دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

اپی گالوکاتچین گالات سیگما

اپی گالوکاتچین گالات سیگما کد E4143 را می توانید از شرکت دانش پژوهان شیمی که وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی اورجینال بخصوص محصولات نایاب درایران است تهیه کنید. شما می توانید محصول خرید اپی گالوکاتچین گالات سیگما کد E4143  را از این شرکت تهیه نمایید. همانطور که می دانید کمپانی سیگماآلدریچ یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توضیع کنندگان مواد شیمیایی در دنیا به شمار می رود.

به جرات می توان گفت که محصولات این برند معروف و نام آشنا را می توان در تمام آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی یافت. دلیل آن هم تنها به خاطر کیفیت و تنوعی می باشد که مرک در محصولات خود دارد. کمپانی مرک در سال 2015 تصمیم به گسترش شعاع کاری خود شد، از این رو امتیاز شرکت بزرگ تولیدی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ را خریداری نمود و از آن پس محصولات مرک آلمان با لیبل مرک & سیگما روانه بازارهای جهانی شد.

اپی گالوکاتچین گالات سیگما

Epigallocatechin Gallate از طریق سرکوب NF-kB و Nrf-2/HO-1 در برابر التهاب ناشی از هیپوکسی در میکروگلیا محافظت می کند.
مجله بین المللی علوم مولکولی (2022-04-13)
محققان: سورا کیم، کیونگ جو سونگ، وون جائه کیم، جی یون جونگ
PMID35409364

خلاصه سنتز اول

التهاب عصبی ناشی از هیپوکسی در سکته مغزی، انسفالوپاتی هیپوکسیک نوزادان و سایر بیماری‌ها متعاقباً به آسیب عصبی و بیماری‌های عصبی کمک می‌کند. میکروگلیا سلول‌های عصبی اولیه هستند که نقش مهمی در التهاب مغز دارند. اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) دارای اثرات آنتی اکسیدانی محافظ و ضد التهابی در برابر التهاب عصبی است.

با این حال، اثرات EGCG بر التهاب ناشی از هیپوکسی در میکروگلیا و مکانیسم اساسی نامشخص است. در این مطالعه، بررسی کردیم که آیا EGCG ممکن است یک اثر محافظتی در برابر آسیب هیپوکسی در میکروگلیا با درمان با CoCl2 داشته باشد تا یک مدل هیپوکسیک سلول‌های میکروگلیا BV2 پس از پیش‌درمان EGCG ایجاد کند. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

قرار گرفتن سلول ها در معرض CoCl2 باعث افزایش واسطه التهابی اینترلوکین (IL)-6، نیتریک اکسید سنتاز القایی (iNOS) و بیان سیکلواکسیژناز (COX)-2 شد که به طور قابل توجهی توسط EGCG از طریق مهار مسیر NF-kB بهبود یافتند. علاوه بر این، EGCG بیان فاکتور القا کننده هیپوکسی (HIF) -1α و تولید ROS را در سلول‌های BV2 هیپوکسیک کاهش داد.

علاوه بر این، سرکوب تولید IL-6 ناشی از هیپوکسی توسط EGCG از طریق مهار بیان HIF-1α و سرکوب تولید ROS در سلول‌های BV2 واسطه شد. قابل توجه، EGCG سطوح Nrf-2 و سطوح HO-1 را در حضور CoCl2 افزایش داد. علاوه بر این، EGCG آپوپتوز ناشی از هیپوکسی میکروگلیاهای BV2 را با برش پلی (ADP-ribose) پلیمراز (PARP) و کاسپاز-3 سرکوب کرد. به طور خلاصه، EGCG از طریق لغو مسیر NF-kB و همچنین فعال کردن مسیر Nrf-2/HO-1، میکروگلیا را از التهاب ناشی از هیپوکسی و استرس اکسیداتیو محافظت می کند.

اپی گالوکاتچین گالات سیگما

اثر مکمل غذایی (-)-اپی گالوکاتچین گالات بر میکروبیوتای روده و نشانگرهای زیستی تخمیر کولون در موش صحرایی.
مجله علوم تغذیه و ویتامین شناسی (1393/08/01)
محققان: تومونوری اوننو، مینا ساکوما، شیهو میتسوهاشی
PMID25078378

خلاصه سنتز دوم 

تغییرات در ترکیب میکروبیوتای روده بینش هایی را ارائه می دهد که ممکن است برای چندین بیماری مزمن از جمله چاقی مرتبط باشد. این مطالعه با هدف بررسی اثر (-)-اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) بر تعدیل میکروبیوتای روده و نشانگرهای زیستی محصولات نهایی تخمیر کولون در موش صحرایی انجام شد. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

موش‌ها به مدت 4 هفته با یک رژیم غذایی شامل یک رژیم غذایی کنترل، یک رژیم غذایی 0.3٪ (وزنی/وزنی) EGCG یا یک رژیم غذایی 0.6٪ (وزنی/وزنی) EGCG تغذیه شدند. در مقایسه با گروه کنترل، افزودن 0.6 درصد EGCG به جیره باعث افزایش قابل توجهی در محتوای نشاسته و پروتئین در مدفوع جمع‌آوری‌شده در هفته چهارم تغذیه شد، اما وزن نسبی بافت چربی شکم موش‌ها به طور معکوس سرکوب شد. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

ترکیب جامعه باکتریایی میزبان خاص، همانطور که توسط الگوهای پلی‌مورفیسم طول قطعه محدودیت انتهایی (T-RFLP) برای RNA ریبوزومی 16S مدفوع تعیین شد، پاسخ قابل‌توجهی در کاهش اشغال گونه‌های کلستریدیوم نشان داد. و روند افزایش باکتریوئیدها با مکمل های غذایی با EGCG. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

رژیم غذایی EGCG 0.6 درصد نیز وضعیت بیفیدوباکتریوم و پروتلا را به میزان کمتری تحت تأثیر قرار داد. جالب توجه است که سکوم موش‌هایی که با رژیم غذایی 0.6% EGCG تغذیه می‌شدند، حاوی سطوح پایین‌تری از اسیدهای استیک و بوتیریک بود، در حالی که EGCG تأثیر کمی بر سطح سکوم اسید پروپیونیک داشت. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

EGCG همچنین غلظت p-cresol سکوم را به صورت وابسته به دوز کاهش داد. در نتیجه، EGCG رژیم غذایی بر رشد گونه‌های خاصی از میکروبیوتای روده در موش‌ها تأثیر می‌گذارد و با الگوی سکوم اسیدهای چرب زنجیره کوتاه مرتبط است که می‌تواند مسئول تنظیم متابولیسم انرژی در بدن باشد. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

اپی گالوکاتچین گالات سیگما

بینش در مورد خواص ضد آمیلوئیدوژن عصاره چای سبز (-)-اپی گالوکاتچین-3-گالات نسبت به گونه های آمیلوئید بتا مرتبط با فلز.
مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم ایالات متحده آمریکا (22-02-2013)
محققان: سوک جون هیونگ، آلینا اس دتوما، جفری آر برندر، سانگیون لی، سوبرامانی ویوکاناندان، آکیکو کوچی، جونگ سوک چوی، آیالوسامی رامورتی، براندون تی روتولو، می هی لیم
PMID23426629

خلاصه سنتز سوم

علیرغم اهمیت بیماری آلزایمر، ارتباط بین آمیلوئید-β مرتبط با فلز (فلز-Aβ) و علت بیماری نامشخص است. برای روشن کردن این رابطه، ابزارهای شیمیایی که قادر به هدف قرار دادن و تعدیل گونه‌های فلزی Aβ هستند، همراه با درک اساسی مکانیسم آنها در سطح مولکولی ضروری است. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

در اینجا، فعل و انفعالات و واکنش‌های عصاره چای سبز، (-)-اپی گالوکاتچین-3-گالات [(2R,3R)-5,7-دی هیدروکسی-2-(3,4,5-تری هیدروکسی فنیل)- را بررسی و مقایسه کردیم. 3،4-dihydro-2H-1-benzopyran-3-yl 3،4،5-تری هیدروکسی بنزوات. EGCG]، با فلز [Cu(II) و Zn(II)]-Aβ و گونه های Aβ بدون فلز. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

ما دریافتیم که EGCG با گونه‌های فلزی-Aβ برهم‌کنش می‌کند و دانه‌های کوچک و بدون ساختار Aβ را به‌طور محسوس‌تری نسبت به شرایط بدون فلز در شرایط آزمایشگاهی تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، پس از انکوباسیون با EGCG، سمیت ارائه شده توسط Aβ بدون فلز و Aβ فلزی در سلول‌های زنده کاهش یافت.

برای درک این واکنش پذیری در سطح مولکولی، بینش های ساختاری با طیف سنجی جرمی تحرک یونی (IM-MS)، طیف سنجی NMR 2 بعدی و روش های محاسباتی به دست آمد. این مطالعات نشان داد که (من) EGCG به مونومرها و دایمرهای Aβ متصل شد و ترکیبات پپتیدی فشرده‌تری نسبت به گونه‌های Aβ تیمار نشده با EGCG ایجاد کرد. و (ب) مجتمع های سه تایی EGCG-metal-Aβ تولید شد. بنابراین، ما واکنش‌پذیری متمایز ضد آمیلوئیدوژن EGCG را نسبت به گونه‌های فلزی-Aβ با مکانیزم مبتنی بر ساختار نشان می‌دهیم.

اپی گالوکاتچین گالات سیگما

اپی گالوکاتچین گالات با تعدیل اپی ژنتیک و مسیرهای سیگنالینگ سلول های HeLa را مهار می کند.
3 بیوتکنولوژی (30-10-2020)
محققان: مادومیتا کدهاری ساندارام، شفیول هاکه، پالاوی سوموانشی، تولیکا بهاردواج، عارف حسین
PMID33117625

خلاصه سنتز چهارم

این مطالعه به بررسی اثر اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) بر مسیرهای سیگنالینگ، تعدیل کننده های اپی ژنتیک و ژن های سرکوبگر تومور در سلول های سرطان دهانه رحم، HeLa می پردازد. qRT-PCR، سنجش‌های آنزیمی مبتنی بر الایزا و در مطالعات سیلیکو برای فهرست‌بندی مدولاسیون این ژن‌ها با درمان EGCG استفاده شد.

qRT-PCR مدولاسیون رونویسی چندین اصلاح کننده اپی ژنتیکی از جمله DNA متیل ترانسفرازها و اصلاح کننده های هیستون را نشان داد (DNMT1، DNMT3B، DNMT3A، AURKA، AURKC، AURKB، KDM4A، KDM5C، PRMT7، PRMT6، UBE2Bther، EHDAC1، EHDAC1، UBE2Bther، HDAC1.

سنجش‌های مبتنی بر نشان داد که EGCG فعالیت DNA متیل ترانسفرازها، هیستون داستیلازها و هیستون متیل ترانسفرازها (H3K9) را کاهش داد.نتایج اتصال مولکولی نشان می‌دهد که EGCG ممکن است به طور رقابتی برخی از آنزیم‌های اپی ژنتیک (DNMT1، DNMT3A، HDAC2، HDACH3، HDAC2، HDAC2، HDAC2، HDAC2، HDAC2، EHDAC2، و HDAC2) را به‌طور رقابتی مهار کند. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

نتیجه عملکردی این تغییرات اپی ژنتیکی را می توان از معکوس شدن هیپرمتیلاسیون پروموتر ژن های سرکوبگر تومور با آرایه متیلاسیون کمی و بیان مجدد رونویسی ژن های سرکوبگر تومور شامل TP73، PTEN، SOCS1، CDH1، RARβ، و DAPCR استنباط کرد.

کاهش بخش‌های سیگنال‌دهنده کلیدی مسیرهای PI3K، Wnt و MAPK، تنظیم‌کننده‌های چرخه سلولی، تنظیم‌کننده‌های متاستاز و بخش‌های پیش التهابی از جمله TERT، CCNB1، CCNB2، MMP2، MMP7. PIK3C2B، PIK3CA، MAPK8 و IL6 نیز مشاهده شد. در تجزیه و تحلیل شبکه برهمکنش پروتئین-پروتئین سیلیکو به دنبال آنالیز KEGG، مشارکت فعال مجموعه‌های ژنی در مسیرهای سرطانی تشخیص داده شد.

این مطالعه به طور جامع مکانیسم ضد سرطان EGCG را از طریق تغییر رونویسی همزمان چندین هدف مولکولی در مسیرهای سیگنالینگ مختلف و معکوس کردن خاموش شدن ژن سرکوبگر تومور از طریق مدولاسیون آنزیم‌های اپی ژنتیک توضیح می‌دهد.

قیمت – فروش خرید اپی گالوکاتچین گالات سیگما کدE4143

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی در ایران می باشد. فروش

اپی گالوکاتچین گالات سیگما کدE4143 که در آزمایشگاه ها و داروسازی ها استفاده بسیاری دارد. این ماده وارداتی بوده اما برای جلوگیری از سوء استفاده برخی باید آنرا از نمایندگی ها یا شرکت های معتبر تهیه نمود. شما می توانید از ما آنالیز محصول خودرا نیز دریافت نمایید. شما می توانید برای تهیه مواد شیمیایی آزمایشگاهی (مرک آلمان و سیگماآلدریچ) و یا صنعتی با شرکت دانش پژوهان شیمی به دو روش، ابتدا با خط های مستقیم (فروش) این شرکت تماس بگیرید .خرید فورمونونتین 94334

یا از طریق کانال واتساپ شرکت، محصول به همراه مشخصات را ارسال تا در اولین فرصت استعلام خود را دریافت نمایید.جهت مشاهده اطلاعات جامع تر و آنالیز محصول کلیک کنید. اپی گالوکاتچین گالات سیگما.

راههای ارتباطی

شماره های تماس:
021-66859216  (ساعات تماس:8:30 الی 19)
021-66859220
واتساپ:09129618292  (ساعات تماس 24ساعت)

Visits: 30