دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟

کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟ این محصول در صنایع شیمیایی است که مزایایی زیادی را به محصولات تولیدی اضافه می کند. کرونوس ۲۲۲۰ نوعی دی اکسید تیتانیوم فرآوری شده است که در بازار به صورت پودری سفید رنگ، بی بو و غیرقابل اشتعال یافت می شود.

دی اکسید تیتانیوم یک ماده شیمیایی پرکاربرد است که در طبیعت به دو نوع آناتاز و روتیل یافت می شود. کرونوس ۲۲۲۰ در اصل نوعی رنگدانه سفید روتیل است. این ماده شیمیایی دارای ویژگی های بسیار خاصی است که در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ماده شیمیایی، لطفا تا انتها با ما در این مقاله از  دانش پژوهان شیمی  همراه باشید.

شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی می باشد. این شرکت توانسته در چند دهه فعالیت خود عملکرد درخشانی در بین مصرف کنندگان مواد شیمیایی داشته باشد. شرکت دانش پژوهان شیمی با واردات محصولات  از نمایندگی مرک آلمان و  نمایندگی سیگما آلدریچ ، آلفاایسر، کیولب و دیگر برندهای مطرح کمکی بزرگ به چرخه علم و فن آوری نماید. در سال های اخیر با وجود تحریم ها این شرکت با سرمایه گذاری بسیار و ایجاد نمایندگی واردات این برندها را میسر نماید و با حذف واسطه ها این محصولات را با قیمت و کیفیتی عالی به دست مصرف کنندگان برساند

کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟

دی اکسید تیتانیوم چیست؟

کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟ رنگدانه دی اکسید تیتانیوم (TiO2) یک پودر سفید رنگ ریز است. هنگامی که این ماده شیمیایی در رنگ استفاده می شود، حداکثر سفیدی و کدورت را ایجاد می کند. دی اکسید تیتانیوم به عنوان یک مات کننده موثر به شکل پودر عمل می کند، به این معنی که توانایی بالایی در پوشاندن یا پنهان کردن بستر زیرین محصولات مختلف دارد.کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟ 

این ماده شیمیایی به عنوان یک رنگدانه برای ایجاد سفیدی و شفافیت در محصولات مختلفی مانند رنگ ها، پوشش ها، پلاستیک ها، کاغذها، جوهرها، مواد غذایی، داروها (قرص ها) و همچنین در بیشتر خمیردندان ها استفاده می شود. امروزه رنگدانه دی اکسید تیتانیوم (TiO2) به دلیل ضریب شکست بسیار مناسب، مهمترین ماده ای است که در صنعت رنگ برای ایجاد سفیدی و شفافیت استفاده می شود. کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟

دی اکسید تیتانیوم به دو صورت آناتاز و روتیل در بازار موجود است. اتم های این ماده شیمیایی در حالت روتایل بسیار چگال تر از نوع آناتاز است. این ماده شیمیایی را می توانید به راحتی از طریق سایت های اینترنتی فروش محصولات شیمیایی خریداری کنید.

روش ساخت رنگدانه دی اکسید تیتانیوم کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟ 

رنگدانه دی اکسید تیتانیوم (TiO2) از پردازش ماسه معدنی روتیل و سرباره های مبتنی بر ایلمنیت تولید می شود. بیش از ۹۰ درصد از مواد اولیه تولید دی اکسی تیتانیوم مانند روتیل و ایلمنیت برای استفاده در تهیه پوشش های صنعتی، رنگ ها، لوازم آرایشی، کاغذ، پلاستیک و سایر کاربردها استفاده می شود. کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟

کشور آمریکا و آفریقای جنوبی بزرگترین ذخایر مواد خام مورد نیاز برای تولید این رنگدانه را در اختیار دارند. از آنجایی که دی اکسید تیتانیوم در صنایع مختلف بسیار کاربرد دارد، روز به روز تقاضا برای این رنگدانه سفید روبه افزایش است.

کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟

ویژگی های کرونوس  ۲۲۲۰

کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟ استفاده از این ماده شیمیایی، مزایا و خواص بسیار زیادی را به محصولات مختلف اضافه می کند. کرونوس ۲۲۲۰ در محلول های اسید و بازی قوی به راحتی حل می شود. اما این رنگدانه سفید در آب، محلول های قلیایی رقیق و مواد آلی نامحلول است. این ماده شیمیایی قابلیت پراکندگی بالایی دارد و بسیار مقرون به صرفه است. یکی از مزایای استفاده از این ماده در ساخت پلاستک افزایش ماندگاری این محصولات در فضای باز است. کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟

این رنگدانه سفید هنگام استفاده در محصولات مختلف شکنندگی و ترک خوردگی را به مقدار زیادی کاهش می دهد و استحکام بافت محصولات را افزایش می دهد. این ماده شیمیایی قدرت پوشانندگی بسیاری بالای نسبت به سایر رنگدانه های سفید دارد. این نوع از دی اکسید تیتانیوم پایداری حرارتی بسیار مناسبی دارد و برای سلامتی انسان بی خطر است. اما توصیه می شود هنگام کار با آن نکات ایمنی را رعایت کنید.

کاربردهای کرونوس ۲۲۲۰ در صنایع کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟ 

اصلی ترین کاربرد این رنگدانه سفید، تولید محصولات پلاستیکی است. کرونوس ۲۲۲۰ استحکام و دوام این محصولات را در برابر نور خورشید افزایش می دهد. همچنین پراکندگی نور و مقاومت پلاستیک را در برابر عوامل جوی افزایش می دهد. از این ماده شیمیایی در تولید پلی استایرن، پلی اتیلن، پلی الفین ها، خمیرهای بازی و پی وی سی های سخت و نرم بسیار استفاده می شود.

از کرونوس ۲۲۲۰ در صنایع شیمیایی برای به عنوان رنگدانه سفید برای تولید محصولاتی مانند سرامیک، لاستیک، سیمان، کاشی، رنگ خودرو، رنگ های ساختمانی با پراکندگی نور بالا، پوشش های فلزی، رنگ های بر پایه آب، جوهر چاپ، کاغذ و تولید قرص و کپسول های دارویی بسیار استفاده می شود.

چگونگی ذخیره و نگهداری از کرونوس ۲۲۲۰

کرونوس ۲۲۲۰ نوعی رنگدانه دی اکسید تیتانیوم است که در صنایع شیمیایی بسیار کاربرد دارد. براساس تحقیقات انجام شده این ماده شیمیایی در دسته مواد غیر سمی و بی خطر طبقه بندی می شود. عوارض جانبی هنگام کار با این ماده شیمیایی گزارش نشده است، اما تحقیقات نشان داده است که گرد و غبار دی اکسید تیتانیوم می تواند باعث بروز مشکلات تنفسی در افراد شود. بنابراین توصیه می شود هنگام کار با آن از وسایل حفاظت شخصی مانند ماسک، دستکش و عینک استفاده شود.کرونوس ۲۲۲۰ چیست و کاربرد آن چیست؟ 

محل مناسب برای ذخیره سازی کرونوس ۲۲۲۰ باید دارای تهویه مناسب باشد. همچنین این ماده شیمیایی باید دور از رطوبت، نور خورشید و سایر مواد شیمیایی دیگر نگهداری شود.

خرید کرونوس ۲۲۲۰

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی این ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید کرونوس ۲۲۲۰ با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

قیمت – فروش کرونوس ۲۲۲۰

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، آزمایشگاهی و صنعتی بخصوص فروش کرونوس ۲۲۲۰ می باشد .این شرکت با شرایط تحریم های ظالمانه توانسته از طریق کشورهای همسایه محصولات نایاب را وارد و با هزینه های بسیار بالا دپو کند تا بتواند در صورت نیاز و در کمترین زمان ممکن این محصولات را به دست مصرف کنندگان برساند که در زمینه واردات و توضیع این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است.

عمده مشتریان شرکت دانش پژوهان شیمی دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهها می باشند .شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

Visits: 1