دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

استات سرب کدمرک 107375

دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی اورجینال بخصوص محصولات نایاب درایران است. شما می توانید محصول استات سرب کدمرک 107375 را از این شرکت تهیه نمایید. همانطور که می دانید کمپانی مرک آلمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توضیع کنندگان مواد شیمیایی در دنیا به شمار می رود.

استات سرب کدمرک 107375

استات سرب کدمرک 107375 یکی از محصولات تولیدی مرک آلمان می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان است، که سالیانه بالغ بر 35 میلیون دلار فروش این شرکت است، به طوری که تولیدات این کمپانی را می توان در تمام آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی یافت. استات سرب کدمرک 107375.

کمپانی مرک آلمان در سال 2015 توانست کمپانی سیگماآلدریچ را خریداری نموده و از آن پس محصولات سیگماآلدریچ تحت نظر مرک تولید می شود. همانطور که می دانید سیگماآلدریچ محصولات تخصصی تولید می نماید و این محصولات توانسته اند در تولید داروها و به علم پزشکی، تحقیقاتی خدمت شایانی برسانند. استات سرب کدمرک 107375.

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در ایران است که پس از تحریمها با واردات مواد شیمیایی آزمایشگاهی و حتی صنعتی، گامی بزرگ در پیشرفت علم و دانش در میهن عزیزمان بردارد. مشتریان این شرکت: مراکز علمی تحقیقاتی، دانشگاهها، پژوهشگاهها، آزمایشگاهها و شرکت های داروسازی می باشند. امیدواریم بتوانیم با ارائه خدماتی ارزنده در خصوص قیمت و کیفیت محصولات شما عزیزان را در رسیدن به اهدافتان یاری نماییم.

استات سرب چیست؟

استات Srp یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی Pb(CH3COO)2 است. این ترکیب از اتم های سرب و اسید استیک (اسید استیک) تشکیل شده است. معمولاً در بسیاری از کاربردهای صنعتی مانند رنگرزی پلیمرها، ابزار الکتریکی و الکترونیکی، شیشه، لاستیک و پلاستیک استفاده می شود. آدامس، رنگرزی و فرمولاسیون دارویی. مصرف استات سرب به دلیل سمیت بالای آن باید با احتیاط انجام شود، زیرا می تواند به سیستم عصبی مرکزی آسیب برساند. تهوع، استفراغ، سردرد، سرگیجه و خستگی از علائم شایع تماس بیش از حد با این ترکیب هستند.

کاربرد استات سرب

استات سرب (Pb(CH3COO)2) در بسیاری از مصارف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و مهمترین کاربردهای آن عبارتند از:

1- در ساخت ابزارهای الکتریکی و الکترونیکی: استات سرب در صنایع الکترونیک و برق به عنوان آنتی اکسیدان و نگهدارنده زندگی مجازی استفاده می شود و در ساخت باتری و خازن استفاده می شود.

2- در صنعت لاستیک و پلاستیک: استات سرب به عنوان تثبیت کننده رنگ در تولید لاستیک و پلاستیک استفاده می شود.

3- در صنعت شیشه: استات سرب در صنعت شیشه به عنوان یکی از اجزای شیشه براق و ضد خش استفاده می شود.

4- در صنعت آدامس: از استات سرب در صنعت آدامس به عنوان افزودنی استفاده می شود که به بهبود بافت و خاصیت ارتجاعی کمک می کند.

5- در صنعت رنگرزی: از استات سرب در ساخت رنگهای صنعتی استفاده می شود و از آن به عنوان تثبیت کننده رنگ در پارچه و چرم استفاده می شود.

لازم به ذکر است که استفاده از استات سرب به دلیل سمی بودن و اثرات مضر آن بر سلامت عمومی نیازمند احتیاطات خاصی است.

مشخصات محصول :

سرب

  • CAS Number: 6080-56-4
  • فرمول: C4H6O4Pb
  • g/mol وزن مولکولی: 379,34
  • EC Number: 206-104-4
  • (درجه سانتیگراد 20) 3Cm /g تراکم 3,3
  • موش 4665 میلی گرم بر کیلوگرم در متر مکعب
  • ماده نامحلول: < 1. , . %
  • 0.0005 >: (Cl) کلرید
  • کلسیم (کلسیم): <5 ..,. %
  • مس (مس): 1 .. , .%
  • آهن (آهن): 1 .. , . %
  • (پتاسیم): < 5 .. , . % K
  • (سدیم): < 5 .. , . % Na

اطلاعات ایمنی :

H360DF: خطر تخریب باروری، ممکن است به فرزند آسیب برساند.

H373: ممکن است با قرار گرفتن در معرض طولانی مدت یا مکرر به اندامها آسیب برساند.

H410: برای زندگی آبزیان با اثرات طولانی مدت و بسیار سمی می باشد.

بیانیه احتیاطی : 

P201: قبل از استفاده دستورالعمل های خاصی را دریافت نمایید.

P273: اجتناب از انتشار به محیط زیست.

P314: در صورتی که احساس ناخوشایندی دارید به پزشک مراجعه نمایید.

خطرات استفاده : 

  • خطرناک برای محیط زیست
  • به نمادهای خطر توجه شود
  • سمی و مسموم کننده
  • ADR , RlD (اعلامیه راه آهن و جاده)
  • lll سازمان ملل 1616,1,6
  • lMDG اعلامیه (حمل و نقل دریایی)
  • برای استفاده از این ماده لباس های مناسب و دستکش مناسب را بپوشید. در صورت تصادف یا اگر احسحس ناخوشی می کنید، بلافاصله به پزشک مراجه نمایید. از این مواد به عنوان زباله های خطرناک هنگام دفع نام برده می شود پس سعی کنید با شرایط ویژه این ماده را دفع نمایید. استات سرب کدمرک 107375.

استفاده از استات سرب در صورت قرار گرفتن در معرض روش های نامناسب یا مقادیر زیاد می تواند برای سلامت عمومی خطرناک باشد. خطرات رایج استرهای سرب عبارتند از: استات سرب کدمرک 107375.

1- مسمومیت بدن: قرار گرفتن در معرض سیترات سرب به مقدار زیاد می تواند منجر به مسمومیت بدن و در نتیجه سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، استفراغ، اسهال و حتی مرگ شود. استات سرب کدمرک 107375.

2- اثرات منفی بر سیستم عصبی: قرار گرفتن در معرض سیترات سرب ممکن است منجر به اثرات منفی بر سیستم عصبی مرکزی شود که می تواند منجر به زوال حافظه، تمرکز و هماهنگی حرکتی شود.

3- اثرات منفی بر دستگاه گوارش: سیترات سرب می تواند بر دستگاه گوارش اثر بگذارد و باعث درد شکم، اسهال و استفراغ شود. استات سرب کدمرک 107375.

4- اثرات منفی بر سیستم تنفسی: قرار گرفتن در معرض سیترات سرب می تواند اثرات منفی بر روی سیستم تنفسی داشته باشد و باعث ایجاد مشکل در تنفس و آسم شود. استات سرب کدمرک 107375.

برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض سیترات سرب، دستورالعمل های ایمنی برای استفاده ایمن از این ترکیب باید رعایت شود و باید طبق قوانین و مقررات محلی به روشی ایمن دفع شود. قبل از دست زدن به این ترکیب در صنعت، آموزش های لازم نیز باید دیده شود.

مصرف استات سرب در صنایع غذایی

استات سرب نباید در صنایع غذایی یا به عنوان افزودنی مواد غذایی استفاده شود. از آنجایی که طبق گزارش های سازمان جهانی بهداشت و بسیاری از مطالعات علمی، ماده ای سمی و سرطان زا محسوب می شود و می تواند آسیب جدی به سلامت عمومی وارد کند. استات سرب کدمرک 107375.

جایگزین مطمئن و قابل اعتمادی برای استفاده از استات سرب در صنایع غذایی وجود دارد و آن استفاده از استات های دیگر مانند استات سدیم یا پتاسیم به جای آن است، زیرا آنها مواد بی خطری هستند و در مقادیر کم اثر منفی بر سلامت عمومی ندارند. استات سرب کدمرک 107375.

در صنایع غذایی

برای جلوگیری از هرگونه خطری برای سلامت عمومی، قوانین و مقررات سختگیرانه حاکم بر استفاده از مواد شیمیایی در صنایع غذایی باید رعایت شود و صنعتگران باید آموزش های لازم را کسب کرده و دستورالعمل های ایمنی لازم را برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر رعایت کنند. استات سرب کدمرک 107375.

قوانین و مقررات حاکم بر استفاده از مواد شیمیایی در صنایع غذایی چیست؟

بسیاری از قوانین و مقررات استفاده از مواد شیمیایی در صنایع غذایی را تنظیم می کنند و این مقررات بر اساس قوانین محلی و بین المللی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. از جمله این مقررات: استات سرب کدمرک 107375.

1- مقررات غذا و داروی ایالات متحده (FDA): این نهاد بر ایمنی مواد غذایی و داروها در ایالات متحده آمریکا نظارت دارد و استفاده از مواد شیمیایی در صنایع غذایی را مطابق با استانداردهای ایمنی مواد غذایی تنظیم می کند.

2- مقررات غذای اروپا (EFSA): این سازمان استفاده از مواد شیمیایی در صنایع غذایی در اتحادیه اروپا را تنظیم می کند، ایمنی مواد شیمیایی مورد استفاده در مواد غذایی را ارزیابی می کند و مقادیر مجاز مجاز را تعیین می کند.

3- مقررات غذایی چین (CFDA): این سازمان استفاده از مواد شیمیایی در صنایع غذایی در چین را تنظیم می کند و استانداردهای سختگیرانه ای را برای محدود کردن استفاده از مواد شیمیایی مضر در غذا تعیین می کند.

در بسیاری از کشورهای دنیا مقررات و قوانین دیگری وجود دارد که استفاده از مواد شیمیایی در صنایع غذایی را تنظیم می کند و صنعتگران باید به این مقررات پایبند باشند و دستورالعمل های ایمنی لازم را برای کاهش قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر رعایت کنند. استات سرب کدمرک 107375.

آیا برای شرکت هایی که مقررات مربوط به مواد شیمیایی در صنایع غذایی را نقض می کنند مجازاتی در نظر گرفته شده است؟

بله، شرکت هایی که مقررات مربوط به مواد شیمیایی در صنایع غذایی را زیر پا بگذارند، مشمول مجازات های سختی از سوی مقامات رسمی و سازمان های دولتی مربوطه در هر کشور می شوند. این مجازات ها عبارتند از:

1- جریمه های مالی: شرکت های متخلف به دلیل تجاوز از حد مجاز مواد شیمیایی موجود در مواد غذایی یا استفاده از مواد شیمیایی ممنوعه با جریمه های مالی هنگفتی مواجه خواهند شد. استات سرب کدمرک 107375.

2- تعلیق موقت یا دائم کار: مقامات ذیصلاح ممکن است در کارخانجاتی که از مواد شیمیایی به روش نادرست استفاده می کنند یا مقررات صنایع غذایی را نقض می کنند، کار را متوقف کنند. استات سرب کدمرک 107375.

3- فراخوان محصولات از بازار: مراجع ذیصلاح می توانند محصولاتی را که دارای غلظت بیش از حد مواد شیمیایی یا ممنوعه هستند از بازار خارج کنند.

4- تعطیلی نهایی شرکت: مراجع ذیصلاح می توانند شرکت هایی را که عمداً از مواد شیمیایی به روش نادرست استفاده می کنند و قوانین و مقررات سختگیرانه در صنایع غذایی را نقض می کنند، تعطیل کنند.

علاوه بر این جریمه ها، عدم رعایت مقررات سختگیرانه مرتبط با مواد شیمیایی در صنایع غذایی می تواند منجر به کاهش اعتبار و اعتماد به برندها و شرکت های متخلف شود که می تواند منجر به از دست دادن مشتریان و تأثیر بر سود شود. و بازده مالی شرکت ها

قیمت – فروش استات سرب کدمرک  107375

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصول استات سرب کدمرک 107375 (مرک آلمان) می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت استات سرب کدمرک  107375 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216 (ساعات تماس:8.30 الی 19)
021-66859220
واتساپ:09129618292  (24ساعت)