دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین یک ترکیب شیمیایی است که در بسیاری از صنایع شیمیایی و فناوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب شیمیایی به عنوان یک ماده پیش مواد مهم در تولید رنگ‌ها، رزین‌ها و پلاستیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در صنایع رنگرزی و تولید مواد افزودنی، این ترکیب به عنوان یک عامل مهم شناخته می‌شود.

به دلیل خاصیت اکسیداسیون و اتصال دهنده‌ای که دارد، ممکن است در تولید رنگ‌های پیشرفته، مواد حفاظتی و مواد افزودنی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به دلیل خواص الکتریکی خود، ممکن است در صنایع الکترونیک و تولید محصولات الکتریکی نیز به عنوان یک ماده اصلی مورد استفاده قرار گیرد. این ترکیب به دلیل ویژگی‌های شیمیایی و فیزیکی خود، مورد توجه بسیاری از تحقیقات علمی و صنعتی در سراسر جهان قرار گرفته است.

دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی سیگماآلدریچ  بخصوص محصولات نایاب است. شما می توانید N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین را دراین سایت جستجو و تهیه فرمایید. با توجه به سختی واردات و تحریم های پیش رو این شرکت توانسته مواد شیمیایی مورد نیاز محققان و شرکت های داروسازی را با مشکلات فراوان وارد نموده و آنها را به دست متقاضیان این محصولات برساند. امیدواریم بتوانیم با ارائه بهترین خدمات شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماییم.

N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

مشخصات محصول

N،N -دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

  • نام محصول : N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین
  • کد : 261513
  • مترادف (ها): 4-N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمینAmino-N,N-diethylaniline
  • فرمول خطی: (C2H5)2NC6H4NH2
  • CAS Number : 93-05-0
  • وزن مولکولی: 164.25
  • EC: 202-214-1
  • شماره بیلشتاین:
  • 879361

 

 

  • خواص محصول
  • Assay: 97%
  • refractive index: n20/D 1.571 (lit.)
  • bp: 115-116 °C/5 mmHg (lit.)
  • mp: 19-21 °C (lit.)
  • solubility: water: insoluble
  • density: 0.988 g/mL at 25 °C (lit.)
  • SMILES string: CCN(CC)c1ccc(N)cc1
  • InChI: 1S/C10H16N2/c1-3-12(4-2)10-7-5-9(11)6-8-10/h5-8H,3-4,11H2,1-2H3
  • InChI key: QNGVNLMMEQUVQK-UHFFFAOYSA-N

استفاده از سولفات N، N-دی اتیل-p-phenylenediamine برای تعیین اسپکتروفتومتری برخی از داروهای فنلی و آمینی.

Acta Pharmaceutica (زاگرب، کرواسی) (2010-12-08)

محققان:

  • Padmarajaiah Nagaraja
  • Ashwinee Kumar Shrestha
  • Anantharaman Shivakumar
  • Avinash K Gowda
  • PMID21134858

کاربرد N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

N،N-دی اتیل-p-فنیلن دی‌آمین به عنوان یک ترکیب مهم در صنایع مختلف شیمیایی و فناوری دارای کاربردهای گسترده‌ای است. این ترکیب شیمیایی در بسیاری از صنایع از جمله صنایع رنگرزی، پلاستیک، رزین و مواد افزودنی استفاده می‌شود. کاربردهای اصلی این ترکیب عبارتند از: N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

  • تولید رنگ‌های پیشرفته: به عنوان یکی از مواد اصلی در تولید رنگ‌های پیشرفته و ماندگار، استفاده می‌شود.
  • صنایع پلاستیک: در تولید و فرمولاسیون پلاستیک‌ها و رزین‌ها به عنوان یک عامل مهم به کار می‌رود.
  • مواد افزودنی: به عنوان یک ماده افزودنی مهم در تولید مواد افزودنی مختلف برای صنایع مختلف استفاده می‌شود.
  • صنایع الکترونیک: در تولید اجزای مختلف الکترونیکی به دلیل خواص الکتریکی خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آنجایی که N،N-دی اتیل-p-فنیلن دی‌آمین خواص شیمیایی و فیزیکی منحصر به فردی دارد، به عنوان یکی از مواد اولیه مهم در تولید محصولات مختلف صنعتی مورد توجه قرار می‌گیرد و در صنایع مختلف به عنوان یک ماده مرکب و عامل اصلی به کار می‌رود.

اقدامات بیوشیمی N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

N،N-دی اتیل-p-فنیلن دی‌آمین یک ترکیب شیمیایی است که در بیوشیمی می‌تواند به عنوان یک عامل مهم در برخی از اقدامات مورد استفاده قرار بگیرد. این ترکیب می‌تواند در برخی از راه‌های مختلف در راستای انجام فرایندهای بیوشیمیایی مؤثر باشد. به عنوان مثال:

۱. راه‌اندازی و کاتالیز فرایندهای زیستی: ممکن است به عنوان یک کاتالیزور در برخی از فرایندهای زیستی و بیوشیمیایی مورد استفاده قرار گیرد.

۲. تاثیر در مسیرهای متابولیک: ممکن است در برخی از مسیرهای متابولیک سلولی و بافتی تاثیر گذار باشد و بتواند روند فعالیت سلولی را تحت تأثیر قرار دهد.

۳. بررسی اثرات سمیت: می‌تواند در بررسی اثرات سمیت و تأثیرات مخرب بر سلول‌ها و بافت‌ها مورد استفاده قرار گیرد و در تحقیقات مرتبط با سم شناسی و توکسیکولوژی کاربرد داشته باشد.

با توجه به خصوصیات شیمیایی و بیولوژیکی خود، N،N-دی اتیل-p-فنیلن دی‌آمین می‌تواند در مطالعات مرتبط با سلامت انسان، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و مسیرهای متابولیک مورد توجه قرار گیرد و در فهم بهتر از عملکرد سلول‌ها و سیستم‌های زیستی مؤثر باشد.

ساختار N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

ساختار N،N-دی اتیل-p-فنیلن دی‌آمین به صورت زیر است:

N،N-دی اتیل-p-فنیلن دی‌آمین یک ترکیب شیمیایی است که شامل دو گروه اتیل و یک مولکول پنج‌گوشه فنیلن دی‌آمین می‌باشد. این ترکیب در ساختار خود دارای دو گروه اتیل (-C2H5) می‌باشد که به گروه آمین (NH2) متصل می‌شوند. همچنین یک مولکول پنج‌گوشه فنیلن دی‌آمین نیز در ساختار وجود دارد که شامل یک حلقه پنج‌گوشه بنزن با دو گروه آمین (NH2) در موقعیت‌های متقابل است.

خلاصه سنتز N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

روش‌های اسپکتروفتومتری برای تعیین داروهای حاوی یک گروه فنل [سالبوتامول سولفات (SLB)، ریتودرین هیدروکلراید (RTD)، ایزوکس‌سوپرین هیدروکلراید (IXP)] و داروهای حاوی یک گروه آمین معطر [داپسون هیدروکلراید (DAP)، سولفامتوکساول (SFM) پیشنهاد شده‌اند. و سولفادیازین (SFD)] در اشکال دارویی.

این روش ها مبتنی بر جفت شدن سولفات N، N-دی اتیل-p-فنیلن دی آمین با داروها در حضور KIO4 هستند تا به ترتیب محصول سبز رنگ (λmax در 670 نانومتر) و محصول قرمز رنگ (λmax در 550 نانومتر) ایجاد شود. . روابط خطی با ضرایب همبستگی خوب (0.9986-0.9996) بین جذب و غلظت متناظر داروها در محدوده 1-7، 2-22، 1-17، 1.5-12، 2-25، و 2-21 میکروگرم در میلی لیتر یافت شد.

-1 به ترتیب برای SLB، RTD، IXP، DAP، SFM و SFD. پارامترهای متغیر مانند دما، زمان واکنش و غلظت واکنش دهنده ها مورد تجزیه و تحلیل و بهینه سازی قرار گرفته است. RSD مطالعات درون روز و بین روز به ترتیب در محدوده 0.2-1.0 و 0.4-1.0 درصد بود. هیچ تداخلی از ادجوانت های رایج دارویی مشاهده نشد.

پایایی و عملکرد روش های پیشنهادی از نظر آماری تایید شد. درصد بازیابی از 0.1 ± 99.5 تا 0.3 ± 99.9 درصد متغیر بود. محدودیت های تشخیص به ترتیب 0.14، 0.21، 0.51، 0.44، 0.33 و 0.37 میکروگرم در میلی لیتر برای SLB، RTD، IXP، DAP، SFM و SFD بود.

سنتز N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

تعیین رنگ سنجی اسید گزانتورنیک ادرار با استفاده از یک واکنش جفت اکسیداتیو با N، N-دی اتیل-p-phenylenediamine.

بولتن بیولوژیکی و دارویی (01-01-1994)

  • ای اوتسوکی
  • ام سوزوکی
  • ام تاکایاناگی
  • تی یاشیرو
  • PMID8148803

N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

خرید و فروش N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی مرک و سیگماآلدریچ در ایران است، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

                                   زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                               نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                        ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

خلاصه سنتز N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین

یک روش آنزیمی ساده برای تعیین اسپکتروفتومتری اسید گزانتورنیک (XA) در ادرار شرح داده شده است. این روش بر پایه تشکیل یک رنگدانه مشتق شده از یک واکنش جفت اکسیداتیو با XA و N,N-دی اتیل-p-فنیلن دی آمین (DE-PPD) در حضور پراکسید هیدروژن و پراکسیداز ترب کوهی است. رنگ مخلوط واکنش با حداکثر جذب در 750 نانومتر ایجاد شد.

بازیابی در برابر XA اضافه شده به ادرار از 91.0 تا 96.5٪ بود. با این روش، XA را می توان در عرض 5 دقیقه، بدون آماده سازی نمونه زمان بر، تعیین کرد. محدوده تشخیص این روش بین 5 تا 150 میکرومولار با ضریب تغییرات 2.7 درصد یا کمتر بود. همبستگی بین این روش و روش فلورومتری خوب بود.

خرید و فروش N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین کد 261513

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص محصولات مرک آلمان، سیگماآلدریچ، و مواد شیمیایی صنعتی می باشد که در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت خرید N،N-دی اتیل-p- فنیلن دی آمین  میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

Visits: 26