دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

تیو اوره مرک کد 107979

دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی اورجینال بخصوص محصولات نایاب درایران است. تیو اوره مرک کد 107979 را می توانید از این شرکت تهیه فرمایید. مرک آلمان  یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در دنیا است. دانش پژوهان شیمی  با توجه به تحریم ها و سختی های پیش رو توانسته واردات این کمپانی را میسر نماید تا بتواند گامی در راستای تولید علم و دانش بردارد. امیدواریم با ارائه بهترین خدمات شما را در رساندن به اهدافتان یاری نماییم.

تیو اوره مرک کد 107979

تیو اوره مرک کد 107979 یکی از محصولات تولیدی مرک آلمان می باشد که توسط کمپانی مرک آلمان تولید می شود. شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده محصولات این کمپانی می باشد. شما متقاضیان محترم می توانید این محصولات را بدون واسطه از این شرکت خریداری نمایید.

تیو اوره یک ترکیب ارگانو سولفور با فرمول شیمیایی SC(NH2)2 می باشد. ساختار این ماده شبیه اوره است. با این تفاوت که به جای اکسیژن اتم گوگرد قرار گرفته است. البته قابل توجه است که خواص اوره با تیو اوره بسیار متفاوت می باشد.

مشخصات محصول

  • نام محصول : تیو اوره
  • نام لاتین : Thiourea
  • مترادف: تیوکاربامید
  • کد : 107979
  • CAS Number : 62-56-6
  • EC Number : 200-543-5
  • بسته بندی : 250 گرمی – 1 کیلویی

خصوصیات تیو اوره 

  • مولکولی آلی است
  • مولکولی خطی است

کاربردهای تیو اوره

  • از این ماده به عنوان پیش ماده برای سنتز تیو اوره دی اکسید استفاده می شود.
  • در ساخت رزین های به تاخیر اندازنده آتش کاربرد دارد.
  • در پرینت برخی از عکس ها.
  • در ساخت و تولید بردهای الکترونیکی.
  • به عنوان شتابدهنده در فرآیند و لکانیزاسیون استفاده می شود.

اطلاعات تکمیلی محصول

                     H2NCSNH2                   فرمول شیمیایی
                    H2NCSNH2                   فرمول مولکولی
                    (1.405g/cm3(200C                   چگالی
                    169-1730C                   دمای ذوب
                 Store at + 150C to + 250C                   شرایط نگهداری
           GR for analysis ACS,Reag, Ph Eur                   گرید

خلاصه تیو اوره مرک کد 107979

اوره و تیوره نشان دهنده ساختارهای ممتاز در شیمی دارویی هستند. در واقع، این بخش‌ها چارچوب مشترکی از انواع داروها و ترکیبات زیست فعال را تشکیل می‌دهند که دارای طیف وسیعی از خواص درمانی و دارویی هستند. در اینجا، ما یک نمای کلی از پیشرفته ترین داروها حاوی اوره و تیوره ارائه می دهیم.

ما همچنین رویکردهای متنوعی را که برای جایگزینی بیوایزوستریک (تیو) اوره در کاربردهای شیمی دارویی دنبال می‌شود، مرور می‌کنیم. در نهایت، نمونه هایی نماینده از پیشرفت های اخیر در سنتز ترکیبات مبتنی بر اوره و تیوره با فعال کردن ابزارهای شیمیایی مورد بحث قرار می گیرد.

معرفی تیو اوره مرک کد 107979

اوره و تیوره نشان دهنده ساختارهای ممتاز به خوبی تثبیت شده در شیمی دارویی و مصنوعی هستند. این نقوش ساختاری چارچوب مشترکی از انواع داروها و ترکیبات زیست فعال را تشکیل می دهند که دارای طیف وسیعی از خواص درمانی و دارویی هستند، مانند ضد ویروسی، ضد تشنج، ضد التهابی، ضد میکروبی و ضد تومور. اثرات.3-8

اوره یک ترکیب طبیعی است که در بسیاری از ارگانیسم ها از متابولیسم پروتئین ها و سایر ترکیبات حاوی نیتروژن در طی به اصطلاح “چرخه اوره” در کبد تولید می شود. در سال 1828، اولین سنتز اوره توسط شیمیدان آلمانی فردریش ولر انجام شد و برای اولین بار نشان داد که ماده ای که قبلاً فقط به عنوان یک محصول زائد آلی شناخته می شد.

ادامه

این محصول می تواند از مواد اولیه غیر آلی در آزمایشگاه سنتز شود. این کشف دکترین حیات گرایی را که به طور گسترده شناخته شده بود را واژگون کرد و پیشرفتی در زمینه های مختلف شیمیایی از جمله سنتز آلی و شیمی دارویی بود.

Thiourea برای اولین بار در سال 1873 توسط شیمیدان لهستانی Marceli Nencki به عنوان اولین آنالوگ اوره که با جایگزینی اتم اکسیژن با اتم گوگرد مشخص می شود سنتز شد. عملکرد (تیو) اوره به لطف امکان ایجاد پیوندهای هیدروژنی پایدار با عناصر شناسایی اهداف بیولوژیکی مانند پروتئین ها، آنزیم ها و گیرنده ها، نقش اصلی را در شیمی دارویی ایفا می کند.

ادامه 

در واقع، یک شبکه پیوند هیدروژنی یک عنصر کلیدی است که تثبیت برهمکنش‌های لیگاند-گیرنده و شناسایی مکان فعال زیستی را ممکن می‌سازد. یک مثال در شکل 1 مشخص شده است. تیو اوره مرک کد 107979.

نمونه ای از برهمکنش های پروتئین-لیگاند، 3 بعدی (چپ) و 2 بعدی (راست)، که توسط یک داروی ضد تومور حاوی اوره، لنواتینیب (2)، کمپلکس شده با یکی از اهداف بیولوژیکی آن FGFR-1 (گیرنده فاکتور رشد فیبروبلاست-1، pdb) انجام می شود.

کد 5ZV2).13 بخش اوره قادر است برهمکنش‌های پیوند هیدروژنی متعدد (خطوط و فلش‌های تیره سرخابی) را با قسمت کربوکسیلیک Glu531 و نیتروژن ستون فقرات Asp641 درگیر کند. تیو اوره مرک کد 107979.

ادامه

با توجه به این اهمیت زیاد، انواع ترکیبات حاوی اوره و تیوره به عنوان داروهای قابل فروش توسط FDA، EMA و سایر آژانس‌ها برای درمان بیماری‌های مختلف انسانی تایید شده‌اند و از این رو، در حال حاضر داروهای امیدوارکننده‌ای در حال توسعه توسط داروسازی و دانشگاهی هستند. تیو اوره مرک کد 107979.

در اینجا، وضعیت داروهای تایید شده حاوی اوره و تیوره، از جمله داروهای ضد تومور، عوامل شیمی درمانی و داروهای سیستم عصبی مرکزی (CNS) را بررسی می کنیم. سپس پتانسیل رویکردهای جایگزین بیوایزوستریک در شیمی دارویی و همچنین تلاش‌های مداوم بر روی روش‌های مدرن برای تولید داربست‌های اوره و تیوریا با استفاده از فن‌آوری‌های شیمیایی فعال مانند شیمی جریان، عکس و الکتروشیمی، مایکروویو و اولتراسوند را مورد بحث قرار می‌دهیم. تابش ها

داروهای تایید شده حاوی اوره و تیوره

به عنوان نمونه اولیه داروهای تایید شده حاوی اوره، سولفانیل اوره ها مطمئناً بیشترین بهره برداری را دارند. این دسته از داروهای شناخته شده حدود نیم قرن است که برای درمان دیابت نوع 2 در درمان استفاده می شود و قادر به تحریک ترشح انسولین از سلول های β پانکراس است. به همین ترتیب، می توان به مثال های بسیار دیگری اشاره کرد. در بخش‌های بعدی، ما عمدتاً کاندیداهای دارو یا داروهای تأیید شده تولید شده در دو دهه گذشته را بررسی کردیم.

عوامل ضد تومور تیو اوره مرک کد 107979

در بیست سال گذشته، تلاش های قابل توجهی به سمت طراحی عوامل ضد تومور حاوی داربست (تیو) اوره، به ویژه در زمینه مهارکننده های کیناز انجام شده است. از بین داروهای تایید شده تاکنون، سورافنیب، لنواتینیب و ریگورافنیب شایسته استناد هستند. این داروها دارای فعالیت‌های مهارکننده کیناز غیرانتخابی هستند که در مسیرهای مولکولی مختلف عمل می‌کنند، جایی که بیان بیش از حد آنها عمدتاً در تبدیل سلول‌های طبیعی به سلول‌های تکثیری کنترل‌نشده دخیل است.

Sorafenib یک دی آریل اوره تولید شده توسط Bayer و Onyx Pharmaceuticals است و در ابتدا در سال 2005 برای درمان سرطان سلول کلیوی پیشرفته و دو سال بعد برای کارسینوم سلولی کبدی در پروتکل تصادفی ارزیابی کارسینوم کبدی sorafenib یا کارآزمایی SHARP تایید شد. تیو اوره مرک کد 107979.

این دارو به عنوان یک مهارکننده خوراکی گیرنده تیروزین کیناز (TKI) طبقه بندی می شود که قادر به تشخیص و تعامل با چندین ایزوفرم از این کلاس از آنزیم ها است. اکثر TKIها به عنوان ترکیبات تقلید ATP از طریق ایجاد برهمکنش های هیدروژنی با بقایای لولای کیناز محافظت شده عمل می کنند. تیو اوره مرک کد 107979.

ادامه

نمونه‌های قابل‌توجه اوره‌های دی‌آریل هستند که به موجب آن شبکه‌های پیوند هیدروژنی و حلقه‌های آروماتیک کاملاً در داخل یک پاکت آبگریز، نزدیک به ناحیه محل اتصال ATP قرار می‌گیرند و آنزیم‌ها را در یک ترکیب غیرفعال نگه می‌دارند. به ویژه، جیب ATP از یک ناحیه لولا تشکیل شده است. تیو اوره مرک کد 107979.

حاوی باقیمانده دروازه بان، حلقه P، مارپیچ C و حلقه فعال سازی ساخته شده توسط موتیف DEG حفاظت شده. بر این اساس، TKIs معمولا توسط i) یک نصفه اوره نیتروژنی که قادر به تشکیل پیوند H با ناحیه لولا است تشکیل می شود.  یک بخش آبگریز که با ناحیه آبگریز I کیناز (یعنی حلقه های معطر) در تعامل است. iii) یک اسپیسر. تیو اوره مرک کد 107979.

ادامه

Lenvatinib  توسط شرکت Eisai در سال 2015 برای درمان سرطان های تیروئید عجیب و غریب مانند سرطان های غیر پاسخگو به رادیو ید تایید شد. در سال 2016، FDA این ترکیب را برای کاربردهای درمانی جدید مانند درمان سرطان سلول های کلیوی پیشرفته در ترکیب با اورولیموس (یک داروی سرکوب کننده سیستم ایمنی) و سرطان کبد تایید کرد.

جالب توجه است که در هر دو داروی 1 و 2، نصف اوره نقش کلیدی ایفا می کند. در تشخیص مولکولی با هدف کیناز در سطح ناحیه لولا همانطور که در بالا ذکر شد. در واقع، تجزیه و تحلیل اشعه ایکس گیرنده فاکتور رشد اندوتلیال عروقی 2 (VEGFR2) کمپلکس شده با این مولکول‌ها نشان داد که داربست اوره یک شبکه پیوند هیدروژنی با ستون فقرات Asp1046 و زنجیره جانبی Glu885 را ارتقا می‌دهد.

ادامه

گیرنده فاکتور رشد 1 (FGFR-1)13 با ایجاد برهمکنش های پیوند هیدروژنی متعدد با هر دو قسمت کربوکسیلیک Glu531 و نیتروژن ستون فقرات Asp641 .Regorafenib (3)، توسعه یافته توسط Bayer، یک آنالوگ سورافنیب فلورینه شده است که گیرنده تیروزین کیناز رگ زا، استرومایی و انکوژنیک (RTK) را هدف قرار می دهد. این دارو در سال 2012 برای درمان سرطان کولورکتال متاستاتیک و سه سال بعد برای تومورهای پیشرفته گوارشی تایید شد. سپس استفاده از آن برای درمان سرطان کبد نیز گسترش یافت. تیو اوره مرک کد 107979.

علیرغم کاربردهای بالینی بالقوه 1، TKIهای جدید برای غلبه بر محدودیت‌های ترکیبی مانند حلالیت ضعیف، متابولیسم سریع و مسائل مقاومت ایجاد شده‌اند. در میان آنها، لینیفانیب (4) و تاندوتینیب (5) به عنوان عوامل ضد سرطانی امیدوارکننده به مراحل بالینی رسیدند. تیو اوره مرک کد 107979.

تیو اوره مرک کد 107979

Linifanib یک مشتق ureido indazole با یک فعالیت بازدارنده انتخابی نسبت به VEGFR (گیرنده فاکتور رشد) و PDGFR (گیرنده فاکتور رشد مشتق از پلاکت) است. این آزمایشات به فاز دوم بالینی برای بیماران مبتلا به سرطان ریه سلول غیرکوچک به صورت موضعی پیشرفته یا متاستاتیک رسیده است. تیو اوره مرک کد 107979.

موتیف 3-آمینو ایندازول یک الگوی جدید TKI است که قادر به تقلید جزء آدنین ATP است که یک جفت برهمکنش باند H با جیب آبگریز کیناز علاوه بر این، قرار دادن دیاریل اوره یک محل اتصال H اضافی ایجاد می کند که جهت گیری صحیح قسمت اوره را در داخل پاکت مطلوب می کند و منجر به غیرفعال شدن گیرنده می شود. تیو اوره مرک کد 107979.

ادامه

تاندوتینیب (5) یک مشتق پیپرازینیل اورهیدیک در کارآزمایی‌های بالینی برای گلیوبلاستوما عودکننده یا پیشرونده و لوسمی حاد است.23 فسفوریلاسیون FLT3 (تیروزین کیناز 3 شبه FMS) را مهار می‌کند و رشد بدخیم را در شرایط آزمایشگاهی و در مدل‌های حیوانی کاهش می‌دهد.

5 فعالیت ضد لوسمی جالبی (90٪ بهبودی کامل) را در یک کارآزمایی فاز I/II روی بیماران مبتلا به لوسمی حاد میلوئیدی (AML) که به تازگی تشخیص داده شده در ترکیب با سیتارابین و دانوروبیسین نشان دادند.

در جستجوی عوامل ضد تومور جدید، Chiarugi و همکارانش ترکیبات حاوی پیریدینیل متیل اوره را غربال کردند و Vacor (6، شکل 2) را که یک جونده کش قدیمی است، به عنوان یک عامل ضعیف کننده NAD قوی شناسایی کردند. فسفریبوزیل ترانسفراز (NAMPT) به مونونوکلئوتید Vacor (VMN, 7) که به نوبه خود می تواند توسط نیکوتین آمید مونونوکلئوتید آدنیلیل ترانسفراز 2 (NMNAT2) به آنالوگ NAD Vacor آدنین دی نوکلئوتید تبدیل شود (VAD، 8. تیو اوره مرک کد 107979.

در این مورد، همانطور که از مطالعات docking استدلال شد، پیوند ureidic برهمکنش های لیگاند را در سایت کاتالیزوری آنزیم NAMPT جهت می دهد. شایان ذکر است که تبدیل زیستی Vacor باعث مهار همزمان NAMPT، NMNAT2 و چندین دهیدروژناز وابسته به NAD می‌شود که منجر به تخلیه سریع بی‌سابقه NAD می‌شود، بنابراین به شکست انرژی و مرگ سلول‌های نکروزه کمک می‌کند. این عمل به عنوان se از آنجایی که فقط سلول های سرطانی بیان کننده NMNAT2 درگیر بودند، یک استراتژی ضد تومور ابتکاری کشف شد.

قیمت – فروش تیو اوره مرک کد 107979

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات (مرک آلمان) تیو اوره مرک کد 107979 می باشد.که در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید. و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت تیو اوره مرک کد 107979 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)