دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا

پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا، یک پودر معدنی است که از معدن میکا به دست می‌آید. این پودر دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را در صنایع مختلف مفید واقع می‌کند. از جمله ویژگی‌های مهم آن می‌توان به براقیت، سبکی، و سازگاری با پوست اشاره کرد. پودر میکا به عنوان یک عنصر کلیدی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به کار می‌رود، از جمله پودر صورت، رژ لب، و سایه چشم. همچنین، در صنایع پلاستیک، برای افزودن استحکام و مقاومت در برابر حرارت به محصولات استفاده می‌شود. این پودر نیز در صنایع رنگ‌آمیزی، برای ایجاد رنگ‌های درخشان و براق مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، در صنعت خودرو برای تولید رنگ‌ها و پوشش‌های بیرونی با جلوه‌های براق و زیبا کاربرد دارد. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا  شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده اصلی مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص برند مرک آلمان و سیگماآلدریچ در ایران می باشد. پودر میکا یکی از محصولات تولیدی شرکت مرک آلمان می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدی مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان می باشد که در بین محققین و دانشمندان و… از جایگاه ویژه ای برخوردار است. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا پودر میکا، یک نوع پودر معدنی است که از میکا، یک معدن دارای ویژگی‌های خاص تولید می‌شود. میکا معمولاً به صورت پودر کوچک یا نازک تهیه می‌شود و می‌تواند در صنایع مختلف استفاده شود، از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع پلاستیک، نقاشی، صنعت خودرو و غیره. در زیر به برخی از کاربردهای پودر میکا اشاره می‌کنم:
  • صنایع آرایشی و بهداشتی:

استفاده در تولید انواع پودر صورت، رژ لب، رژ گونه و سایه چشم. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا 
دارای ویژگی‌های نورپردازی و ایجاد جلوه‌های براق و درخشان در آرایش چهره.
در تولید انواع کرم‌ها و لوسیون‌های ضدآفتاب به کار می‌رود. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا 

  • صنایع پلاستیک:
    در تولید پلاستیک‌هایی که نیاز به مقاومت در برابر حرارت دارند، مانند قطعات خودرو و لوازم آشپزخانه.
    به عنوان یک ماده پرکننده و تقویت‌کننده در تولید محصولات پلاستیکی استفاده می‌شود.
  • نقاشی و رنگ‌آمیزی:
    در تولید رنگ‌های معدنی و پودرهای رنگی برای نقاشی و رنگ‌آمیزی به کار می‌رود.
    برای افزایش جلوه براق و درخشان در رنگ‌ها استفاده می‌شود. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا 
  • صنعت خودرو:
    در تولید رنگ‌ها و پوشش‌های خارجی خودرو به عنوان یک عامل براق‌کننده و جلوه‌دهنده استفاده می‌شود.
    استفاده در تولید قطعات داخلی و خارجی خودرو برای ایجاد جلوه‌های براق و زیبا.
    پودر میکا به دلیل ویژگی‌های خود به عنوان یک ماده بسیار مفید و چندمنظوره در صنایع مختلف شناخته می‌شود.

پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا و کاربردهای آن

صنعت میکا را می توان به دو صنعت متمایز اما وابسته به یکدیگر تقسیم کرد. صنایعی که میکای ورقه ای تولید می کنند و صنایعی که میکای پولکی تولید می کنند. هر صنعت، اگرچه تا حدودی به دیگری وابسته است، محصولات نهایی متفاوتی تولید می کند. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا  تقسیم بندی میکاها از نظر اندازه(درجه درشتی) به شرح زیر میباشد: پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا 
  • میکای ورقه ای
  • میکای کتابی
  • میکای بلوکی
  • فیلم میکا
  • پانچ میکا
  • میکای خردشده
انواع میکا بر اساس ماده معدنی:
  • مسکوویت: برپایه پتاسیم، معمولا بدون رنگ تاسبز کمرنگ پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا 
  • فلوگوپیت: برپایه منیزیم که به رنگ زرد تا قهوه ای تیره
  • ورمیکولیت: بیوتیت آبدار که به صورت فلس های برنزه و زرد
  • لپیدویت: برپایه لیتیم با ته رنگ بنفش
  • میکاهای دیگر، باارزش تجاری کمتر پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا 
  • شامل زینوالدیت (برپایه لیتیم – آهن) خاکستری تاقهوه ای. بیوتیت ( برپایه سیوم – آهن)
  • ورسکوئلیت (میکای وانادیم – پتاسیم- منیزیم ) که میتواند سبز تا قهوه ای باشد.

ساختار پودر میکا

پودر میکا از معدن میکا استخراج می‌شود و سپس به وسیله فرآیندهای خاصی به پودر تبدیل می‌شود. این پودر معمولاً به صورت بسیار نازک و کوچک تهیه می‌شود. ساختار پودر میکا از دونسته‌های بلوری و براق تشکیل شده است که ویژگی‌های خاصی را به آن اضافه می‌کند. در مرحله اول، معدن میکا استخراج می‌شود و سپس به قطعات کوچکتر و سپس به پودر تبدیل می‌شود. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا  پودر میکا دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را در صنایع مختلف مفید واقع می‌کند. از جمله ویژگی‌های مهم آن می‌توان به براقیت، سبکی، و سازگاری با پوست اشاره کرد. این ویژگی‌ها آن را به یک ماده بسیار مورد توجه در صنایع مختلف، از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع پلاستیک، نقاشی، صنعت خودرو و غیره تبدیل کرده است.

کاربرد پودر میکا

پودر میکا، یک نوع پودر معدنی است که از میکا، یک معدن دارای ویژگی‌های خاص تولید می‌شود. میکا معمولاً به صورت پودر کوچک یا نازک تهیه می‌شود و می‌تواند در صنایع مختلف استفاده شود، از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع پلاستیک، نقاشی، صنعت خودرو و غیره. در زیر به برخی از کاربردهای پودر میکا اشاره می‌کنم:
  1. صنایع آرایشی و بهداشتی:
    استفاده در تولید انواع پودر صورت، رژ لب، رژ گونه و سایه چشم.
    دارای ویژگی‌های نورپردازی و ایجاد جلوه‌های براق و درخشان در آرایش چهره.
    در تولید انواع کرم‌ها و لوسیون‌های ضدآفتاب به کار می‌رود.
  2. صنایع پلاستیک:
    در تولید پلاستیک‌هایی که نیاز به مقاومت در برابر حرارت دارند، مانند قطعات خودرو و لوازم آشپزخانه.
    به عنوان یک ماده پرکننده و تقویت‌کننده در تولید محصولات پلاستیکی استفاده می‌شود.
  3. نقاشی و رنگ‌آمیزی:
    در تولید رنگ‌های معدنی و پودرهای رنگی برای نقاشی و رنگ‌آمیزی به کار می‌رود.
    برای افزایش جلوه براق و درخشان در رنگ‌ها استفاده می‌شود.
  4. صنعت خودرو:
    در تولید رنگ‌ها و پوشش‌های خارجی خودرو به عنوان یک عامل براق‌کننده و جلوه‌دهنده استفاده می‌شود.
    استفاده در تولید قطعات داخلی و خارجی خودرو برای ایجاد جلوه‌های براق و زیبا.
    پودر میکا به دلیل ویژگی‌های خود به عنوان یک ماده بسیار مفید و چندمنظوره در صنایع مختلف شناخته می‌شود.

خرید پودر میکا

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی مرک آلمان و نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید پودر میکا با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد. 

                                   زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                               نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                        ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

میکای مصنوعی در مقابل میکای طبیعی

در حالی که پودر میکای طبیعی از سنگ ها به دست می آید، میکای مصنوعی در آزمایشگاه ساخته می شود. همچنین به عنوان فلورفلوگوپیت مصنوعی شناخته می شود و از ورقه های سیلیکات آلومینیوم منیزیم ایجاد می شود. این فرآیند شامل ذوب منگنز، فلز و آلومینیوم و سپس خنک کردن برای تولید کریستال است. از آنجا می توان آن را به پودر تبدیل کرد. یکی از مزایای استفاده از میکای مصنوعی، به گفته شرکت هایی مانند Lush، خالص بودن آن است و به دلیل اندازه ذراتش می تواند رنگ های روشن تری به دست آورد. میکای ارگانیک آنقدر تصفیه شده نیست. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا  ورق های میکا مصنوعی برای کاربرد های مختلفی از جمله بستر های فیلم نازک، ویندوز و تک رنگ برای اشعه ایکس، پراش نوترون، مایکروویو و اپتیک، فاصله دهنده دستگاه های خلاء برقی، حامیان در دمای بالا و فشار سنج های فشارخون مناسب است. دیگ های بخار و غیره که در صنعت مدرن و پیشرفته ترین شاخه های علوم دارای اهمیت هستند، ازصفحات میکا فلورفلوگوپیت در ساختار آن ها استفاده شده است. از دیگر کاربرد های آن استفاده در فناوری رادار، میکروسکوپ الکترونی و تجهیزات پزشکی، هوافضا و قطعات الکترونیکی است. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا 

آیا پودر میکا بی خطر است؟

صرفاً به دلیل طبیعی بودن یک کالا به این معنی نیست که استفاده از آن برای همه بی خطر است. هنگام استفاده از هر ماده طبیعی حتی توت های وحشی به عنوان رنگ طبیعی ممکن است واکنش آلرژیک رخ دهد. اما هیچ عارضه جانبی شناخته شده ای برای استفاده از پودر میکا بر روی پوست وجود ندارد. پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا  میکا به دلیل ماهیت غیر تحریک کننده و نرمی که دارد برای پوست شما مضر نیست – مگر اینکه پوست شما قبلاً جوش یا سوزش مشابهی داشته باشد. قرار گرفتن در معرض مکرر و طولانی مدت گرد و غبار پودر میکا می تواند باعث سیلیکوزیس – بیماری ریه – سرطان ریه شود، اما انتظار نمی رود که در طول استفاده معمولی خطری ایجاد کند.

قیمت پودر میکا

فروش 3 کلروپروپیل تری اتوکسی سیلان

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص فروش پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا  می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع  قیمت پودر میکا چیست؟ قیمت خرید و فروش میکا میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)