دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

خرید رتینوئیک اسید R2625

دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی اورجینال بخصوص محصولات نایاب درایران است. شما می توانید محصول خرید رتینوئیک اسید R2625 را از این شرکت تهیه نمایید. همانطور که می دانید کمپانی سیگماآلدریچ یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توضیع کنندگان مواد شیمیایی در دنیا به شمار می رود.

به جرات می توان گفت که محصولات این برند معروف و نام آشنا را می توان در تمام آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی یافت. دلیل آن هم تنها به خاطر کیفیت و تنوعی می باشد که مرک در محصولات خود دارد. کمپانی مرک در سال 2015 تصمیم به گسترش شعاع کاری خود شد، از این رو امتیاز شرکت بزرگ تولیدی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ را خریداری نمود و از آن پس محصولات مرک آلمان با لیبل مرک & سیگما روانه بازارهای جهانی شد.

سیگما آلدریچ (Sigma-Aldrich) یکی از بزرگترین تامین کنندگان مواد شیمیایی، مواد آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی در سراسر جهان است. این شرکت در سال 1975 به عنوان یک ادغام بین شرکت‌های سیگما کمپانی و آلدریچ کمپانی تشکیل شد. دفتر مرکزی این شرکت در شیکاگو، ایلینوی، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و دارای نمایندگی‌هایی در سراسر جهان می‌باشد.در ایران نیز شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی وجود دارند که محصولات سیگما آلدریچ را توزیع می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی‌ سیگماآلدریچ در کشورهای مختلف، می‌توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

خرید رتینوئیک اسید R2625

رتینوئیک اسید سلول های T تنظیمی را در پیوند تجربی تولید می کند. مراحل پیوند (2011-08-16) محققان: سی مور، سی فوئنتس، دی سائوما، جی مورالس، ام آر بونو، ام روزمبلات، جی آ فیرو
PMID21839265

رتینوئیک اسید R2625 یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک داروی موضعی در درمان برخی بیماری‌های پوستی مانند آکنه، لکه‌های پوستی، پوکی استخوانی و درماتیت سبورئیک استفاده می‌شود. این ترکیب از خانواده ترکیبات رتینوئیدها است که در بدن به وسیله واحدهای پروتئینی مانند رتینول تولید می‌شود.

رتینوئیک اسید R2625 با اثرات متعددی مانند تنظیم رشد و تمایز سلول‌های پوستی، کاهش ترشح چربی از غده‌های چربی پوست و کاهش التهاب پوستی مرتبط است. با این حال، مصرف این ترکیب با مواردی مثل حساسیت به ترکیبات رتینوئیدی، بارداری و شیردهی مغایرت دارد و باید تحت نظارت پزشک تجویز شود.

خرید رتینوئیک اسید R2625خلاصه سنتز

سلول‌های T تنظیم‌کننده نقش کلیدی در مهار لنفوسیت‌های موثر، اجتناب، خودایمنی و مهار ایمنی آلوژنیک دارند. رتینوئیک اسید یک کوفاکتور مهم است که تولید و گسترش سلول های T تنظیمی را تحریک می کند. سلول های T ساده، همزمان با سلول های ارائه دهنده آنتی ژن آلوژنیک و اسید رتینوئیک، در رابطه با فاکتور رشد تبدیل کننده (TGF) β و اینترلوکین (IL) 2، سلول های T تنظیم کننده آلوژنیک را به صورت نو تولید کردند. این سلول‌ها در آزمایش‌های انتقال پذیرنده قادر به مهار رد پوست بودند. تولید سلول‌های T تنظیمی در خارج از بدن با رتینوئیک اسید، TGF-β و IL-2 نشان‌دهنده گام جدیدی به سوی تنظیم خاص پاسخ‌های ایمنی آلوژنیک است.

مشخصات خرید رتینوئیک اسید R2625

  • نام ماده: رتینوئیک اسید
  • مترادف (ها): ATRA، ترتینوئین، ویتامین A اسید، تمام ترانس رتینوئیک اسید
  • فرمول تجربی (Hill Notation): C20H28O2
  • شماره CAS: 302-79-4
  • وزن مولکولی: 300.44
  • شماره EC: 206-129-0
  • شماره بیلشتاین: 2057223
  • بسته بندی: 50MG – 100MG – 500MG – 1G – 5G

خلاصه سنتز رتینوئیک اسید R2625

پیری پوست یک فرآیند بیولوژیکی پیچیده است که از دو نوع تشکیل شده است. در حالی که پیری ذاتی یا زمانی یک فرآیند اجتناب ناپذیر است، پیری نوری شامل پیری زودرس پوست است که به دلیل قرار گرفتن در معرض تجمعی در معرض اشعه ماوراء بنفش رخ می دهد. خرید رتینوئیک اسید R2625.

پیری زمانی و نوری هر دو تظاهرات بالینی قابل تمایز دارند. رتینوئیدهای طبیعی و مصنوعی مختلفی برای درمان پیری مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بسیاری از آنها بهبود بافت‌شناسی و بالینی را نشان داده‌اند، اما بیشتر مطالعات بر روی بیمارانی انجام شده‌اند که با پوست فوتسالی مراجعه می‌کنند. خرید رتینوئیک اسید R2625.

در میان رتینوئیدها، ترتینوئین احتمالاً قوی ترین و مطمئناً گسترده ترین رتینوئید برای درمان پیری نوری است. اگرچه رتینوئیدها در درمان پیری پوست نویدبخش هستند، واکنش های تحریک کننده مانند سوزش، پوسته پوسته شدن یا درماتیت مرتبط با درمان با رتینوئید پذیرش آنها را توسط بیماران محدود می کند. خرید رتینوئیک اسید R2625.

این مشکل با ترتینوئین و تازاروتن برجسته تر است در حالی که سایر رتینوئیدها که عمدتاً توسط رتینالدئید و رتینول نشان داده می شوند به طور قابل توجهی کمتر تحریک کننده هستند. به منظور به حداقل رساندن این عوارض جانبی، سیستم های مختلف دارورسانی جدید توسعه یافته اند. به طور خاص، نانوذرات پتانسیل خوبی در بهبود پایداری، تحمل و کارایی رتینوئیدهایی مانند ترتینوئین و رتینول نشان داده‌اند. با این حال، مطالعات بالینی دقیق تری برای تایید مزیت آنها در تحویل رتینوئیدهای موضعی مورد نیاز است. خرید رتینوئیک اسید R2625.

کلیدواژگان: پیری نوری، پیری زمانی، ترتینوئین، رتین آلدئید، تازاروتن، نانوذرات

معرفی  رتینوئیک اسید R2625

پوست – بزرگترین عضو بدن – از سایر اعضای بدن در برابر محیط خارجی محافظت می کند. پوست یک اندام پیچیده با ساختارها و انواع سلولی متعدد است و به سه لایه اپیدرم، درم و بافت زیر جلدی تقسیم می شود. اپیدرم عمدتاً از کراتینوسیت ها، ملانوسیت های تولید کننده رنگدانه و سلول های لانگرهانس که آنتی ژن ارائه می کنند تشکیل شده است.

یک غشای پایه، اپیدرم را از درم جدا می کند، که در درجه اول حاوی پروتئین های خارج سلولی تولید شده توسط فیبروبلاست های زیر است. منبع عروقی پوست در درم قرار دارد. بافت زیر جلدی از سلول های چربی تشکیل شده است که زیر شبکه بافت همبند قرار دارند. خرید رتینوئیک اسید R2625.

کلاژن نوع I فراوان ترین پروتئین در بافت همبند پوست است. سایر پروتئین‌های ماتریکس خارج سلولی که بخشی از بافت همبند پوست هستند، کلاژن‌ها (III، V و VII)، الاستین، پروتئوگلیکان‌ها، فیبرونکتین و غیره هستند. تحت پردازش آنزیمی قرار می گیرد تا خود را در یک پیکربندی مارپیچ سه گانه مرتب کند (Rittié and Fisher 2002).

به غیر از محافظت از محیط در برابر اشعه، عملکردهای پوست شامل تنظیم گرما، پاسخ ایمنی، سنتز بیوشیمیایی، تشخیص حسی، تنظیم جذب/از دست دادن آب و الکترولیت ها می شود. لایه شاخی تشکیل شده از قرنیه سلول های غیر زنده نقش اصلی را ایفا می کند. کراتین در ماکروفیبرهای متقاطع دی سولفیدی همراه با فیلاگرین، جزء پروتئینی اصلی گرانول کراتولیتیک، هم تراز است. خرید رتینوئیک اسید R2625.

سلول‌ها در نتیجه تلاقی اینولوکرین و کراتوهیالین، یک رگ‌شاخ شاخی ایجاد می‌کنند. لیپیدهای لایه ای در فضاهای بین سلولی تجمع می یابند که به شدت آبگریز هستند. ترکیب سلول های آبدوست کورنیفیک شده با مواد بین سلولی آبگریز، مانعی برای مواد آبدوست و آبگریز خارجی ایجاد می کند. خرید رتینوئیک اسید R2625.

با افزایش سن، روند جوانسازی طبیعی پوست به شدت کند می شود و پوست نازک تر، خشک تر و انعطاف پذیرتر می شود (راموس-ای-سیلوا و همکاران 2001). خرید رتینوئیک اسید R2625.

رتینوئیک اسید R2625 minروند پیری

پیری نشان دهنده ساییدگی بیولوژیکی در سطح سلولی است که منجر به کاهش ظرفیت ذخیره و توانایی انجام عملکردهای طبیعی در طول عمر موجودات می شود و احتمال مرگ را افزایش می دهد. بنابراین پیری نتیجه یک برنامه ژنتیکی یا ساعتی است که در ترکیب ژنتیکی هر گونه کاشته شده است.

همچنین باید به خاطر داشت که آسیب تجمعی به ژن‌ها و پروتئین‌های مشتق شده از آن‌ها، منجر به اختلال در عملکرد و نارسایی هموستاتیک می‌شود. این ارگانیسم را به سمت پیری و مرگ زودرس سوق می دهد که به نوبه خود به سیستم های ترمیم آن بستگی دارد.

سلول‌های سوماتیک دارای تلومرهایی در قسمت انتهایی کروموزوم‌های یوکاریوتی هستند که از صدها تکرار متوالی کوتاه (TTAGGG) تشکیل شده‌اند که تعداد دفعاتی که سلول می‌تواند قبل از پیری تقسیم شود را از پیش تعیین می‌کند. آنزیم DNA پلیمراز که کروموزوم‌های سلولی را در طول میتوز همانندسازی می‌کند، نمی‌تواند جفت‌های باز نهایی هر کروموزوم را تکثیر کند و در نتیجه با هر تقسیم سلولی تلومر پیشرونده کوتاه می‌شود.

یک تلومر بسیار کوتاه، رونویسی ژن و سیگنال پیری سلولی را به خطر می اندازد که در غیر این صورت بهتر به عنوان “آپوپتوز” شناخته می شود (Yaar and Gilchrest 2001). کراتینوسیت‌های انسانی پس از 50 تا 100 دوبرابر شدن جمعیت در کشت به پیری همانندسازی نزدیک می‌شوند و برای همیشه در فاز G1 سلول متوقف می‌شوند.

چرخه تلومر تنها یکی از سه مولکولی است که برای پیری همانندسازی بسیار مهم است. علاوه بر این، کراتینوسیت ها مقاومت بیشتری در برابر آپوپتوز دارند، بنابراین یک پنجره زمانی برای تجمع آسیب DNA و پروتئین ایجاد می کنند (Rheinwald et al 2002).

پوست، به عنوان سد محافظ نهایی بین اندام های داخلی و محیط، در معرض تابش اشعه ماوراء بنفش (UV) و به میزان کمتری در معرض سایر عوامل مخرب DNA مانند دود سیگار، اگزوز خودرو و قرار گرفتن در معرض حرفه ای قرار می گیرد. تابش اشعه ماوراء بنفش باعث تشکیل دایمرهای پیریمیدین و بنزو[a] پیرن حاصل از دود سیگار باعث تشکیل جفت بازهای گوانین می شود.

همه این‌ها دست در دست آسیب‌های ناشی از عوامل درون‌زا مانند گونه‌های فعال اکسیژن و نیتروژن (ROS/RNS) تولید شده توسط همه گونه‌های سلولی هوازی به عنوان بخشی از فرآیندهای متابولیک معمول آنها حرکت می‌کند (Yaar and Gilchrest 2001).

راسمی شدن اسید آمینه و برهمکنش گروه های اسید آمینه با قندهای کاهنده (واکنش میلارد) منجر به تغییر یا از دست دادن کامل عملکرد پروتئین می شود که پروتئین های کلاژن پوستی را انجام می دهد (Yaar and Gilchrest 2001).

پیری پوست

پیری پوست تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله ژنتیک، قرار گرفتن در معرض محیط (اشعه UV، بیگانه‌بیوتیک‌ها و استرس مکانیکی)، تغییرات هورمونی و فرآیندهای متابولیک (تولید ترکیبات شیمیایی فعال مانند گونه‌های اکسیژن فعال، قندها و آلدئیدها) قرار می‌گیرد. همه عوامل روی هم بر تغییرات ساختار، عملکرد و ظاهر پوست تاثیر می گذارند. با این حال، اشعه ماوراء بنفش خورشیدی بدون شک تنها عامل اصلی پیری پوست است (ریتی و فیشر 2002). خرید رتینوئیک اسید R2625.

پیری ذاتی / زمانی

پیری ذاتی/کرونولوژیک با کاهش بالینی، بافت‌شناسی و فیزیولوژیکی که در پوست محافظت‌شده در برابر آفتاب رخ می‌دهد، تعریف می‌شود که بر سرعت چرخش اپیدرم، پاکسازی مواد شیمیایی از درم، ضخامت و سلولی بودن پوست، تنظیم حرارت، سرعت مجدد اثر می‌گذارد. خرید رتینوئیک اسید R2625.

اپیتلیال شدن پس از زخم، حفاظت مکانیکی، پاسخ ایمنی، ادراک حسی، تولید عرق و سبوم، ظرفیت سنتز ویتامین D و واکنش عروقی. از نظر بالینی، پوست سالخورده ذاتی آتروفیک است، که ممکن است منجر به برجسته شدن عروق و از دست دادن خاصیت ارتجاعی شود. خرید رتینوئیک اسید R2625.

لایه شاخی نسبتاً بدون تغییر باقی می ماند اما اپیدرم با صاف شدن محل اتصال درمو-اپیدرمی نازک می شود که بیانگر افزایش شکنندگی پوست است. کاهش قابل توجهی در ضخامت و عروق پوستی و همچنین کاهش تعداد و ظرفیت بیوسنتزی فیبروبلاست که منجر به تاخیر در بهبود زخم می شود. خرید رتینوئیک اسید R2625.

با افزایش سن، کاهش تدریجی پاسخ کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها به فاکتورهای رشد وجود دارد و ظرفیت تکثیر کاهش می یابد (گیلچرست 1996). کاهش پاسخ ایمنی با افزایش سن دیده می شود زیرا کاهش در تعداد و مورفولوژی غیر طبیعی دیده می شود که در سلول های ارائه دهنده آنتی ژن مشاهده می شود. خرید رتینوئیک اسید R2625.

عملکرد مهم دیگری که با افزایش سن کاهش می یابد، تشکیل ویتامین D3 به دلیل کاهش تشکیل 7-دهیدروکلسترول در سلول های کاهش یافته اپیدرم است (Yaar and Gilchrest 2001). خرید رتینوئیک اسید R2625.

پیری عکس

پیری نوری عبارت است از قرار دادن آسیب نوری بر روی پوست ذاتا پیر که به طور کلی پیری زودرس را به همراه دارد. این آسیب خاص با قرار گرفتن مزمن (چندین) پوست در معرض نور UV رخ می دهد. از نظر بالینی، پوست درشت می شود. اپیدرم در ابتدا ضخیم می شود (هیپرپلازی) و سپس نازک می شود (آتروفی)، شلی، سفیدی همراه با چین و چروک، هیپرپیگمانتاسیون نامنظم، لنتیژین و تلانژکتازی وجود دارد (گیلچرست 1996). خرید رتین وئیک اسید R2625.

منافذ پوست بزرگتر، پر از مواد شاخی بوده و تمایل به ایجاد سندرم فاوره راکوشو (الاستوئیدوز ندولار با کیست و کومدون) دارند. همچنین افزایش نئوپلاسم های خوش خیم (کراتوز سبورئیک، فیبروم، آکروکوردون و لکه های یاقوتی)، ضایعات پیش بدخیم (کراتوز اکتینیک، لنتیگو بدخیم) و ضایعات بدخیم (کارسینوم سلول های پایه و سنگفرشی و ملانوم های بدخیم مزمن) وجود دارد. خرید رتینوئیک اسید R2625.

پوست در معرض در نواحی صورت، دست ها و گردن یافت می شود (توراس 1996، اوپل و کورتینگ 2004). در پوست به شدت آسیب دیده، قطبیت اپیدرمی از بین می رود (بلوغ منظم) و کراتینوسیت های فردی ممکن است آتیپی را نشان دهند، به خصوص لایه های اپیدرمی تحتانی. خرید رتینوئیک اسید R2625.

تغییرات عمیق تری در درم رخ می دهد، جایی که آسیب نوری با تخریب کلاژن و رسوب مواد الاستوتیک غیرطبیعی مشخص می شود که توسط چین و چروک، شیارها و تغییر رنگ زرد پوست منعکس می شود. هرچه آسیب نوری بیشتر باشد، انباشتگی الیاف الاستیک ضخیم، در هم پیچیده و تخریب شده بیشتر می شود (گیلچرست 1996).

زبری سطح نه تنها به تغییرات لایه شاخی بدن نسبت داده می شود، بلکه به تغییرات در محتوای گلیکوزواآمینوگلیکان (GAG) پوست نیز مربوط می شود. با افزایش سن، میزان GAG کاهش می یابد. به طور متناقض، برنشتاین و اویتو (1995) دریافتند که افزایشی در محتوای GAG در پوست پیر شده وجود دارد.

با این حال GAG در درم پاپیلاری رسوب نمی‌کند، در عوض روی مواد الاستوتیک غیرطبیعی تجمع می‌یابد، که باعث می‌شود به عنوان منبع هیدراتاسیون در دسترس نباشد و در نتیجه ظاهری کدر و چرمی پوست ایجاد شود (Kang, Fisher, et al 2001). میکروسیرکولاسیون نیز تحت تأثیر قرار گرفتن در معرض نور خورشید قرار می گیرد. خرید رتینوئیک اسید R2625.

رگ های خونی متسع و پیچ خورده می شوند (تلانژکتازی) و در نهایت بسیار پراکنده می شوند، در حالی که دیواره های آنها در ابتدا ضخیم و بعداً نازک می شوند (گیلچرست 1996). تابش اشعه ماوراء بنفش پوست باعث افزایش گونه های فعال اکسیژن و کاهش آنزیم های آنتی اکسیدانی درون زا می شود. خرید رتینوئیک اسید R2625.

آنیون سوپراکسید با انتقال انرژی از چندین کروموفور درون زا جذب کننده اشعه ماوراء بنفش از جمله NADH-/NADPH، تریپتوفان، ریبوفلاوین یا ترانس اوروکانیک اسید (Rittié and Fisher 2002) در حضور آب مولکولی موجود در سلول تولید می شود. سپس آنیون سوپراکسید به پراکسید هیدروژن تبدیل می‌شود که در حضور یون‌های فلزات واسطه مانند آهن و مس به یک رادیکال هیدروکسیل بسیار واکنش‌پذیر تبدیل می‌شود. این افزایش تولید ROS ساختار و عملکرد ژن و پروتئین را تغییر می دهد که منجر به آسیب پوست می شود. خرید رتینوئیک اسید R2625.

قیمت – فروش رتینوئیک اسید R2625

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی در ایران می باشد .فروش  خرید رتینوئیک اسید R2625 که در آزمایشگاه ها و داروسازی ها استفاده بسیاری دارد. این ماده وارداتی بوده اما برای جلوگیری از سوء استفاده برخی باید آنرا از نمایندگی ها یا شرکت های معتبر تهیه نمود. شما می توانید از ما آنالیز محصول خودرا نیز دریافت نمایید. شما می توانید برای تهیه مواد شیمیایی آزمایشگاهی (مرک آلمان و سیگماآلدریچ) و یا صنعتی با شرکت دانش پژوهان شیمی به دو روش، ابتدا با خط های مستقیم (فروش) این شرکت تماس بگیرید .

یا از طریق کانال واتساپ شرکت، محصول به همراه مشخصات را ارسال تا در اولین فرصت استعلام خود را دریافت نمایید.جهت مشاهده اطلاعات جامع تر و آنالیز محصول کلیک کنید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216  (ساعات تماس:8:30 الی 19)
021-66859220
واتساپ:09129618292  (ساعات تماس 24ساعت)