دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

تیومروسال کد 817043 مرک

تیومروسال کد 817043 مرک با فرمول شیمیایی کربن ۹هیدروژن ۹ جیوه سدیم اکسیژن ۲ گوگرد یک ترکیب شیمیایی است، که جرم مولی آن ۴۰۴٫۸۱ g/mol می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، سفید یا پودر زرد کمرنگ است. ویکی‌پدیا

تیومروسال کد 817043 مرک  دانش پژوهان شیمی در این مقاله شما را با این محصول اشنا می کند. نمایندگی مرک آلمان یکی از پیشروان علوم فناوریهای پیشرفته است. آنچه باعث شده که شرکت مرک بتوانددر زمینه تولید مواد و تجهیزات آزمایشگاهی موفق شود. کار گروهی و تیمی آنها باعث بازدهی شرکت شده است. این شرکت سعی کرده است تا با فعلان این عرصه آعم از دانشجویان، اساتید و پزشکان در ارتباط باشد تا با تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی گام بزرگی در برطرف کردن مشکلات زیست محیطی بردارد. از این رو نمایندگی  مرک آلمان در سراسر دنیا شروع به فعالیت کرده است تا محصولات خود را به دست مشتریان هدف برساند.

تیومروسال کد 817043 مرک

تیومروسال کد 817043 مرک  یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک ماده آفت‌کش و محافظ گیاهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب با داشتن اثرات مختلف برای محیط زیست و انسان‌ها همراه است. در ادامه ابتدا به معرفی تیومروسال و ساختار آن می‌پردازیم و سپس به اقدامات و مضرات استفاده از آن می‌پردازیم. تیومروسال کد 817043 مرک

تیومروسال یک ترکیب آفت‌کش است که معمولاً به عنوان یک حشره‌کش و علف‌کش استفاده می‌شود. این ترکیب شیمیایی از خانواده پیریدین است و به‌عنوان یک محصول مصنوعی تولید می‌شود. ساختار شیمیایی آن شامل گروه‌های مختلفی از اتم‌های کربن، هیدروژن، نیتروژن و گروه‌های فسفر است. تیومروسال کد 817043 مرک

مشخصات تیومروسال کد 817043 مرک

  • کد: 817043
  • بسته بندی: 100ML – 1L
  • CAS #: 54-64-8
  • شماره EC: 200-210-4
  • جرم مولی: 404.81 g/mol
  •  درجه: Ph Eur,BP
  • فرمول: C9H9HgNaO2S
  • شناسه آیوپاک: Ethyl(2-mercaptobenzoato-(2-)-O,S) mercurate(1-) sodium
  • نقطه ذوب: ۲۳۲ ‪°C
  • جرم مولی: ۴۰۴٫۸۱ گرم بر مول
  • چگالی: ۲٫۵۱ گرم بر سانتی‌متر مکعب
  • محلول در: آب

تیومرسال (به انگلیسی: Thiomersal) با فرمول شیمیایی کربن۹ هیدروژن۹ جیوه سدیم اکسیژن۲ گوگرد ۱ ترکیب شیمیایی است. که جرم مولی آن ۴۰۴.۸۱ g/mol می باشد. شکل ظاهری این ترکیب، سفید یا پودر زرد کمرنگ است.

تیومرسال (تیمروسال) ترکیب دارویی با ۶/۴۹ % وزنی جیوه است، که از اوایل دهه‌ی ۱۹۳۰ به عنوان نگهدارنده در واکسن‌ها، ایمونوگلوبولین‌ها، آنتی ژن‌های تست پوستی، قطره‌های چشم و بینی، جوهر تاتو و … مورد استفاده قرار گرفته است. نگرانی‌های ایجاد شده از قرار گرفتن در معرض جیوه موجود در تیومرسال، منجر به حذف و کاهش آن از برخی محصولات گردیده است.

کد 817043 مرک min

کاربرد تیومروسال کد 817043 مرک

در برابر رشد باکتری و قارچ که باعث فساد لوازم آرایشی می‌شود، نگه‌دارنده‌ها دوام و حفاظت ایجاد می‌کنند. مشخصات ضد عفونی کنندگی استرهای اسید پارامینوبنزوئیک (پارابن‌ها)، ترکیبات آزادکننده فرمالدهید، ایزوتیازولینون‌ها و ترکیبات آلی جیوه (تیومرسال) به طور رایج در لوازم آرایشی به کار گرفته می‌شود. این ترکیبات ساختار شیمیایی خیلی متفاوتی دارند و می‌توانند به گروه‌هایی که در ادامه می‌آیند تقسیم شوند: الکل‌ها، آمیدها و آمین‌ها، کربینیلیدها، اهدا کنندگان فرمالدهید و فلزات فرمالدهید و مواد آلی. تیومروسال کد 817043 مرک

در گروه نگه‌دارنده‌ها، باید توجه ویژه به تیومرسال (مترادف ها: مرتیولات، تیمروسال و ویتاسپتول) شود که یک ترکیب آلی جیوه از اسید تیوسالیسیلیک است. بیشینه غلظت آن می‌تواند ۰۰۷/۰ درصد (بر مبنای جیوه) باشد. این ماده معمولا در لوازم آرایشی از قبیل سایه چشم، ریمل مژه و ابرو، لوسیون ها، لنزهای تماسی و ژل‌های چشم پیدا می‌شود. نگه دارنده هم چنین در واکسن‌ها و خیلی دیگر از محصولات استفاده می‌شوند.

خرید و فروش تیومروسال کد 817043 مرک

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده تیومروسال کد 817043 مرک با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

                                   زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                               نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                        ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

اقدامات استفاده از تیومروسال

  • محافظت گیاهان: تیومروسال به عنوان یک ماده آفت‌کش برای محافظت از گیاهان در برابر علف‌های هرز استفاده می‌شود. این اقدام می‌تواند به حفظ مزارع و باغات کشاورزی کمک کند.
  • افزایش تولید محصولات کشاورزی: استفاده از تیومروسال می‌تواند با کنترل علف‌های هرز، موجب افزایش تولید محصولات کشاورزی شود.
  • کاهش نیاز به کشت‌های دستی: با استفاده از این آفت‌کش، نیاز به کشت دستی علف‌های هرز کاهش می‌یابد که زمان و هزینه‌هایی را برای کشاورزان صرفه‌جویی می‌کند.

تیومرسال کد 817043 مرک

خواص تیومروسال کد 817043 مرک

تیومرسال خواص ضد باکتریایی و قارچی بدون تحریک پوست و غشا مخاطی دارد. اما بسیاری از مطالعات به وضوح نشان می‌دهند که شیوع نتایج مثبت تست Patch با تیومرسال خیلی بالا است. بعضی مطالعات گزارش داده‌اند که حساسیت تماسی به تیومرسال تقریبا ۵/۱۸ درصد جوانان را متاثر می‌کند. تیومروسال کد 817043 مرک

تیومرسال به عنوان غیرفعال کننده مطمئن ارگانیسمها و توکسینها طی تولید واکسن، همچنین جهت اطمینان از استریل بودن خط تولید و جلوگیری از رشد میکروبها در محصول به کار میرود. اخیرا نگرانی ها در مورد استفاده از این ماده در واکسن افزایش یافته مخصوصا این که این فراورده‌ها در کودکان مورد استفاده قرار میگیرد. کنترل منظم این نگهدارنده، جهت اطمینان از این که محصول بیولوژیک به صورت مناسبی محافظت شده و مقدار اضافی از جیوه به فراورده نهایی افزوده نشده است بسیار مهم می باشد.

واکسن سه‌گانه یا ثلاث که واکسن سه بیماری دیفتری، کزاز و سیاه سرفه می‌باشد، برای ایمن‌سازی نوزادان و کودکان بین سنین ۶ هفته‌ای تا ۶ سالگی به مصرف می‌رسانند. واکسن سه‌گانه محتوی محلول های تصفیه و تغلیظ شده توکسوئید دیفتری و توکسوئید کزاز و باکتری کشته شده سیاه‌سرفه هست که بر فسفات آلومینیوم در حال تولید جذب شده‌است. تیومرسال به عنوان ماده نگه دارنده به نسبت یک در ده هزار به محصول اضافه شده‌است. استفاده از فسفات آلومینیوم بدان جهت است که با تأخیر جذب واکسن در بدن قدرت ایمنی‌زایی آن بیشتر می‌شود.

مضرات استفاده از تیومروسال

  • تاثیرات مخرب بر روی محیط زیست: استفاده بی‌رویه از تیومروسال می‌تواند منجر به آلودگی خاک و آب و همچنین کاهش تنوع زیستی گردد.
  • اثرات سمی بر برخی گیاهان و جانوران: ممکن است استفاده از این آفت‌کش منجر به اثرات سمی بر برخی از گیاهان و جانوران شود که می‌تواند زنجیره غذایی را تحت تأثیر قرار دهد.
  • مقاومت علف‌های هرز: استفاده مداوم و بی‌رویه از تیومروسال می‌تواند منجر به ایجاد مقاومت در علف‌های هرز شود که مشکلات جدی‌تری را برای کشاورزان ایجاد می‌کند.
  • اثرات سلامتی انسان‌ها: برخی از مطالعات نشان داده‌اند که مصرف طولانی‌مدت تیومروسال ممکن است باعث اثرات سوء بر سلامتی انسان‌ها شود، از جمله برخی از مشکلات مرتبط با سیستم عصبی و سیستم ایمنی بدن می‌شود.

به طور خلاصه، استفاده از تیومروسال برای محافظت از محصولات کشاورزی می‌تواند مزایا و معایب خود را داشته باشد. برای حفظ محیط زیست و سلامتی عمومی، لازم است که استفاده از این ماده با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی انجام شود و روش‌های جایگزین زیست‌محیطی نیز بررسی شوند. تیومروسال کد 817043 مرک

تیومروسال کد 817043 مرک
قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی می باشد. می توان یکی از محصولات پر فروش آن تیومروسال کد 817043 مرک می باشد نام برد. این شرکت در زمینه واردات و توضیع این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه  محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته. و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.  از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم. جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت فروش مواد شیمیایی میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)