دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

پلی آکریلیک اسید

پلی آکریلیک اسید: شرکت دانش پژوهان شیمی بزرگترین وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص محصولات (مرک آلمان ، سیگماآلدریچ ، فلوکا ، شارکو ، آلفاایسر) می باشد. دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی در ایران است که شما محققان گرامی می توانید طی تماس تلفنی از موجودی و قیمت محصولات اطلاع حاصل فرمایید. افتخار شرکت دانش پژوهان شیمی ارائه محصولات نایاب است. 

یک کوپلیمر بلوک AB از الیگو (متیل متاکریلات) و پلی (اسید اکریلیک) برای انتقال میسلی داروهای آبگریز.

مجله انتشار کنترل شده: مجله رسمی انجمن انتشار کنترل شده (01-08-1998)

 پلی اکریلیک اسید

پلی اکریلیک اسید یکی از مواد شیمیایی پرکاربرد می باشد که از فروش مناسبی برخوردار است. شما می توانید خرید پلی اکریلیک اسید را از فروشگاه تماد کالا در مقادیر دلخواه انجام دهید.

غلظت این محلول: 50 wt. % in H2O

شرکت دانش پژوهان شیمی  فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش پلی اکریلیک اسید با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید پلی اکریلیک اسید را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از دانش پژوهان شیمی خریداری کنید و جهت آگاهی از اطلاعات محصول می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

اکریلیک اسید با نامگذاری آیوپاک پروپئونیک اسید و فرمول شیمیایی CH2CHCO2H، به عنوان ساده ترین فرم α, β- اسید کربوکسیلیک اسید اشباع شده شناخته می شود. اسید اکریلیک از پروپیلن تولید می‌شود که یک محصول جانبی تولید اتیلن و بنزین است.

آکریلیک اسید خصوصیات پلی اکریلیک اسید

اکریلیک اسید در آب حل می شود.
مایعی بی رنگ دارای بوی مشخصی است و با آب، الکل، اترها و کلروفرم مخلوط می‌شود.
محلولهای غلیظ اکریلیک اسید، در صورتی که بلعیده شوند، می توانند باعث سوختگی های شدید در دهان و دستگاه گوارش گردند.
این ماده برای بیشتر فلزات مانند فولاد، مس، نقره، برنج به شدت خورنده است؛ اما با فولاد ضدزنگ سازگار است.

موارد مصرف پلی اکریلیک اسید

پلی اکریلیک اسید یک محصول صنعتی باارزش بوده که برای اهداف مهم صنعتی در کارخانه های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور سنتی، اکریلیک اسید به عنوان یک ماده ی خام در تهیه ی صنعتی استرهای اکریلیک کاربرد دارد. این استرهای اکریلیک مانند متیل اکریلیک، اتیل اکریلیک و غیره، برای تهیه ی رزین های مبتنی بر حلال مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا که اکریلیک اسید ناپایدار تمایل بالایی به تشکیل پلیمرها دارد، این ماده در مخازن ذخیره سازی ساخته شده از آلومنیوم، فولاد، شیشه و آهن ذخیره می شود. علاوه بر موارد ذکر شده اکریلیک اسید در ساخت پلاستیک‌های مختلف، پوشش‌ها، چسب‌ها، الاستومرها، و همچنین کف‌پوش‌های کف و رنگ کاربرد دارد.

خرید پلی اکریلیک اسید

فروش پلی اکریلیک اسید در شرکت دانش پژوهان شیمی  در مقادیر دلخواه انجام می شود و با تضمین کیفیت انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

این مجموعه  آماده ارائه خدمات در حوزه فروش پلی اکریلیک اسید با برند مرک آلمان و با مناسب ترین قیمت به مشتریان می باشد. شما می توانید پلی اکریلیک اسید را به هر میزان دلخواه و در انواع بسته بندی از تمادکالا تهیه کنید. برای خرید اکریلیک اسید می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق تماس تلفنی و واتساپ  ارتباط برقرار کنید.

اطلاعات تکمیلی محصول پلی آکریلیک اسید

فرمول شیمیایی CH2CHCO2H
فرمول مولکولی CH2CHCO2H
چگالی 1.15 g/mL at 25 °C
گرید electronic grade

پلی آکریلیک اسیدکارشناسان :

  • تی اینو
  • جی چن
  • کی ناکامه
  • اس هافمن
  • PMID9685920

خلاصه پلی آکریلیک اسید

یک کوپلیمر بلوکی AB از الیگو (متیل متاکریلات) (oMMA) و پلی (اسید اکریلیک) (PAAc) سنتز شده است. کوپلیمر بلوک میسل ها را در یک محیط آبی تشکیل می دهد، همانطور که توسط یک روش پروب فلورسانس با استفاده از پیرن تایید شده است. دوکسوروبیسین هیدروکلراید در میسل گنجانیده شد و مشخصات انتشار دوکسوروبیسین هیدروکلراید مورد بررسی قرار گرفت. آزادسازی آهسته و طولانی مدت دوکسوروبیسین هیدروکلراید از میسل مشاهده شد. میسل کوپلیمر بلوک AB می تواند برای تحویل طولانی مدت داروی مخاطی داروهای آبگریز مفید باشد.

شرح توضیحات کلی

پلی (اسید اکریلیک) (PAA) از نظر طبیعت مرطوب، شکننده و بی رنگ است و Tg آن در دمای نزدیک به 106 درجه سانتیگراد است. در دماهای بالاتر از 200 تا 250 درجه سانتی گراد، آب خود را از دست می دهد و به یک پلیمر انیدرید شبکه ای نامحلول تبدیل می شود. حلالیت PAA خشک شده در آب با افزایش دما افزایش می یابد. محلول های غلیظ PAA در آب ماهیت تیکسوتروپیک دارند.

کاربرد پلی آکریلیک اسید کد : 181285

کوپلیمرهای پلی (اکریلیک اسید) (PAA)/پلی متیل متاکریلات برای تحویل دارو استفاده می شود.

سایر برنامه ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

برای مطالعه انتشار املاح در هیدروژل پلی وینیل الکل / کوپلیمر PAA 

سنتز کوپلیمر پلی (N-isopropylacrylamide)-block-PAA که به محرک های دما و pH پاسخ می دهد

در تهیه بلوک کوپلیمر الیگو (متیل متاکریلات)/PAA برای انتقال میسلی داروهای آبگریز 

به عنوان عامل غلیظ کننده برای چسب ها.

بسته بندی پلی آکریلیک اسید کد : 181285

5، 100، 250 گرم در بطری پلی

اطلاعات پلی آکریلیک اسید

اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید پلی آکریلیک اسید کد 181285 سیگماآلدریچ می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید. شرکت دانش پژوهان شیمی ،نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران می باشد. این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

آکریلیک اسید...نمایندگی فروش مواد شیمیایی  سیگماآلدریچ

کمپانی سیگماآلدریچ  به عنوان  یکی از تولیدکنندگان برتر جهانی، در زمینه موادشیمیایی آزمایشگاهی، محسوب می شود. شرکت دانش پژوهان شیمی در ایران،  نمایندگی سیگماآلدریچ  را به صورت انحصاری دراختیار داشته. و محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی، را به هموطنان ایرانی ارائه می دهد.

این شرکت با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع، مطلوب و با اتکاء به سال ها تجربه کاری و بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش فروش، شما را در انتخاب مناسب ترین و با کیفیت ترین تجهیزات از کمپانی مرک که نمایندگی آن را  در ایران به عهده دارد، همراهی می نماید.

این شرکت در طول سال ‌های سپری شده تجهیزات قابل توجهی به مراکز مختلف تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی کشور ارائه داده است..

قیمت – فروش مواد شیمیایی سیگماآلدریچ – دانش پژوهان شیمی

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی می باشد. می توان یکی از محصولات پر فروش پلی آکریلیک اسید کد  181285 سیگماآلدریچ  می باشد نام برد. این شرکت در زمینه واردات و توضیع این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه  محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته. و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید. 

از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم. جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت خرید مواد شیمیایی میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)