دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

مواد اولیه دارویی چیست؟

دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی مرک آلمان بخصوص محصولات نایاب است. شما می توانید مواد اولیه دارویی چیست؟ را دراین سایت جستجو و تهیه فرمایید. با توجه به سختی واردات و تحریم های پیش رو این شرکت توانسته مواد شیمیایی مورد نیاز محققان و شرکت های داروسازی را با مشکلات فراوان وارد نموده و آنها را به دست متقاضیان این محصولات برساند. امیدواریم بتوانیم با ارائه بهترین خدمات شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماییم.

مواد اولیه دارویی چیست؟

داروهایی که امروزه تولید می شوند طی فرآیند شیمیایی بدست می آیند. در تولید دارو از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود. در علم پزشکی به هر ماده ای که برای درمان، تسکین علائم، تشخیص بیماری یا پیشگیری از آن به کار رود و بر ساختار یا کارکرد ارگانیسم زنده اثر گذارد و پس از ورود به بدن عملکرد بدن را تصحیح کند، گفته می شود.

دارو به ماده ای گفته می شود که با اثر بر گیرنده ای خاص در داخل، خارج یا دیواره سلول موجب شروع یا مهار عملکردی خاص می گردد و قدرت اثر دارو با میزان و تعداد این تعامل نسبت مستقیم دارد. کشف داروهای شیمیایی معمولاً در آزمایشگاه و به دست پزشکان یا داروسازان کشف شده و پس از تحقیقات کافی و تایید مراجع رسمی در کارخانه های داروسازی تولید می گردند.مواد اولیه دارویی چیست؟

در ادامه مقاله به خرید مواد اولیه دارویی می پردازیم.

فروش مواد شیمیایی دارویی

شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده مواد شیمیایی، آزمایشگاهی و صنعتی می باشد. واردات محصولات مرک آلمان و سیگماآلدریچ و دیگر برندهای مطرح دنیا از تخصص های این شرکت به شمار می رود. دانش پژوهان شیمی مفتخر است که در چند دهه فعالیت خود توانسته محصولات مورد نیاز شرکت ها و مراکز زیادی را تهیه نماید که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم: مواد اولیه دارویی چیست؟

  • شرکت های داروسازی
  • دانشگاه ها
  • دانشکده های داروسازی
  • آزمایشگاه ها
  • مراکز علمی و تحقیقاتی
  • مرکز رویان
  • شرکت های تولید کننده مواد شوینده خانگی
  • تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی
  • پژوهشگاه نفت
  • پژوهشگاه پلیمر و…

برای اطلاع از قیمت محصولات مواد شیمیایی می توانید به دو روش ابتدا تماس مستقیم با کارشناسان بخش فروش داشته و از قیمت ها مطلع شوید یا از طریق واتساپ نام و مقدار یا هر اطلاعاتی که در مورد محصول مورد نیاز خود دارید را ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمایید.

عملکرد داروها در مواد اولیه دارویی چیست؟

مواد اولیه دارویی چیست؟

یک داروی پذیرفته و عملی شده، دارویی است که اولاً خواص لازم برای انتقال از سایت ورودی به جایگاه عمل منظور را داشته باشد و ثانیاً در زمان معقول از بدن دفع شود. البته برخی از داروها مثل داروهای موضعی پوستی و افشانه های تنفسی امکان اثر نزدیک به محل دریافت دارند. مواد اولیه دارویی چیست؟

خرید مواد اولیه دارویی بسیار ضروری و مهم است. داروها می توانند در شرایط استاندارد دما و فشار یا در سه حالت گاز مثل نیتروزاکسید، مایع مانند لیدوکایین و جامدات مانند آسپرین موجود باشند. موارد گوناگون داروهای آلی در داروشناسی و داروسازی مورد بررسی قرار می گیرند. بسیاری از داروها، بازها و اسیدهای ضعیف هستند. این داروها به وسیله خود بدن هدایت می شوند. زیرا تفاوت pH در اجزای مختلف امکان دارددرجه یونش این قبیل داروها را تغییر دهد.

خرید مواد شیمیایی دارویی فعال به عنوان حجم فعال نامیده می شوند، مواد تشکیل دهنده فعال بیولوژیکی در یک دارو می باشند. در تولید نوع دارویی، محصول ممکن است حاوی بیش از یک ماده فعال باشد. هر ماده یا مخلوطی از مواد مورد استفاده برای تولید دارو تحت تعریف یک API قرار دارد. مواد اولیه دارویی چیست؟

انواع گرید مواد اولیه دارویی چیست؟

خرید مواد شیمیایی که مواد اولیه دارویی و آزمایشگاهی از لحاظ فرمول شیمیایی و ماهیت با مواد صنعتی و خوراکی موجود در بازار یکسانند، اما مواد اولیه با گرید دارویی و خلوص آزمایشگاهی معمولاً دارای خلوص بالاتری هستند. دو دسته بندی ساده و کلی برای مواد اولیه با گرید دارویی موجود می باشد. این گرید تا حدی مطلوب نیاز برخی از محققین را برطرف می کند.

گرید تحلیلی :

دارای خلوص بسیار بالا، تقریباً بیش از 99%

گرید آزمایشگاهی :

خلوص زیاد، تقریباً بین 97 تا 99%

گرید عمومی / آزمایشگاهی :

خلوص متغیر، بسته به نوع استاندارد مواد اولیه دارویی چیست؟

دیگر دسته بندی مواد شیمیایی که بر اساس خلوص آنها است و از معروف ترین گرید بندی های مواد شیمیایی می باشد در زیر آمده است. مواد اولیه دارویی چیست؟

به ترتیب از خلوص بالا تا خلوص کم :

گرید  Reagent :

خلوص بالا که به طور کلی برابر با گرید A.C.S است و برای استفاده های بسیاری در آزمایشگاه ها و آنالیزها مناسب است.

گرید  U.S.P :

  • گرید شیمیایی دارای خلوص مناسب که دارای حداقل های مورد نیاز سازمان های دارویی ایالات متحده آمریکاست.
  • برای استفاده در غذا، دارو و کاربردهای پزشکی، مورد تایید است. مواد اولیه دارویی چیست؟
  • این گرید می تواند برای بسیاری از اهداف آزمایشگاهی کاربرد داشته باشد.

گرید  Ph Eur :

گرید شیمیایی دارای خلوص مناسب که دارای حداقل های مورد نیاز سازمان دارویی اروپا است و برای استفاده در غذا، دارو و کاربردهای پزشکی، مورد تایید است.مواد اولیه دارویی چیست؟

گرید LAB آزمایشگاهی

  • گرید شیمیایی دارای خلوص نسبتاً بالا که مقدار دقیق ناخالصی های آن نامشخص است.
  • به طور کلی برای استفاده های آموزشی مناسب است.
  • به هیچ عنوان برای استفاده در غذا، دارو و پزشکی دارای خلوص مناسب نمی باشد.

خرید مواد شیمیایی 

ایران با هدف حرکت به سمت تولید تکنولوژی و همکاری با شرکت های دانش بنیان موفق به تولید و خرید مواد اولیه دارویی وارداتی گردیده است. با تلاش مضاعف و بهره مندی از تیم مجرب در خصوص واردات و خرید مواد اولیه دارویی، مواد شیمیایی، مواد موثره دارو و مورد نیاز در بخش های صنایع دارویی، شیمیایی، غذایی، کشاورزی و … شده است. اطلاعات فروش داروها را می توان از آمار نامه دارویی بدست آورد که توسط سازمان غذا و دارو و با جمع بندی اطلاعات ارسالی شرکت های پخش، تهیه و به متقاضیان (مدیران شرکت های دارویی و دیگر مصرف کنندگان) ارائه می شود.

شما عزیزان برای خرید مواد اولیه دارویی می توانید به سایت معتبر شرکت دانش پژوهان شیمی مراجعه فرمایید. برای تهیه بهترین مواد و با بهترین کیفیت (اصلی) با این شرکت تماس بگیرید. موادی که توسط این شرکت تامین می شود در تمامی زمینه های پزشکی و دارویی، صنعتی و …. کاربرد دارد.

Visits: 333