راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

آب اکسیژنه

آب اکسیژنه یا همان هیدروژن پراکسید 35 درصد یک ترکیب شیمیایی است که به صورت محلولی شفاف با غلظت 35 درصد از هیدروژن پراکسید در آب در دسترس است. این ترکیب شیمیایی به دلیل خاصیت اکسیدکنندگی قوی خود در موارد مختلفی از جمله استفاده‌های پزشکی، ضدعفونی و حتی در صنایع آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صنایع پزشکی، هیدروژن پراکسید 35 درصد برای ضدعفونی جراحی، پاکسازی زخم‌ها و محل‌های زخمی و همچنین به عنوان یک مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز به عنوان یک ماده رنگ‌برداری مو و مواد افزایش دهنده کفایت محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده اصلی مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص برند مرک آلمان و سیگماآلدریچ در ایران می باشد. این شرکت با واردات برند سیگما اورجینال توانسته مواد اولیه بسیاری از آزمایشگاه ها، دانشگاه ها، تولید کنندگان، شرکت های داروسازی و محققان را تامین نماید.

آب اکسیژنه

این ماده یک اکسید کننده متداول است که به عنوان سفید کننده استفاده می شود. هیدروژن پراکسید ساده ترین پراکسید است. به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده در پانسمان زخمهای عفونی  استفاده می شد. ولی امروزه به دلیل آسیبی که به بافتهای مجاور وارد می کند دیگر در پانسمان استفاده نمی شود و گاهی فقط برای ضد عفونی لوازم و سطوح استفاده می شود.

آب اکسیژنه برای حذف مواد آلی و معدنی که موجب فاسد شدن استخر می شود بکار می رود. بطور وسیعی در صنایع مختلف جهت گند زدایی و یا رنگ بری استفاده می شود. هیدروژن پراکسید از خانواده پراکسید ها است، پراکسید ها ترکیباتی اند تشکلیل شده از یک پیوند یگانه  اکسیژن _اکسیژن

استفاده از هیدروژن پراکسید 35 درصد به دلیل خصوصیات شیمیایی و ضدعفونی‌کنندگی قوی‌اش، در موارد مختلف به عنوان یک ماده موثر و مفید مورد توجه قرار می‌گیرد.

مشخصات محصول

  • نقطه جوش: 150.2 درجه سانتی گراد
  • نقطه ذوب: 0.43- درجه سانتی گراد
  • اسامی مترادف: هیدروژن پراکسید و پراکسید هیدروژن
  • شکل ظاهری: مایع بی رنگ و بعضی مواقع آبی کم رنگ میشود

تاریخچه آب اکسیژنه

آب اکسیژنه یا هیدروژن پراکسید 35 درصد یک ترکیب شیمیایی است که از دهه 1800 میلادی مورد توجه قرار گرفت. ابتدا توسط دانشمندانی مانند لوئیس جاکوئر بررسی شد و خواص اکسیدکنندگی و ضدعفونی‌کنندگی قوی آن شناسایی شد. با گذشت زمان، هیدروژن پراکسید 35 درصد به عنوان یک ماده موثر در زمینه‌های مختلفی از جمله پزشکی، آرایشی و بهداشتی و صنایع مختلف دیگر استفاده شد.

استفاده از هیدروژن پراکسید 35 درصد در صنایع مختلف به دلیل ویژگی‌های اکسیدکنندگی قوی و خاصیت ضدعفونی‌کنندگی آن، برای پاکسازی، ضدعفونی و استریل کردن محیط‌ها و محصولات مختلف از جمله اهمیت‌های آن است. این تاریخچه نشان از اهمیت این ترکیب در حوزه‌های مختلف صنعتی و پزشکی دارد و مورد توجه بوده است.

آب اکسیژنه دو نوع صنعتی و خوراکی دارد.

  • ماده ای تلخ مزه بیرنگ و بی بو است، خاصیت اسیدی ضعیف دارد و اکسید کننده بسیار قوی می باشد.
  • این ماده خالص یک مایع ناروان است و به سختی میتوان آنرا تهیه کرد.
  • تجزیه این ماده باعث ایجاد رادیکال های آزاد OH می­کند.
  • به مرور آب اکسیزنه به شکل زیر تجزیه و تبدیل به آب و اکسیژن می گردد.

                                                                  2H2O2  –>  O2 + 2H2

  • این موضوع باعث خاصیت اکسید کندگی قوی می­­شود که میتواند مواد آلی و معدنی را اکسید کند.
  • در صنایع برای رنگ بری و گند زدایی از این ماده استفاده می­کنند.
  • اگر مدت زیادی انبار شود ؛تجزیه شده و به آب و اکسیژن  تبدیل می­شود.
  • این عمل در محیط بازی سریع تر رخ می­دهد.

آب اکسیژنه

کاربرد آب اکسیژنه

  • شستشو جراحات 

از اب اکسیژنه می توان برا شستشو و ضد عفونی جراحات سطحی استفاده نمود. در این صورت فرمول توصیه شده باید حداکثر %5 باشد.

  • سفید کردن لباس ها:

آب اکسیژنه می تواند جایگزین مناسبی برای سفید کننده های شیمیایی باشد، برای از بین بردن لک ها بسیار موثر است.

  • درمان قارچ های پا:

توصیه می­شود برای قارچ های مکرری که درناحیه کف پا و انگشتان رخ می­دهد از این ماده استفاده شود.

  • درخشندگی موها:

بسیاری از محصولات مراقبت از موها حاوی این ماده هستند، البته استفاده زیاد تاثیرات مطلوبی ندارد.

  • شستشو دهان و لثه ها:

استفاده از آب اکسیژنه به عنوان محلول شستشوی دهان و دندان بسیار موثر و مقرون به صرفه است.

اب اکسیژنه می تواند به درمان موثر التهابات لثه و عفونت های گلو نیز کمک کند و برای رفع التهابات توصیه می شود از حالت خاص آن استفاده کرد اما در صورت غرغره کردن باید با نصف مقدار آب مخلوط شده و چند ثانیه بیشتر طول نکشد.

خرید و فروش آب اکسیژنه

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده آب اکسیژنه با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد. مرکاپتو -1- اندکانول -11

                                   زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                               نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                        ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

اقدامات بیوشیمی  آب اکسیژنه 35%

اقدامات بیوشیمیایی مرتبط با هیدروژن پراکسید 35 درصد شامل موارد زیر می‌شود:

  1. تجزیه و متابولیسم: بیوشیمیایی هیدروژن پراکسید شامل فرایندهای تجزیه و متابولیسم این ترکیب در سیستم‌های زیستی است که ممکن است در سلول‌ها و باکتری‌ها رخ دهد.
  2. تأثیر بر آنزیم‌ها: هیدروژن پراکسید 35 درصد می‌تواند بر فعالیت برخی آنزیم‌ها در سیستم‌های زیستی تأثیر بگذارد و فعالیت آنزیم‌های بیوشیمیایی را تغییر دهد.
  3. تأثیر بر مسیرهای متابولیک: این ماده ممکن است بر برخی از مسیرهای متابولیک در سلول‌ها تأثیر گذار باشد و موجب تغییراتی در مسیرهای متابولیکی سلولی گردد.
  4. تأثیرات سمیت: هیدروژن پراکسید به دلیل خصوصیات اکسیدکنندگی قوی خود ممکن است بر سلول‌ها و بافت‌های زیستی تأثیر گذار باشد و موجب تغییراتی در سیستم‌های زیستی شود.

اطلاعات مربوط به اقدامات بیوشیمیایی هیدروژن پراکسید 35 درصد می‌تواند به درک بهتر از تأثیرات آن بر روی سیستم‌های زیستی و سلولی کمک کند.

قیمت و فروش آب اکسیژنه

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات آب اکسیژنه (مرک آلمان) می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت  آب اکسیژنه میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

فروش مواد شیمیایی صنعتی

فروش مواد شیمیایی صنعتی مرک

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

 

 

Visits: 2