دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

اسید گلیکولیک چیست ؟ کاربرد آن در مواد شیمیایی

اسید گلیکولیک چیست ؟ کاربرد آن در مواد شیمیایی، گلیکولیک اسید یک ماده شیمیایی و با فرمول C2H4O3 یک آلفا هیدروکسی است. این ماده یک ترکیب بی رنگ و محلول در آب می باشد و خاصیت جذب آب و ایجاد رطوبت دارد. گلیکولیک اسید به عنوان یک لایه بردار مناسب در حفظ رطوبت پوست بسیار موثر است. این ترکیب نقش مهمی در سلول های پوستی دارد. از اسید گلیکولیک در بسیاری از محصولات آرایشی استفاده می شود زیرا استفاده از آن در مقادیر کم برای اکثر مردم بلامانع و بی خطر است.

اسید گلیکولیک به دلیل توانایی ساخت سلول های جدید پوستی ، در بسیاری از موارد برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی کاربرد دارد، از جمله استفاده های این محصول برای از بین بردن آکنه، درمان علائم پیری پوست و تغییر رنگ پوست است.اسید گلیکولیک چیست ؟ کاربرد آن در مواد شیمیایی

ویژگی های اسید گلیکولیک 

  • این ماده از مهم ترین ترکیبات مراقبتی پوست می باشد .
  • از این موارد می توان به حفظ رطوبت
  • درخشان کنندگی پوست
  • لایه برداری
  • تشویق و تحریک رشد سلول های جدید جزئی از مهم ترین کاربردهای این ماده است.

گلیکولیک اسید چگونه بر روی پوست عمل می کند :

این ماده یک ترکیب آلفا هیدروکسی می باشد . اسید محلول در میوه می تواند بر لایه پوست نفوذ کرده و موجب لایه برداری از پوست شود . این محصول تولید شده می تواند یک لایه از سلول های مرده از پوست را بردارد و موجب درخشندگی پوست شود . لایه برداری باعث می شود تا لایه زیرین پوست که نرم تر و روشن تر می باشد نمایان شده و پوست ظاهری زیباتر به خود بگیرد. گلیکولیک اسید باعث کلاژن سازی بیشتر در پوست می شود و موجب شادابی و روشنی پوست می گردد.

فواید اسید گلیکولیک برای پوست چیست؟ اسید گلیکولیک چیست ؟ کاربرد آن در مواد شیمیایی

حفظ سلامتی پوست و نرم کردن : این ماده رطوبت پوست را حفظ می کند و لایه های مرده روی پوست را از پوست جدا کرده و از بین می برد. موجب می شود تا پوست را نرم تر و بهتر کند و لک و کدر بودن پوست را بهبود می بخشد. این ماده در بهبودی رنگ چهره فرد موثر است. البته استفاده از این ماده باید با مشورت پزشک صورت پذیرد، زیرا ممکن است در صورت استفاده نامناسب از این ماده مشکلاتی برای پوست ایجاد نماید.

ماسک لایه بردار گلیکولیک اسید موجب می شود تا ساختار پوست بهبود یابد. این محصول باعث می شود تا چربی اضافه پوست را از بین ببرد و موجب تغذیه مناسب پوست شود. در صورت استفاده مرتب از این ماسک که حاوی این ترکیب است چین و چروک های زیر پوستی را نیز از بین می برد.اسید گلیکولیک چیست ؟ کاربرد آن در مواد شیمیایی

پتانسیل ضد پیری قدرتمند دارد : با افزایش سن میزان تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد و باعث چروک و پیر شدن پوست می گردد زیرا قدرت کشیدگی و بازگشت به حالت اولیه پوست کاهش می یابد . استفاده از سرم این محصول نیز تاثیر بسزایی در کاهش روند پیری پوست و روشنایی پوست داشته باشد.

کاهش جای زخم و تغییر رنگ : گلیکولیک اسید سرعت تعویض سلول ها را افزایش می دهد. به این ترتیب در ساختن لایه های جوان تر که باعث شادابی می شوند نقش دارد. همزمان با این تاثیر به دلیل وجود تغییر رنگ در گلیکولیک اسید ، رنگ پوست بهبود می یابد و روشن تر می گردد. برای تاثیر این ماده باید به طور مرتب از آن در زمان طولانی و غلظت کم استفاده کنیم. تونر ضد لک این ماده برای از بین بردن لکه های پوستی موثر است.

 

گلیکولیک چیست ؟ کاربرد آن در مواد شیمیایی

محصولات حاوی گلیکولیک اسید چیست؟

  • شوینده ها و پاک کننده ها : از این شوینده ها می توان روزی یک بار یا هر چند روز یک بار استفاده نمود .
  • این ترکیبات بیشتر برای درمان های ملایم و طولانی مدت استفاده می شوند.
  • بعضی شوینده ها مخصوص بدن و بعضی دیگر برای منظورهای دیگر استفاده می شوند.
  • تونرها : پس از شستشوی صورت برای متعادل نمودن چربی پوست از تونر به طور مستقیم بر روی پوست استفاده می شود.
  • استفاده از این تونرها نباید بلافاصله پس از استفاده از شوینده های حاوی گلیکولیک اسید باشد.
  • کرم ها و ژل ها : از کرم ها و ژل های به منظور مرطوب کردن پوست یا حفظ رطوبت به صورت موضعی استفاده می شود.
  • ماسک های ختنگی : به طور متوسط در هفته یکبار استفاده از ماسک های حاوی گلیکولیک اسید در کنار سالسیلیک اسید توصیه می شود.

مزایای استفاده از گلیکولیک اسید چیست ؟

  • این ترکیب شامل فواید بسیاری است . از جمله آنها :
  • در دسترس بودن آن است .
  • برای بیشتر مردم بی خطر می باشد.
  • در بسیاری از محصولات یافت می شود.
  • مقرون به صرفه است.

معایب گلیکولیک اسید چیست ؟ اسید گلیکولیک چیست ؟ کاربرد آن در مواد شیمیایی

  • در بعضی از افراد موجب سوزش چشم و قرمزی آن می شود.
  • گاهی ممکن است به دلیل غلظت کم آن موجب خشکی و پوسته پوسته شدن پوست گردد.
  • ممکن است باعث حساسیت به نور خورشید و آسیب های به وجود آمده در اثر آفتاب شود.

در چه مواردی نباید از گلیکولیک اسید استفاده نماییم ؟

افرادی که مبتلا به روزاسه : این ترکیب در این افراد باعث به وجود آمدن ناراحتی پوست و افزایش شدت قرمزی پوست می شود.

افراد دارای پوست خشک : پوست ورقه ورقه می شود و موجب افزایش خشکی پوست می گردد.

افرادی که از داروهای ضد آکنه بیشتر استفاده می کنند : احتمال تداخل بین داروها وجود دارد.

قیمت – فروش گلیکولیک اسید

شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی می باشد. این شرکت توانسته در چند دهه فعالیت خود عملکرد درخشانی در بین مصرف کنندگان مواد شیمیایی داشته باشد. شرکت دانش پژوهان شیمی با واردات محصولات مرک آلمان و سیگماآلدریچ ، آلفاایسر، کیولب و دیگر برندهای مطرح کمکی بزرگ به چرخه علم و فن آوری نماید. در سال های اخیر با وجود تحریم ها این شرکت با سرمایه گذاری بسیار و ایجاد نمایندگی واردات این برندها را میسر نماید و با حذف واسطه ها این محصولات را با قیمت و کیفیتی عالی به دست مصرف کنندگان برساند.

برای خرید و اطلاع از قیمت ها می توانید ابتدا با کارشناسان بخش فروش شرکت تماس گرفته و در ارتباط باشید و یا از طریق واتساپ نام و مشخصات ماده درخواستی خود را به همراه میزان نیاز ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمایید.اسید گلیکولیک چیست ؟ کاربرد آن در مواد شیمیایی

سوالات متداول :

اسید گلیکولیک چیست ؟

گلیکولیک اسید یک ماده شیمیایی و با فرمول C2H4O3 یک آلفا هیدروکسی است. این ماده یک ترکیب بی رنگ و محلول در آب می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت ها می توانید ابتدا با کارشناسان بخش فروش شرکت  دانش پژوهان شیمی تماس گرفته و در ارتباط باشید.

قیمت فروش گلیکولیک اسید به چه صورت می باشد؟

برای خرید و اطلاع از قیمت ها می توانید ابتدا با کارشناسان بخش فروش شرکت تماس گرفته و در ارتباط باشید و یا از طریق واتساپ نام و مشخصات ماده درخواستی خود را به همراه میزان نیاز ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمایید.

 

 

راههای ارتباطی 
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220   (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (ساعات تماس 24ساعت)

Visits: 37