راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

یکی از محصولات تولیدی کمپانی سیگماآلدریچ نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267 می باشد. این محصول در سه نوع بسته بندی 5 گرمی – 100 گرمی و 500 گرمی به بازار عرضه می گردد. کمپانی سیگماآلدریچ یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید محصولات شیمیایی تخصصی می باشد. شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید مواد شیمیایی فعالیت می کنند اما این شرکت (سیگماآلدریچ) محصولات خود را در زمینه تخصصی تولید می نماید. نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267 یک ترکیب شیمیایی است که شامل نیترات کبالت و آب شش مولکولی (هگزاهیدرات) است. این ترکیب به عنوان یک منبع از کبالت و نیترات در صنایع مختلفی مانند صنایع داروسازی، شیمیایی، و صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کبالت یک عنصر کمیاب است که در ساختار بسیاری از آنزیم‌های بدن انسان، مانند ویتامین B12، نقش دارد. همچنین، نیترات به عنوان یک منبع از نیتروژن برای گیاهان و محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با ترکیب نیترات کبالت هگزاهیدرات، این دو ماده به صورت یکپارچه در دسترس قرار می‌گیرند و می‌توانند در فرآیند تولید محصولات کشاورزی، مکمل‌های غذایی و دارویی و سایر صنایع مورد استفاده قرار گیرند.

از آنجا که مصرف هر گونه ترکیب شیمیایی باید با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های صحیح صورت گیرد، در صورت نیاز به استفاده از این ترکیب، بهتر است با یک کارشناس متخصص در زمینه شیمی تماس گرفته و دستورالعمل‌های لازم را از ایشان دریافت کرد.نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

مشخصات محصول نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

  • نام محصول : نیترات کبالت هگزاهیدرات

    نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

  • نام لاتین : Cobalt (ll) nitrate hexahydrate
  • کد : 239267
  • فرمول : Co(NO3)2.6H2O
  • CAS Number : 10026-22-9
  • جرم مولی : 291.03
  • MDL number : MFCD00149647
  • NACRES : NA.21
  • بسته بندی : 5 گرمی – 100 گرمی – 500 گرمی
  • برند : سیگماآلدریچ & مرک
  • وارد کننده : دانش پژوهان شیمی

نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

اثر سولفات نیکل، دی کرومات پتاسیم، نیترات کبالت و سولفات کادمیوم بر پروتئین های تماس های سلولی و اسکلت اکتین کراتینوسیت های انسانی کشت شده.نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

فهرست براتیسلاوسکه لکارسکه (10-01-2003)

محققان :

  • A Lozsekova
  • H W Kaiser
  • T Danilla
  • J Buchvald
  • J Simko

PMID12518998

کاربردنیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

نیترات کبالت هگزاهیدرات با کد 239267 به عنوان منبعی از کبالت و نیترات، در فرآیند تولید محصولات دارویی، مکمل‌های غذایی، کودهای نیتروژنی و صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کبالت یک عنصر کمیاب است که در ساختار بسیاری از آنزیم‌های بدن انسان، مانند ویتامین B12، نقش دارد. همچنین، کبالت به عنوان یک ماده مفید در صنایع شیمیایی و فلزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با ترکیب کبالت با نیترات، نیتروژن نیز در فرآیند تولید محصولات کشاورزی، مانند کودهای نیتروژنی و محصولات کشاورزی دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین، نیترات کبالت هگزاهیدرات در مکمل‌های غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود قابل توجهی در عملکرد قلب و عروق و همچنین بهبود عملکرد مغز و حافظه نیز دارد.نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

با این حال، همانند هر ترکیب شیمیایی دیگری، استفاده از نیترات کبالت هگزاهیدرات هم باید با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های صحیح صورت گیرد و بهتر است قبل از استفاده از آن، با یک کارشناس متخصص در زمینه شیمی تماس گرفته و دستورالعمل‌های لازم را از ایشان دریافت کنید.

نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

چگونه می‌توان از نیترات کبالت هگزاهیدرات در تولید محصولات دارویی استفاده کرد؟

نیترات کبالت هگزاهیدرات به عنوان یک منبع از کبالت و نیترات در تولید محصولات دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب شیمیایی به عنوان ماده موثر در بسیاری از داروها، مکمل‌های غذایی و محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

یکی از کاربردهای مهم نیترات کبالت هگزاهیدرات در صنعت داروسازی، در ساخت داروهای قلبی و عروقی است. این ترکیب به عنوان یک منبع از کبالت در ساخت داروهایی مانند کبالت گلوکونات و کبالت کلرید استفاده می‌شود که به عنوان یک ماده مفید در درمان برخی بیماری‌های قلبی و عروقی، مانند نارسایی قلبی و آنژین صدری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، نیترات کبالت هگزاهیدرات می‌تواند در ساخت محصولات بهداشتی و آرایشی نیز مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، در صنایع آرایشی و بهداشتی، نیترات کبالت هگزاهیدرات به عنوان یک ماده افزودنی در تولید کرم‌های ضد پیری پوست و محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

در هر صورت، قبل از استفاده از نیترات کبالت هگزاهیدرات در تولید محصولات دارویی، بهتر است با یک کارشناس متخصص در زمینه شیمی و داروسازی مشورت کنید تا روش‌های صحیح و دستورالعمل‌های لازم را دریافت کنید.

آیا نیترات کبالت هگزاهیدرات در محصولات غذایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

بله، نیترات کبالت هگزاهیدرات در برخی محصولات غذایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، در صنایع غذایی، نیترات کبالت هگزاهیدرات به عنوان یک منبع کبالت و نیترات در تولید محصولات گوشتی، مانند سوسیس و کالباس، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از نیترات کبالت هگزاهیدرات در تولید محصولات گوشتی به عنوان یک عامل حفظ رنگ، باعث افزایش ماندگاری و افزایش مقاومت به خرابی محصول می‌شود. همچنین، این ترکیب می‌تواند به عنوان یک عامل نگهدارنده در تولید سایر محصولات غذایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

با این حال، مصرف بیش از حد نیترات در محصولات غذایی می‌تواند برای برخی افراد، به خصوص کودکان و بیماران با بیماری‌های مزمن، مشکل‌ساز باشد. بنابراین، در تولید محصولات غذایی با استفاده از نیترات کبالت هگزاهیدرات، باید حداقل میزان مجاز مصرف آن را رعایت کرده و به نحو احسن از آن استفاده کرد. همچنین، توصیه می‌شود که قبل از مصرف هر گونه محصول غذایی، برچسب محصول را با دقت مطالعه کرده و با مشاوره پزشک خود با توجه به وضعیت سلامتی، بهترین تصمیم را در خصوص مصرف آن بگیرید.نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

خلاصه

نویسندگان اثرات آلرژن‌های شناخته‌شده، یعنی سولفات نیکل، دی کرومات پتاسیم، نیترات کبالت و سولفات کادمیوم سیتوتوکسیک را بر روی پروتئین‌های تماس سلولی (وینکولین، تالین، E-cadherin، دسموپلاکتین) و اسکلت سلولی اکتین (Actin cytoskeleton) از اسکلت‌های سلولی اکتین (actin filita) آزمایش کردند.

محلی سازی پروتئین های تماس های سلولی با استفاده از ایمونوفلورسانس مستقیم تشخیص داده شد. نویسندگان کاهش و تخریب پروتئین‌های تماس سلولی و اسکلت سلولی اکتین را پس از آزمایش اثر همه آلرژن‌ها تشخیص دادند، در حالی که مهم‌ترین تغییرات در رشته‌های E-cadherin، وونکولین و اکتین مشاهده شد. دسموپلاکتین و تالین کمتر آسیب دیدند. دی کرومات پتاسیم در غلظت 1 میکروگرم در میلی لیتر باعث آسیب شد. نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

اثر مشابه دو هاپتان دیگر آزمایش شده در غلظت ۱۰۰ برابر بیشتر بود. نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که بررسی پروتئین‌های تماس سلولی و اسکلت سلولی اکتین کراتینوسیت‌های انسانی کشت‌شده احتمالاً می‌تواند بخشی از آزمایش پتانسیل تحریک‌کننده آلرژی مواد شیمیایی باشد. (تب. 1، شکل 4، مرجع 18.) نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

خرید – فروش نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی ، همچنین صنعتی می باشد . این شرکت فعالیت خود را از سال 1382 آغاز نموده و تا کنون توانسته یکی از شرکت های تامین کننده مواد شیمیایی سیماآلدریچ و صنعتی مطرح در بین خریداران باشد . یکی از افتخارات شرکت دانش پژوهان شیمی به جز واردات ،ایجاد اشتغال در بین جوانان نموده است . به شکلی که در سالهای اخیر جذب نیروی این شرکت به سه برابر رسیده . 

همانطور که میدانید در ساهای اخیر با مشکل واردات مستقیم خیلی از محصولات از سراسر دنیا مواجه بوده ایم . یکی از این محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد که مرک و سیگماآلدریچ از این محصولات مستثنا نبوده است. با وجود این مشکلات شرکت دانش پژوهان شیمی با ایجاد دفتری در ترکیه محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان و مشتریان خود را از طریق این کشور وارد و به دست شما عزیزان می رساند.

برای خرید و سفارش می توانید به دو روش ابتدا اینکه از طریق شماره های مستقیم شرکت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و یا اینکه نام محصول مورد نیاز خود را از طریق واتساپ ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمایید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع  قیمت نیترات کبالت هگزاهیدرات کد 239267 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی 
شماره های تماس:
021-66859216 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
021-66859220
واتساپ:09129618292  (ساعات تماس 24ساعت)

Visits: 3