دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

کلرید سدیم کدمرک 106400

دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی اورجینال بخصوص محصولات نایاب درایران است. کلرید سدیم کدمرک 106400 در این شرکت انجام می شود. برای خرید این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همانطور که می دانید کمپانی مرک آلمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توضیع کنندگان مواد شیمیایی در دنیا به شمار می رود.

کلرید سدیم کدمرک 106400

کلرید سدیم کدمرک 106400 که همان نمک خوراکی، یک نمک یونی می باشد که در آن یون های سدیم و کلراید با نسب 1:1 وجود دارند. معمولا به این ماده نمک خوراکی، نمک معمولی و هالیت (سنگ م دن نمک معمولی) گفته می شود. این نمک عمدتا مسئول شوری آب دریا و همچنین مایع بیرون سلولی است که در بسیاری از ارگانیسم های چند سلولی موجود است. در بسیاری از فرآیندهای صنعتی و خانگی کاربرد دارد. آب دریا اصلی ترین منبع این نمک است . فرمول شیمیایی سدیم کلریدNaCl است که می تواند آنرا به صورت خالص از هالیت معدنی به دست آورد.

کلراید سدیم 106400

تولید کلرید سدیم کدمرک 106400

یکی از فرآیندهای اصلی تولید نمک تبخیر آب دریا می باشد که در بعضی از کشورها مانند هند مورد استفاده قرار می گیرد. بلورهای بدست آمده معمولا دارای ناخالصی هایی همچون سولفات کلسیم، سولفات سدیم و غیره می باشد. کریستال های خالص با استفاده از حل کردن نمک در مقدار کمی آب و سپس فیلتراسیون محلول به دست می آید.

کلرید سدیم وقتی که اتم سدیم در تعامل با اتم کلر قرار می گیرد تشکیل می شود. این اتفاق زمانی می افتد که اتم سدیم یک الکترون به اتم کلر بدهد که باعث می شود سدیم مقداری مثبت و کلر مقداری منفی شود. همانطور که می دانیم بارهای مخالف، جذب همدیگر می شوند، بنابراین یون های سدیم جذب یون های کلراید می شوند و پیوند یونی بین آنها ایجاد می شود که نتیجه آن کریستال های نمکی است که خواص آن متفاوت از عناصر اصلی (کلراید و سدیم) است.

خواص کلرید سدیم کدمرک 106400

در این بخش به تعدادی از خواص این ماده اشاره شده

  • کریستال های سفید رنگ هستند که بو ندارند اما طعم و مزه دارند.
  • در آب به راحتی حل می شود و در مایعات دیگر تا حدی محلول یا نا محلول است.
  • سدیم کلرید در حالت محلول در آب به دلیل وجود یون های متحرک رسانای مناسبی برای جریان الکتریسیته است.
  • نقطه ذوب آن 801 درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن 1413 درجه سانتیگراد می باشد.

ساختار ملکولی NaCl در شکل زیر نشان داده شده است

کلرید سدیم کد مرک 106400-

کاربردهای کلرید سدیم کدمرک 106400

کلرید سدیم به عنوان ماده اولیه در صنعت تولید مواد شیمیایی مختلف مانند کربنات سدیم، سدیم هیدروژن کربنات و … استفاده می شود.
این نمک در تولید شیشه کاربرد دارد. کلرید سدیم کدمرک 106400.
در کشورهای سدسیر برای جلوگیری از یخ زدن جاده ها، پل ها و معابر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
این ماده به طور گسترده ای به عنوان نگهدارنده مواد غذایی و طعم دهنده در صنعت مواد غذایی مورد استفاده می باشد.

سرم کلرید سدیم  9/. درصد

تزریق محلول کلرید سدیم 9/. درصد برای جبران کمبود آب و نمک بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو همجنین امکان دارد با سایر داروهای تجویز شده دیگر مخلوط شود و از طریق ورید تزریق شود. همچنین این ماده می تواند به عنوان یک راه حل برای استریل نمودن مورد استفاده قرار بگیرد. پزشک معالج حتما باید دز کلرید سدیم مورد استفاده را مشخص نماید. اگر می خواهید این محلول را با داروهای دیگری مخلوط کنید، با پزشک یا داروساز خود بپرسید که آیا مناسب است آن را با داروی دیگر مخلوط کرد یا خیر. کلرید سدیم کدمرک 106400.

اگر به این ماده آلرژی دارید یا مقدار سدیم خون شما بالا است نباید از آن استفاده نمود. برای این که اطمینان حاصل کنید که می توانید ازکلرید سدیم استفاده کنید. کلرید سدیم کدمرک 106400.

در صورت وجود هر یک از شرایط زیر به پزشک خود اطلاع دهید:

  • فشار خون بالا
  • نارسایی قلبی
  • بیماری کلیوی
  • نارسایی های کبدی(به ویژه سیروز)
  • آب آوردن ریه (که به آنپلورال افیوژن نیز گفته می شود)
  • آب آوردگی (به خصوص در مچ پا یا پا)
  • اگر باردار هستید و فشار خون یا آب آوردگی دارید
  • در صورتی که شما به بعضی از غذاها و داروها آلرژی دارید
  • اگر رژی غذایی با مقدار نمک کم دارید
  • قرص سدیم کلرید

از این دارو برای بهبود سطح سدیم بدن مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند که بسیار نادر است اما ممکن است برخی افراد هنگام مصرف این دارو عوارض جانبی بسیار بد یا حتی کشنده داشته باشند. در صورت داشتن هر یک از علائم زیر که ممکن است مربوط به یک عارضه جانبی بسیار بد باشد، فورا به پزشک خود اطلاع دهید:

علائم واکنش آلرژیک مانند راش (یک نوع عارضه پوستی)، کهیر، خارش، قرمزی پوست، تورم تاول زدگی، خس حس سینه، سفتی در قفسه سینه و گلو، سختی در تنفس یا خوردن، تورم دهان، صورت، لب، زبان یا گلو.
اختلالی مانند تغییرات خلقی، سردرگمی، درد عضلانی یا ضعف، ضربان قلب، تشنج و …

از محلول آبی کلرید سدیم در فرآیند برقکافت سدیم هیدروکسید تولید می شود. کلرید سدیم کدمرک 106400.

خصوصیات کلرید سدیم

نمک طعام به دلیل طعم دهندگی و خوش طعم کنندگی، خاصیت ضد عفونی کنندگی و نگهداری و یا برخی خواص تکنولوژی دیگر به غذاها افزوده می شود.
کلریدسدیم یک ماده محلول در آب است. کلرید سدیم کدمرک 106400.

تاریخچه مرک آلمان

کلرید سدیم کدمرک 106400 یکی از محصولات کمپانی بزرگ مرک آلمان می باشد. این کمپانی در بین تولید کنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بسیار نام آشنا و از برندهای معروف دنیاست، با اطمینان می توان گفت محصولات این شرکت تولیدی را می توان در تمام آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی یافت. در سال گذشته فروش این شرکت بالغ بر 35 میلیارد دلار بوده است که در بین تولید کنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی این مبلغ بسیار مطلوب می باشد. کلرید سدیم کدمرک 106400.

کمپانی مرک آلمان در سال 2015 توانست امتیاز کمپانی سیگماآلدریچ را خریداری نموده و از آن پس محصولات تولیدی سیگماآلدریچ زیر نظر کمپانی مرک آلمان به بازارهای جهانی عرضه می گردد. همانطور که می دانید محصولات سیگماآلدریچ تخصصی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، به نحوی که محصولات تولیدی این شرکت در مراکز تحقیقاتی، شرکت های داروسازی، دانشگاهها، آزمایشگاهها، مرکز رویان و … کاربرد فراوانی دارد. کلرید سدیم کدمرک 106400.

نمایندگی مرک

با توجه به مشکلات پیش رو  و عدم امکان نمایندگی مرک در ایران ، شرکت دانش پژوهان شیمی توانسته با ایجاد نمایندگی در یکی از کشورهای همسایه امکان واردات محصولات مرک و سیگماآلدریچ را فراهم سازد تا بلکه بتواند مقداری گره از کار علم و دانش در کشور را باز نماید. این شرکت توانسته در سالهای اخیر جایگاه بسیار خوبی در بین دانش پژوهان و دانشگاهیان و محققان و شرکت های تولیدی دارویی پیدا کند. شرکت دانش پژوهان شیمی با تکیه بر اعتماد مشتریان ثابت و فروش محصولات اصلی با قیمت های مناسب توانسته رتبه برتر را از آن خود نماید.

کاربردهای کلرید سدیم کدمرک 106400-min

چگونه کلرید سدیم به عنوان مواد نگهدارنده در صنایع غذایی استفاده می شود؟

کلرید سدیم به عنوان یک ماده نگهدارنده در صنایع غذایی بکار می‌رود زیرا دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی است. این خاصیت باعث می‌شود که غذاها به مدت طولانی‌تری قابل نگهداری باشند و از فساد زودرس جلوگیری شود.

استفاده از کلرید سدیم به عنوان ماده نگهدارنده در صنایع غذایی، به دلیل این که این ترکیب به‌راحتی در آب حل می‌شود و به‌سرعت در بدن انسان جذب می‌شود، محدود شده است. به‌عنوان مثال، کلرید سدیم در برخی از محصولات نظیر نان و تخمیری‌ها، کنسروها، سس‌ها، رب‌ها و چیپس‌ها به‌عنوان ماده نگهدارنده به‌کار می‌رود.

به هرحال، برای استفاده از کلرید سدیم به‌عنوان ماده نگهدارنده در صنایع غذایی، باید حداکثر میزان مجاز مصرف آن را رعایت کرد و به همراه مواد دیگری مانند مواد نگهدارنده طبیعی مثل اسید استیک، اسید لاکتیک و اسید سیتریک نیز استفاده شود تا بتوان بهترین نتیجه را در نگهداری غذاها از دست رفتن به دست آورد.

آیا مصرف بیش از حد کلرید سدیم برای سلامتی مضر است؟

بله، مصرف بیش از حد کلرید سدیم در غذاها برای سلامتی مضر است. مصرف بیش از حد کلرید سدیم می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های قلبی و عروقی، فشار خون بالا، کاهش کارایی کلیه‌ها، افزایش خطر بروز سرطان معده و دیگر مشکلات سلامتی شود.

مصرف کلرید سدیم در غذاها به‌صورت معمول در نمونه‌هایی از غذاهایی که به‌طور صنعتی تولید می‌شوند، مانند نان، پفک، چیپس و سوسیس و کالباس، به‌کار می‌رود. در بسیاری از موارد، مصرف بیش از حد کلرید سدیم در این نوع غذاها، به‌ویژه در مواردی که مرتباً مصرف می‌شوند، می‌تواند به‌شدت مضر باشد.

به همین دلیل، سازمان بهداشت جهانی (WHO) حداکثر میزان مصرف کلرید سدیم را در روز به 5 گرم تعیین کرده است. بنابراین، بهتر است که مصرف غذاهایی که حاوی کلرید سدیم هستند، مثل نان، پفک، چیپس و سوسیس و کالباس، به‌میزان متعادلی باشد و در زندگی روزمره خود از مصرف بیش از حد آن‌ها خودداری کنید.

فروش کلرید سدیم کدمرک 106400

قیمت – فروش کلرید سدیم کدمرک 106400

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، آزمایشگاهی و صنعتی بخصوص فروش کلرید سدیم کدمرک 106400 می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. کلرید سدیم کدمرک 106400.

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

فتال بوین سریم کد سیگما F2442

پتاسیم دی کرومات کد مرک 104864

 

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216   (ساعات تماس:8:30 الی 19)
021-66859220
واتساپ:09129618292  (ساعات تماس 24ساعت)