دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

کاربرد ال سرین اسید آمینه

کاربرد ال سرین اسید آمینه: ال‌سرین یکی از اسیدهای آمینه اساسی است که در بدن انسان و سایر سازمان‌های زنده وجود دارد. این اسید آمینه اهمیت بسیاری در سلامتی و عملکرد بدن دارد و در این مقاله به بررسی کاربردهای ال‌سرین، اسید آمینه سیگما آلدریچ می‌پردازیم.

ال سرین اسید آمینه سیگما کد S4500 یک نوع اسید آمینه است که برای سلامتی بدن بسیار حائز اهمیت است. این اسید آمینه در ترکیب پروتئین‌ها و مولکول‌های دیگر موجود در سلول‌ها نقش دارد. همچنین، ال سرین اسید آمینه برای تولید انرژی و حفظ سلامت مغز و عصب‌ها اساسی است. غذاهای مختلفی مانند ماهی، مرغ، تخم مرغ، نخود و برنج حاوی این اسید آمینه می‌باشند.

شرکت دانش پژوهان شیمی واردکننده اصلی مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص برند مرک آلمان و سیگماآلدریچ در ایران می باشد. ال سرین اسید آمینه سیگما کد S4500 یکی از محصولات تولیدی شرکت مرک آلمان می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدی مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان می باشد که در بین محققین و دانشمندان و… از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

کاربرد ال سرین اسید آمینه

۱. تقویت سیستم ایمنی

ال‌سرین می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. این اسید آمینه به عنوان یک ماده اساسی در تولید انواع سلول‌های ایمنی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها و بیماری‌ها کمک کند.

۲. حفظ سلامت مغز

ال‌سرین دارای خواص مفیدی برای سلامت مغز است. این اسید آمینه می‌تواند به تغذیه و حفظ سلول‌های عصبی مغز کمک کرده و از بروز بیماری‌های مغزی مانند آلزایمر و پارکینسون جلوگیری نماید.

۳. حفظ سلامت قلب

مصرف ال‌سرین می‌تواند به حفظ سلامت قلب و عروق کمک کند. این اسید آمینه می‌تواند به کاهش سطح کلسترول و فشار خون در بدن کمک کرده و از بروز بیماری‌های قلبی-عروقی جلوگیری نماید.کاربرد ال سرین اسید آمینه

۴. تنظیم میزان قند خون کاربرد ال سرین اسید آمینه

ال‌سرین می‌تواند در تنظیم میزان قند خون موثر باشد. این اسید آمینه می‌تواند به بهبود حساسیت به انسولین کمک کرده و در کنترل میزان قند خون بدن موثر باشد، که این امر می‌تواند در پیشگیری از دیابت نوع 2 موثر باشد.

مشخصات ال سرین اسید آمینه سیگما

  • CAS Number:56-45-1
  • Molecular Weight:105.09
  • Beilstein: 1721404
  • EC Number: 200-274-3
  • MDL number: MFCD00064224
  • eCl@ss: 32160406
  • PubChem Substance ID: 24899605
  • NACRES: NA.26


کاربرد ال سرین اسید آمینه

خواص ال سرین کاربرد ال سرین اسید آمینه

خواص ال سرین، اسید آمینه‌ای است که در مورد آن به‌عنوان یک مولکول شیمیایی واژه‌های مختلفی استفاده می‌شود. این اسید آمینه در بدن انسان و موجودات دیگر یافت می‌شود و نقش مهمی در عملکرد سلول‌ها و ساختارهای بیولوژیکی دارد. خواص ال سرین شامل موارد زیر می‌شود:

  1. ساختار بیولوژیکی: ال سرین یکی از ۲۰ اسید آمینه است که ساختار بنیادی پروتئین‌ها را تشکیل می‌دهد. این اسید آمینه در فرآیندهای متعدد بیولوژیکی شرکت دارد، از جمله ساخت پروتئین‌ها و آنزیم‌ها.
  2. نقش در ساخت پروتئین: ال سرین به عنوان یکی از اجزای اصلی پروتئین‌ها در سلول‌ها عمل می‌کند. وجود ال سرین در ساختار پروتئین‌ها به تنظیم و عملکرد صحیح آنها کمک می‌کند.کاربرد ال سرین اسید آمینه
  3. نقش در ساخت نوروترانسمیترها: ال سرین نقشی در تولید ترکیبات شیمیایی مانند سروتونین دارد که به عنوان نوروترانسمیترها عمل می‌کنند و در انتقال اطلاعات بین سلول‌های عصبی شرکت دارند.
  4. نقش در ترکیبات محافظتی: ال سرین می‌تواند به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل کند و از سلول‌ها در برابر آسیب‌های اکسیداتیو محافظت کند.
  5. نقش در سنتز مواد دیگر: این اسید آمینه می‌تواند در سنتز مواد دیگری مانند گلیسین و سرینولین شرکت داشته باشد که در فرآیندهای بیولوژیکی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین، ال سرین اسید آمینه‌ای است که مهمی در تغذیه انسان و سلامتی بدن دارد و نقص آن می‌تواند منجر به مشکلاتی در عملکرد بدنی شود.

نتیجه‌گیری

ال‌سرین، اسید آمینه مهمی است که در سلامتی بدن و عملکرد آن نقش بسیار مهمی دارد. از تقویت سیستم ایمنی و سلامت مغز تا حفظ سلامت قلب و کنترل میزان قند خون، این اسید آمینه دارای کاربردهای گسترده‌ای است که برای حفظ سلامت و رفاه انسان اهمیت زیادی دارد.

خرید ال سرین اسید آمینه سیگما کد S4500 کاربرد ال سرین اسید آمینه

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی مرک آلمان و نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید ال سرین اسید آمینه سیگما کد S4500 با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد. 

                                   زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                               نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                        ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

کاربرد ال سرین اسید آمینه

فروش ال سرین اسید آمینه سیگما کد S4500

شرکت دانش پژوهان شیمی  یکی از بزرگترین شرکت های وارد کننده و صادر کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی می باشد. فروش ال سرین اسید آمینه سیگما کد S4500 جزء محصولات وارداتی این شرکت بوده و در حال حاضر سالانه از فروش بالایی برخوردار است. در سالهایی که کشور ما در لیست تحریم ها قرار گرفته، شرکت دانش پژوهان شیمی  توانسته با واردات صحیح این مواد شیمیایی با ارزش را به دست مصرف کنندگان و مشتریان خود برساند.

برای اطلاع از قیمت ال سرین اسید آمینه سیگما کد S4500 و دیگر محصولات مورد نیاز خود می توانید به دو روش ابتدا اینکه از طریق شماره های مستقیم شرکت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشد و یا از طریق واتساپ نام و مشخصات ماده مورد نظر خود را ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمایید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت مواد شیمیایی میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)