راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات، نیترات منیزیم هگزاهیدرات یکی از محصولات تولیدی کمپانی بزرگ مرک آلمان می باشد. این محصولات هر کدام با کد و مشخصات خود عرضه می شود که کد محصول 105855 تولید می گردد. کمپانی مرک آلمان تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و با کیفیتی بالا به بازارهای جهانی توضیع می شود. این شرکت با تولیدات متنوع و با کیفیت توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین مصرف کنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بدست آورد.

کمپانی مرک آلمان با خرید امتیاز کمپانی سیگماآلدریچ توانست علاوه بر تولید محصولات خود محصولات تخصصی سیگما را با برند مرک و سیگما تولید نماید. شرکت سیگماآلدریچ که یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در بخش تخصصی بود در سال 2015 و توافق با کمپانی بزرگ مرک آلمان محصولات خود را با برند مرک & سیگما روانه بازارهای جهانی نموده است.

مشخصات نیترات منیزیم هگزاهیدرات

  • نام محصول : منیزیم نیترات هگزاهیدرات
  • کد : 105855
  • CAS Number : 13446-18-9
  • EC Number : 233-826-7
  • Chemical Formula : Mg(NO3)2*6 H2O

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

نیترات منیزیم هگزاهیدرات (Magnesium nitrate) این ماده با فرمول شیمیایی Mg(NO۳)۲ که با جرم مولی آن 148.3g/mol می باشد. نیترات منزیم ترکیب غیر آلی به شکل جامد بلوری و به رنگ سفید می باشد. این کود کاملاً خشک بوده و قابلیت حل در آب را دارد.

نیترات منیزیم بی آب یک ماده جاذب رطوبتی است که در معرض هوا  به سرعت هگزا هیدرات را تشکیل می هد ، تمام نمک های نیترات منیریم  هم در آب هم در اتانول بسیار محلول هستند ، این ماده در مقایس تجاری از واکنش اسید نیتریک و نمک های مختلف منیزیم ساخته می شود.

یکی از موثرترین راه های افزایش میزان تولید و رشد محصولات کشاورزی کود نیترات منیزیم است که به دلیل افزایش میزان اسید آمینه و پروتئین های گیاه و منیزیم و افزایش میزان و کارایی کلروفیل موجب افزایش غذاسازی و در نهایت رشد و نمو گیاه می‌شود.  نیترات موجود در کود جذب منیزیم را بهبود می­بخشد. بهترین منبع کودی برای رفع سریع کمبود نیتروژن و منیزیم در گیاهان می­باشد و بدون هیچگونه باقیمانده ای در آب حل می­شود. این کود در تمام سیستم های آبیاری قابل مصرف بوده و بدون سولفات، کلر و سدیم می­باشد.کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

کالا ها حاوی 10.5 نیترون ، 9.4% نیتروژن ، 94% منیزیم است و استفاده گرده ای در کشاورزی دارد. نیتروژن به فرم نیترات مؤثرترین منبع تأمین کننده نیتروژن برای گیاهان است و باعث افزایش جذبMg می شود.

مشخصات فنی نیترات منیزیم هگزاهیدرات

  • فرمول شیمیایی: Mg(No3)2
  • جرم مولی : 178.9480g/mol
  • نقطه جوش :  °100C
  • نقطه ذوب : °37C

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات -

 

کاربرد اصلی این ترکیب به عنوان ماده هیدراته کننده در تهیه اسید نیتریک غلیظ است

  •     استفاده در صنعت کاغذ سازی
  •     تولید نمک های سدیم و مواد شوینده
  •     تنظیم PH و سنتز مواد آلی
  •     در صنایع نساجی و چرم
  •     صنایع پتروشیمی
  •     به عنوان چربی گیر در صنایع مختلف
  •     در صنایع غذایی شامل کنسروسازی روغن و قند و شکر
  •     در صنایع فلزی مانند آلومینیوم روی گالوانیزه و آبکاری فلزات
  •     در صنایع الکل سازی داروسازی و آرایشی و بهداشتی
  •     تولید لاتکس

عوراض و خطرات نیترات منیزیم هگزاهیدرات

استنشاق مقدار زیاد این ماده باعث سرگیجه، استفراغ، اسهال، ضعف، درد شکم، اختلال در اکسیژن رسانی خون و به دنبالش کبودی پوست و… می شود.کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

قیمت – فروش

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص نیترات منیزیم هگزاهیدرات می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. این شرکت با چند دهه فعالیت درخشان خود در بین مصرف کنندگان مواد شیمیایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است . دلیل این موفقیت رساندن محصولات شیمیایی با برندهای مطرح دنیا بدون واسطه و با قیمتی مناسب به دست محققان ، پژوهشگران، دانشجویان، آزمایشگاهها، مراکز علمی تحقیقاتی، پژوهشگاهها و … می باشد.

شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) از نمایندگی مرک آلمان در ایران با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات

 

سوالات متداول:

کاربرد نیترات منیزیم هگزاهیدرات چیست ؟

نیترات منیزیم هگزاهیدرات (Magnesium nitrate) این ماده با فرمول شیمیایی Mg(NO۳)۲ که با جرم مولی آن 148.3g/mol می باشد.شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) از نمایندگی مرک آلمان در ایران با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

قیمت – فروش نیترات منیزیم هگزاهیدرات چقدر است ؟

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص نیترات منیزیم هگزاهیدرات می باشد.از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (ساعات تماس 24ساعت)

Visits: 27