانچیانگ سان
  • گویشیانگ هو
  • ویپینگ لیو

PMID23398995

چکیده

تعیین مکانیسم جداسازی کایرال و تخصیص پیکربندی مطلق برای توسعه فازهای ثابت کایرال (CSPs) و ارزیابی هر دو زیست فعالی انتی انتخابی و سرنوشت ترکیبات کایرال اساسی است. این کار فرآیند جداسازی کایرال و انتساب تنظیمات مطلق مالاتیون، مالااکسون و ایزومالاتیون را با استفاده از کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC) همراه با محاسبات انرژی اتصال آشکارساز کایرال بررسی کرد.

پیوند هیدروژنی عامل بسیار مهمی در جداسازی کایرال ایزومالاتیون در Chiralpak AD بود، اگرچه تأثیر قابل‌توجهی بر جداسازی کایرال مالاتیون و مالااکسون در Chiralcel OJ نشان نداد. بر اساس علامت آشکارساز کایرال، روابط بین اثر پنبه، پراکندگی نوری و پیکربندی مطلق برای انانتیومرهای فردی مالاتیون، مالااکسون و ایزومالاتیون ایجاد شد.

دستورات شستشوی انانتیومرهای مالاتیون و مالااکسون در Chiralcel OJ و استریوایزومرهای ایزومالاتیون در Chiralpak AD پیش‌بینی‌شده توسط محاسبات انرژی اتصال دقیقاً با موارد مشاهده شده در آزمایش‌های جداسازی کایرال مطابقت دارند. نتیجه نشان می دهد که محاسبات انرژی اتصال را می توان برای تعیین پیکربندی مطلق انانتیومرهای ترکیبات کایرال شسته شده در CSP ها استفاده کرد.

قیمت – فروش مالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص مالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143 می باشد.که در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع  قیمت مالاتیون کد سیگماآلدریچ 36143 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

راههای ارتباطی :
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (ساعات تماس 24ساعت)

Visits: 3