دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

تترا هیدرو فوران کد مرک 108101

دانش پژوهان شیمی بزرگترین وارد کننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات نایاب و مرک آلمان می باشد. محصول تترا هیدرو فوران کد مرک 108101 یکی از موارد وارداتی این شرکت محسوب می شود.

این شرکت با فعالیت بیش از 3 دهه توانسته جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان و محققان داشته است. یکی از ویژگی های این شرکت واردات محصولات نایابی می باشد که معمولاً واردات آنها برای دیگر شرکت ها یا میسر نیست یا با مشکلات بسیاری مواجه است.

محصول تترا هیدرو فوران کد مرک 108101 دو پیوند دوگانه دارد و با دادن 4 هیدروژن به آن تبدیل به تترا هیدرو فوران می شود. تترا هیدرو فوران یا همان thf یک ترکیب آلی با فرمول شیمیایی C4H8O است که یک اتر حلقوی می باشد.

این ماده بصورت مایعی بی رنگ می باشد که با آب قابل امتزاج است و در دما و فشار استاندارد دارای ویسکوزیته پایینی است. تترا هیدرو فوران یک حلال آپروتیک با ثابت دی الکتریک 7,6 که یک حلال قطبی است و می تواند شمار زیادی از ترکیبات قطبی و غیر قطبی را در خود حل کند.

کاربرد تتراهیدروفوران

تترا هیدرو فوران کد مرک 108101-min

  • تتراهیدروفوران بویی مشابه در اتیل اتر دارد اما با قدرت بیهوشی بسیار پایین تر
  • این ماده یک حلال غیر سمی است
  • این ماده ترکیبی هتروسیکل است که اتری قطبی بوده و معمولا به عنوان حلال آلی استفاده می شود، گر چه به عنوان آغازگر در پلیمرها هم کاربرد دارد.
  • استفاده اولیه این پلیمر به منظور ساخت فیبرهای پلی اورتان کش سان مثل اسپاندکس (spandex) است.
  • اصلی ترین کاربرد تتراهیدرو فوران به عنوان حلال صنعتی برای PVC و جلا دهنده ها می باشد.
  • این محصول به عنوان حلال در واکنش های پر بازده تهیه ی الکل از آلکنها نظیر (هدروبوردار شدن – اکسایش و اکسید جیوه دار کردن – جیوه زدایی) کاربرد دارد.

برنامه های تترا هیدرو فوران کد مرک 108101

پوشش سطح: تترا هیدرو فوران کد مرک 108101

به دلیل حلالیت قوی وینیل کلرید، حتی در درجه پلیمریزاسیون بالا، THF به عنوان حلال برای پوشش های چرم مصنوعی استفاده می شود.

چسب ها: تترا هیدرو فوران کد مرک 108101

با بهره گیری از خاصیت حلالیت و انتشار عالی، THF به عنوان حلال برای چسب های وینیل و اپوکسی استفاده می شود.

بازیگری فیلم: تترا هیدرو فوران کد مرک 108101

THF برای فیلم های گرما انقباض پذیر وینیل کلرید و برای خشک کننده استفاده می شود.

جوهرهای چاپ: تترا هیدرو فوران کد مرک 108101

THF برای چاپ جوهر مناسب است، زیرا ترکیبات معدنی کمی محلول را می توان حل کرد و تبخیر سریع است.

استفاده های دیگر: تترا هیدرو فوران کد مرک 108101

THF به طور گسترده ای به عنوان حلال برای رزین های خاص مانند رزین های حساس به نور استفاده می شود، زیرا حتی در دمای اتاق می تواند رزین های مختلف را حل کند و با آب و اکثر حلال های آلی قابل اختلاط است. علاوه بر این، به عنوان یک حلال برای واکنش های گریگنارد و ویتگ استفاده می شود. همچنین در صنایع دارویی و کشاورزی به عنوان حلال برای واکنش و تصفیه استفاده می شود.

ذخیره سازی و جابجایی در تترا هیدرو فوران کد مرک 108101

THF تحت قانون خدمات آتش نشانی ژاپن به عنوان یک ماده خطرناک طبقه بندی می شود، کلاس 4، نفت شماره 1، محلول در آب، رتبه خطرناک II. از آنجایی که بسیار فرار و قابل اشتعال است، ظرف نگهداری باید محکم بسته شده و در مکانی با تهویه مناسب نگهداری شود. هنگام دست زدن، اقدامات احتیاطی در برابر آتش سوزی انجام دهید.

مانند سایر اترها، اگر THF در معرض اکسیژن یا هوا قرار گیرد، پراکسیدهای انفجاری تولید می شود. به همین دلیل ظرف باید با نیتروژن خشک بسته شود.THF برای غشاها و پوست چشم، بینی و گلو تحریک کننده است.

قرار گرفتن در معرض بخار برای مدت طولانی ممکن است علائم مسمومیت با حلال آلی مانند حالت تهوع و سرگیجه را ایجاد کند. برای جلوگیری از غلظت بالای بخار از تهویه کافی استفاده کنید. هنگام استفاده یا جابجایی، همیشه از تجهیزات ایمنی مناسب مانند دستکش و عینک محافظ استفاده کنید.

قیمت – فروش تترا هیدروفوران کد مرک 108101

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، آزمایشگاهی بخصوص فروش تترا هیدرو فوران کد مرک 108101 (مرک آلمان)  می باشد. که در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید. یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت فروش تترا هیدرو فوران کد مرک 108101 را میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی 
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (ساعات تماس 24ساعت)

Visits: 4