دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

محیط کشت هکتون انتریک آگار

محیط کشت هکتون انتریک آگار یک نوع محیط کشت خاص است که برای رشد و کشت باکتری‌های انتریک به کار می‌رود. این محیط کشت معمولاً شامل موادی نظیر نمک‌ها، پپتون‌ها، نیترات کلسیم، نیترات پتاسیم، نیترات سدیم، کلرید سدیم، نیترات منگنز، کلرید منگنز و دیگر ترکیبات است که شرایط مساعدی را برای رشد باکتری‌های انتریک فراهم می‌کند. این محیط کشت برای مطالعه و شناسایی باکتری‌های مختلف انتریک در آزمایشگاه‌های پزشکی و تحقیقاتی به کار می‌رود.

شرکت دانش پژوهان شیمی واردکننده اصلی مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص برند مرک آلمان و سیگماآلدریچ در ایران می باشد. محیط کشت هکتون انتریک آگار یکی از محصولات تولیدی شرکت مرک آلمان می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدی مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان می باشد که در بین محققین و دانشمندان و… از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

محیط کشت هکتون انتریک آگار

ماده محیط کشت هکتون انتریک آگار به عنوان یکی از مهمترین عوامل در تشکیل این محیط کشت شناخته می‌شود. این ماده معمولاً شامل ترکیباتی مانند نمک‌ها، پپتون‌ها، نیترات کلسیم، نیترات پتاسیم، نیترات سدیم، کلرید سدیم، نیترات منگنز، کلرید منگنز و دیگر ترکیبات است که شرایط مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری‌های انتریک فراهم می‌کند. این ماده با ایجاد یک محیط مساعد برای رشد باکتری‌ها، امکان تشخیص و شناسایی باکتری‌های انتریک را فراهم می‌آورد.

در آزمایشگاه‌های پزشکی و تحقیقاتی، ماده محیط کشت هکتون انتریک آگار به عنوان یک ابزار حیاتی برای انجام آزمایشات مربوط به باکتری‌های انتریک مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این ماده به عنوان عامل اصلی در تأمین تغذیه و رشد سلول‌های باکتریایی در محیط کشت شناخته می‌شود.

محیط کشت هکتون انتریک آگار-

مشخصات محیط کشت هکتون انتریک آگار

مشخصات محیط کشت هکتون انتریک آگار شامل ترکیبات مختلفی است که شرایط مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری‌های انتریک فراهم می‌کند. این محیط کشت معمولاً شامل نمک‌ها، پپتون‌ها، نیترات کلسیم، نیترات پتاسیم، نیترات سدیم، کلرید سدیم، نیترات منگنز، کلرید منگنز و سایر مواد تشکیل‌دهنده می‌باشد.

این ترکیبات با توجه به ترکیب دقیق و متناسب خود، محیطی ایده‌آل برای رشد و تکثیر باکتری‌های انتریک فراهم می‌آورند. مشخصات دیگر این محیط کشت شامل قابلیت ایجاد شرایط اکسیژنی و غیراکسیژنی، پایداری در طول زمان، توانایی تغذیه بهینه باکتری‌ها و حفظ انتخاب‌پذیری آنها می‌باشد. این مشخصات باعث می‌شود که محیط کشت هکتون انتریک آگار به عنوان ابزاری مهم و کارآمد در تشخیص و شناسایی باکتری‌های انتریک مورد استفاده قرار گیرد.

ساختار محیط کشت هکتون انتریک آگار

ساختار محیط کشت هکتون انتریک آگار از ترکیباتی تشکیل شده است که شرایط مساعدی را برای رشد و تکثیر باکتری‌های انتریک فراهم می‌کنند. این محیط کشت معمولاً شامل نمک‌ها، پپتون‌ها، نیترات کلسیم، نیترات پتاسیم، نیترات سدیم، کلرید سدیم، نیترات منگنز، کلرید منگنز و سایر ترکیبات است که به طور دقیق ترکیب شده‌اند.

این ترکیبات با همتایپ‌ها و مقادیر معینی به گونه‌ای ترکیب شده‌اند که باکتری‌های انتریک بتوانند در آنها رشد کنند. ساختار این محیط کشت باید قابلیت ایجاد شرایط اکسیژنی و غیراکسیژنی، پایداری و تغذیه مناسب را برای باکتری‌ها داشته باشد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که محیط کشت هکتون انتریک آگار به عنوان یکی از محیط‌های مطمئن و کارآمد در آزمایشگاه‌ها استفاده شود.

خرید محیط کشت هکتون انتریک آگار

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی مرک آلمان و نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید محیط کشت هکتون انتریک آگار با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد. 

                                   زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                               نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                        ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

محیط کشت هکتون انتریک آگار-

کاربرد محیط کشت هکتون انتریک آگار

محیط کشت هکتون انتریک براث در آزمایشگاه‌های پزشکی و تحقیقاتی کاربرد فراوانی دارد. از این محیط کشت به منظور کشت و رشد باکتری‌های انتریک استفاده می‌شود. این باکتری‌ها شامل گونه‌های مختلفی همچون اشریشیاکلی، سالمونلا، شیگلا، و کلیبسیلا می‌شوند که در تشخیص بیماری‌های گوارشی و ایجاد تشخیص دقیق بسیار حائز اهمیتند.

با استفاده از این محیط کشت، امکان تکثیر و شناسایی باکتری‌های انتریک به منظور تشخیص بیماری‌ها و بررسی‌های مربوط به سلامتی افراد فراهم می‌شود. همچنین، این محیط کشت به عنوان یک ابزار اساسی در آزمایشات مربوط به مطالعه و شناسایی ویژگی‌های باکتریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش محیط کشت هکتون انتریک آگار

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات (مرک آلمان) فروش محیط کشت هکتون انتریک آگار می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است.شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت محیط کشت هکتون انتریک آگار میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)