دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

شرکت دانش پژوهان شیمی

درباره شرکت دانش پژوهان شیمی

شرکت دانش پژوهان شیمی فعالیت خود را از سال 1378 و با 5 نفر پرسنل، در یک دفترآغاز نمود. اما باگذشت سالهای متوالی و به پشتیبانی مشتریان خود توانست با گسترش و ایجاد کارآفرینی برای بیش از 43 نفر خانم و آقا بعنوان یکی از معروفترین واردکنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی تبدیل شود. شرکت دانش پژوهان شیمی.

دانش پژوهان شیمی با تکیه بر تخصص، تعهد و تجارب چندین ساله خود در واردات و تحویل موفق سفارشات به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد نظر مشتریان سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و امروزه به عنوان یک شرکت مطرح و قابل اعتماد در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی باشد.

مخاطبان دانش پژوهان شیمی

دانش پژوهان شیمی در خدمت:

  • دانشگاهیان
  • مراکز علمی تحقیقاتی
  • آموزشی
  • پژوهشی و درمانی
  • داروسازی ها (انسانی و دامی)
  • موسسات و مراکز استاندارد
  • آزمایشگاهها
  • کارگاهها
  • کارخانجات
  • صنایع آب و فاضلاب
  • نفت
  • گاز
  • پتروشیمی
  • کشاورزی
  • صنایع غذایی
  • آرایشی بهداشتی
  • شوینده ها
  • دارویی و سایر مراکز وابسطه مرتبط.

شرکت سیگما در سال 1935 به عنوان یک شرکت تولید کننده مواد بیو شیمیایی، آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، هماتولوژی و بافت شناسی، نوکلئوتیدها، پروتئین ها، پپتیدها، اسیدهای آمینهو مشتقات آن و شرکت آلدریچ در سال 1951 به عنوان یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی ارگانیک و غیر ارگانیک، معرف ها مواد پیشرفته ایزوتوپ های پایدار برای سنتز شیمیایی، شیمی دارویی و علوم مواد در کشور آمریکا بطور مستقل شروع به کار نمودند. شرکت دانش پژوهان شیمی.

قیمت مواد آزمایشگاهی سیگماآلدریچ

این دو شرکت سال ها به طور جداگانه به فعالیت خود ادامه می دادند و به عنوان شرکت های شیمیایی پیشرو در آمریکا می درخشیدند. شرکت هایی که شیمیدان ها می توانستند هزاران محصول خاص را از طریق پست خریداری نمایند تا اینکه مدیران سیگما و آلدریچ در آگوست سال 1975 تصمیم گرفتند تحت مجموعه مشترک با نام سیگماآلدریچ به یکدیگر ملحق شوند.

با گسترش فعالیت های سیگماآلدریچ در سال 1988 شرکت فلوکا که تولید کننده مواد شیمیایی ومعروف برای تحقیقات تحلیلی، ارگانیک و بیوشیمیایی و مواد واسطه برای صنایع شیمیایی و دارویی بود در ازای 39 میلیون دلار به مجموعه سیگماآلدریچ پیوست و بعدها شرکت های Sigma Aldrich Sigma-Aldrich Fine Sigma RBI Supelco Sigma-Genosys&Carbolabs Riedel-de ,Chemicals Sigma-Genosys&Carbolabs Haen ISOTEC که هر یک در زمینه ای خاص فعالیت داشتند به سیگماآلدریچ ملحق شدند. شرکت دانش پژوهان شیمی.

در سال 2001 شرکت سیگماآلدریچ بیش از 100000محصول شیمیایی و 30000 تجهیزات آزمایشگاهی را عرضه می کرد که 35 درصد در امریکا، 43درصد در اروپا و 22 درصد در کانادا، آسیا، اقیانوسیه و امریکای لاتین بود.

برای بدست آوردن قیمت و اطلاع از موجود بودن محصولات مرک آلمان و سیگماآلدریچ همچنین محصولات نایاب، می توانید با این شرکت تماس حاصل نمایید. یا نام و کد یا هر اطلاعی که از مواد شیمیایی مورد نظر خود دارید را به شماره واتساپ شرکت ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت کنید. شرکت دانش پژوهان شیمی.

محصولات شرکت سیگماآلدریچ

در سال 2014 شرکت سیگماآلدریچ یک شرکت بین المللی و چند ملیتی با بیش از 9700 کارمند با پیشرفته ترین فناوری در زمره بزرگترین تولید کنندگان و توضیع کنندگان محصولات و کیت های شیمیایی و بیو شیمیایی مورد استفاده در تحقیقات علمی، بیوتکنولوژی، توسعه دارویی، تشخیص بیماری ها و به عنوان یک عنصر کلیدی در تولید تکنولوژی پیشرفته بود که در بیش از 40 کشور دنیا دفتر توضیع و نمایندگی فروش داشت. شرکت دانش پژوهان شیمی.

در دسامبر 2014 شرکت مرک اعلام کرد که سیگماآلدریچ را با مبلغ 17 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد تا اینکه در نوامبر سال 2015 سیگماآلدریچ به مجموعه مرک پیوست و به شرکت فرعی مرک تبدیل شد و به عنوان بخشی از فعالیت های علوم زیستی مرک تبدیل شد و اکنون یک رهبر جهانی در صنعت علوم زیستی با ارزش 125 میلیارد دلار به حساب می آید.

شرکت سیگماآلدریچ و میلی پور (که فعلا توسط مرک خریداری شده است) با همکاری یکدیگر بیش از 300000 محصول را در 65 سایت تولیدی فراهم می کنند و بیش از 50 هزار کارمند در 67 کشور جهان دارند. شرکت دانش پژوهان شیمی.

نمایندگی محصولات مرک و سیگماآلدریچ در ایران

شرکت دانش پژوهان شیمی پس از تحریم های ظالمانه توسط کشورهای غربی برآن شد تا محصولات این شرکت ها را از طریق کشورهای همسایه وارد و به دلیل مشکلات و هزینه های بسیار فراوان آنها را در ایران دپو نماید، آنهم به دلیل اینکه در هنگام نیاز در وقت و … صرفه جویی شود. اکنون این شرکت توانایی این را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت کلیه شرایط دمایی تمامی سفارشات مشتریان عزیز خود را در هر نقطه از کشور عزیزمان بدست محققان شریف برساند

امیدواریم بتوانیم با ارائه بهترین محصولات شما عزیزان را در رسیدن به اهدافتان یاری نماییم.

 

Visits: 18