دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ کد 734888، منطقه سنتز آمینو اسیدهای فلوئوردار در دهه گذشته رشد سریعی داشته است. با افزایش گزارشات مشتقات اسید آمینه طبیعی منفرد فلورینه شده، محققان توجه خود را به توسعه روش‌شناسی برای دسترسی به نمونه‌های پیچیده پروتئین‌زا معطوف کردند. انواع شرایط واکنش در این زمینه به کار گرفته شده است که از پیشرفت های جدید در جامعه مصنوعی گسترده تر مانند فوتوکاتالیز و جفت متقابل پالادیوم بهره می برد.

علاوه بر این، گروه‌های عاملی فلوئوردار جدید نیز در آمینو اسیدها گنجانده شده‌اند، با بخش‌های SFX و perfluoro که اکنون با فراوانی بیشتری در ادبیات ظاهر می‌شوند. این بررسی بر روی روش مصنوعی برای دسترسی به اسیدهای آمینه غیر پروتئینی پیچیده، همراه با اسیدهای آمینه حاوی چندین اتم فلوئور مانند CF3، SF5 و گروه‌های پرفلوئوروآروماتیک تمرکز دارد.

شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده اصلی محصولات سیگماآلدریچ است که ال- آرابینوز یکی از پرفروش ترین محصول این مجموعه است. این شرکت با ایجاد دفتر نمایندگی در کشور ترکیه واردات محصولات مرک و سیگماآلدریچ را میسر نموده تا بتواند مانع از ایجاد تحریم شده و محصولات شیمیایی را با انواع برندها به دست متقاضیان گرامی برساند. ال- آرابینوز

شرکت دانش پژوهان شیمی  نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید مواد شیمیایی سیگماآلدریچ  با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ (ADFP) یک ترکیب آلی با فرمول شیمیایی C5H4F2N2 است. این یک مشتق از پیریدین، یک حلقه معطر شش عضوی با یک اتم نیتروژن است. ADFP شامل دو اتم فلوئور و یک گروه آمینه (-NH2) متصل به حلقه پیریدین است.

ADFP کاربردهای مختلفی در سنتز آلی و شیمی دارویی دارد. یکی از کاربردهای اصلی آن به عنوان بلوک ساختمانی در سنتز مواد دارویی و شیمیایی کشاورزی است. ADFP می تواند به عنوان ماده اولیه برای سنتز سایر مشتقات پیریدین، مانند اسیدهای پیریدین کربوکسیلیک، پیریدین کربوکسامیدها و استرهای پیریدین کربوکسیلیک استفاده شود.

ADFP همچنین برای اثرات درمانی بالقوه آن در بیماری های مختلف از جمله سرطان، سل و عفونت های ویروسی مورد بررسی قرار گرفته است. نشان داده شده است که دارای اثرات ضد تکثیر و ضد ویروسی و همچنین توانایی تعدیل فعالیت آنزیم های مختلف و مسیرهای سیگنالینگ است. ADFP به عنوان یک مهار کننده بالقوه آنزیم هایی مانند دی هیدروفولات ردوکتاز و تیمیدیلات سنتاز مورد مطالعه قرار گرفته است. آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

علاوه بر این، ADFP به عنوان یک ابزار دارویی برای مطالعه عملکرد کانال‌ها و گیرنده‌های یونی خاص در سیستم عصبی استفاده شده است. این می تواند به طور انتخابی فعالیت زیرگروه های خاصی از گیرنده های نیکوتین استیل کولین را مسدود کند و برای مطالعه نقش این گیرنده ها در فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف استفاده شده است.

به طور کلی، ADFP یک ترکیب همه کاره با کاربردهای مختلف در سنتز آلی، شیمی دارویی و تحقیقات علوم اعصاب است. خواص منحصر به فرد آن به عنوان یک بلوک ساختمانی و یک ابزار دارویی، آن را به ابزاری ارزشمند برای مطالعه فرآیندهای بیولوژیکی و شیمیایی و همچنین برای توسعه داروها و مواد شیمیایی کشاورزی جدید تبدیل کرده است.

مشخصات آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.sigmaaldrich.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید. آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

  • نام ماده: 2-آمینو-3،5-دی فلوروپیریدین
  • نام لاتین: 2-Amino-3,5-difluoropyridine
  • کد: 734888
  • فرمول تجربی (Hill Notation): C5H4F2N2
  • شماره CAS: 732306-31-9
  • وزن مولکولی: 130.10

خواص آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

  • سطح کیفیت: 100
  • سنجش: 97%
  • فرم: جامد
  • mp
  • 52-57 درجه سانتی گراد
  • سیم SMILES
    Nc1ncc(F)cc1F
  • InChI
    1S/C5H4F2N2/c6-3-1-4(7)5(8)9-2-3/h1-2H،(H2,8,9)
  • کلید InChI
    JVLFMTZUPSBCNJ-UHFFFAOYSA-N

2-Amino-3,5-difluoropyridine 97%

کاربرد آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

همانطور که قبلا ذکر شد، 2-Amino-3،5-difluoropyridine (ADFP) کاربردهای مختلفی در سنتز آلی و شیمی دارویی دارد. در اینجا چند نمونه خاص از کاربرد آن آورده شده است: آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

1. بلوک ساختمانی برای داروها و مواد شیمیایی کشاورزی: ADFP می تواند به عنوان ماده اولیه برای سنتز سایر مشتقات پیریدین، مانند اسیدهای پیریدین کربوکسیلیک، پیریدین کربوکسامیدها و استرهای پیریدین کربوکسیلیک استفاده شود. این مشتقات کاربردهای مختلفی در صنایع داروسازی و کشاورزی دارند، زیرا می توانند به عنوان واسطه در سنتز داروها، آفت کش ها و علف کش ها عمل کنند. آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

2. عامل ضد سرطان: نشان داده شده است که ADFP دارای اثرات ضد تکثیری علیه رده های سلولی سرطانی مختلف از جمله سرطان سینه، سرطان پروستات و سرطان ریه است. می تواند آپوپتوز (مرگ برنامه ریزی شده سلولی) را در سلول های سرطانی القا کند و از رشد و متاستاز آنها جلوگیری کند. ADFP به عنوان یک عامل شیمی درمانی بالقوه برای درمان سرطان مورد مطالعه قرار گرفته است. آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

3. عامل ضد میکروبی: نشان داده شده است که ADFP اثرات ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی دارد. می تواند رشد و تکثیر میکروارگانیسم های مختلف از جمله مایکوباکتریوم توبرکلوزیس، اشریشیا کلی و ویروس هرپس سیمپلکس را مهار کند. ADFP به عنوان یک درمان بالقوه برای سل و عفونت های ویروسی مورد مطالعه قرار گرفته است.

4. ابزار دارویی: ADFP می تواند به طور انتخابی فعالیت زیرگروه های خاصی از گیرنده های نیکوتین استیل کولین را که در فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف، مانند یادگیری، حافظه و انقباض عضلانی دخیل هستند، مسدود کند. ADFP به عنوان یک ابزار دارویی برای مطالعه عملکرد این گیرنده ها و نقش آنها در وضعیت های بیماری استفاده شده است.

به طور کلی، ADFP یک ترکیب همه کاره با کاربردهای مختلف در سنتز آلی، شیمی دارویی و فارماکولوژی است. خواص منحصر به فرد آن به عنوان یک بلوک ساختمانی و یک ابزار دارویی، آن را به ابزاری ارزشمند برای مطالعه فرآیندهای بیولوژیکی و شیمیایی و همچنین برای توسعه داروها و مواد شیمیایی کشاورزی جدید تبدیل کرده است.

بسته بندی آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

1G

آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

خرید و فروش آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ کد734888

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

اقدامات بیو شیمی آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

2-Amino-3،5-difluoropyridine (ADFP) برای کاربردهای بالقوه آن در تحقیقات بیوتکنولوژی و بیوشیمی مورد مطالعه قرار گرفته است. در اینجا چند نمونه خاص از کاربرد آن آورده شده است: آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

1. مهارکننده های آنزیم: ADFP به عنوان یک مهار کننده بالقوه آنزیم هایی مانند دی هیدروفولات ردوکتاز و تیمیدیلات سنتاز که در بیوسنتز نوکلئوتیدها نقش دارند، بررسی شده است. با مهار این آنزیم ها، ADFP می تواند سنتز DNA و RNA را مختل کند که می تواند در درمان سرطان و عفونت های ویروسی مفید باشد. آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

2. برچسب زدن پروتئین: ADFP می تواند به عنوان یک پروب فلورسنت برای برچسب زدن پروتئین ها و پپتیدها استفاده شود. گروه آمینه موجود در ADFP می تواند با گروه کربوکسیل باقی مانده اسید آمینه مانند لیزین یا اسید گلوتامیک واکنش داده و پیوند کووالانسی تشکیل دهد. ترکیب افزایشی فلورسنت به دست آمده را می توان برای مطالعه ساختار، عملکرد و محلی سازی پروتئین ها در سلول ها و بافت ها مورد استفاده قرار داد. آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

3. نوروفارماکولوژی: ADFP می تواند به طور انتخابی فعالیت زیرگروه های خاصی از گیرنده های نیکوتین استیل کولین را که در فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف، مانند یادگیری، حافظه و انقباض عضلانی دخیل هستند، مسدود کند. ADFP به عنوان یک ابزار دارویی برای مطالعه عملکرد این گیرنده ها و نقش آنها در وضعیت های بیماری استفاده شده است.

4. سنتز آلی: ADFP می تواند به عنوان یک بلوک ساختمانی در سنتز ترکیبات آلی مختلف از جمله داروها و مواد شیمیایی کشاورزی استفاده شود. این می تواند به عنوان یک واسطه در سنتز اسیدهای پیریدین کربوکسیلیک، پیریدین کربوکسیلیک، و استرهای پیریدین کربوکسیلیک عمل کند که کاربردهای مختلفی در صنایع دارویی و شیمیایی کشاورزی دارند.

به طور کلی، ADFP یک ترکیب همه کاره با کاربردهای مختلف در تحقیقات بیوتکنولوژی و بیوشیمی است. خواص منحصر به فرد آن به عنوان یک مهار کننده آنزیم، برچسب پروتئین و ابزار دارویی، آن را به ابزاری ارزشمند برای مطالعه فرآیندهای بیولوژیکی و شیمیایی و همچنین برای توسعه داروها و مواد شیمیایی کشاورزی جدید تبدیل کرده است.

قیمت -فروش آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات (سیگماآلدریچ) آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. آمینو دی فلوروپیریدین سیگماآلدریچ

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)