دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ

نمایندگی سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich) یکی از پیشروان علوم فناوریهای پیشرفته است. آنچه باعث شده که شرکت سیگما آلدریچ بتوانددر زمینه تولید مواد و تجهیزات آزمایشگاهی موفق شود. کار گروهی و تیمی آنها باعث بازدهی شرکت شده است. اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ یکی از محصولات پر فروش شرکت دانش پژوهان شیمی می باشد. این شرکت سعی کرده است تا با فعلان این عرصه آعم از دانشجویان، اساتید و پزشکان در ارتباط باشد تا با تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی گام بزرگی در برطرف کردن مشکلات زیست محیطی بردارد. از این رو نمایندگی  های سیگماآلدریچ در سراسر دنیا شروع به فعالیت کرده است تا محصولات خود را به دست مشتریان هدف برساند.

  • نام شرکت: سیگماآلدریچ Sigma aldrich
  • نام فارسی: اکسید سرب (IV)
  • Catalog Number: 518131
  • Cas Number : 1309-60-0

اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچتوضیحات ماده اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ

افزودن CeO2 به CuO/TiO2 مساحت سطح خاصی را افزایش می دهد و از پخت و رشد سایز منافذ در دماهای بالا جلوگیری می کند.

اکسید سرب (IV)، با فرمول شیمیایی Pb3O4 و وزن مولکولی 685.6 گرم بر مول، یک ترکیب شیمیایی است که به صورت پودر خاکستری تیره تولید می‌شود.

این ترکیب در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از کاربردهای اکسید سرب (IV) در صنعت رنگ‌سازی است که به عنوان رنگ زرد و قرمز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب همچنین به عنوان یک کاتالیزور در تولید مواد شیمیایی مختلف، از جمله پلی‌استایرن و پلاستیک‌های آکریلیک، به کار می‌رود.

همچنین، اکسید سرب (IV) به عنوان یک ماده پرکاربرد در تولید باتری‌های اسید سربی استفاده می‌شود. در این باتری‌ها، اکسید سرب (IV) به عنوان یکی از الکترودها به کار می‌رود و در فرآیند شارژ و دشارژ باتری شرایط الکتروشیمیایی را فراهم می‌کند.

اکسید سرب (IV) با کد 518131 سیگماآلدریچ، در دسترس شرکت‌های مختلفی است و در بسته‌بندی‌های مختلفی نیز عرضه می‌گردد.

کاربرد اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ

  • CeO2 یک محصول تجاری مهم و واسطه ای در تصفیه عنصر از سنگ معدن است.
  • کاربرد اصلی صنعتی آن برای صیقل دادن، به ویژه صافکاری شیمیایی و مکانیکی است. برای این منظور، بسیاری از اکسیدهای دیگر که قبلاً استفاده می شد، مانند اکسید آهن و زیرکونیا توسط آن جایگزین شده اند.
  • برای تغییر رنگ شیشه با تبدیل ناخالصی های رنگی سبز به اکسیدهای آهن تقریباً بی رنگ استفاده می شود.
  • اکسید سریم در فیلترهای مادون قرمز، به عنوان گونه اکسید کننده در مبدل های کاتالیزوری و جایگزینی دی اکسید توریم در گوشته های رشته ای استفاده شده است.
  • با توجه به رسانای یونی و الکترونیکی قابل توجه اکسید سریم، استفاده از آن به عنوان یک رسانا مختلط، با ارزش قابل توجهی در تحقیق و توسعه پیل سوختی، بسیار مناسب است.
  • همچنین نانوذرات اکسید سریم (نانوذرات) به دلیل فعالیت ضدباکتریایی و آنتی اکسیدانی مورد بررسی قرار گرفته اند.
  • اکسید سریم به عنوان افزودنی برای الکترودهای تنگستن برای جوشکاری قوس گاز تنگستن استفاده می شود. این مزایای بیشتری نسبت به
  • الکترودهای تنگستن خالص مانند کاهش میزان مصرف الکترود و شروع و ثبات قوس راحت تر دارد.
  • الکترودهای Ceria برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ در بازار ایالات متحده معرفی شدند و در AC ، DC Electrode Positive و DC Electrode Negative مفید هستند. ا

بیشتر بخوانید:2-هیدروکسی-5-نیتروبنزلدئید کد 275352 سیگماآلدریچ

کسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ

اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ

کمپانی سیگماآلدریچ  به عنوان  یکی از تولید کنندگان برتر جهانی، در زمینه موادشیمیایی آزمایشگاهی، محسوب می شود. شرکت شیمی کهن در ایران،  نمایندگی سیگماآلدریچ  را به صورت انحصاری دراختیار داشته و محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی، را به هموطنان ایرانی ارائه می دهد. یکی از محصولات پر فروش را میتوان به محصول  اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ اشاره کرد.

این شرکت با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع، مطلوب و با اتکاء به سال ها تجربه کاری و بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش فروش، شما را در انتخاب مناسب ترین و با کیفیت ترین تجهیزات از کمپانی مرک که نمایندگی آن را  در ایران به عهده دارد، همراهی می نماید. این شرکت در طول سال ‌های سپری شده تجهیزات قابل توجهی به مراکز مختلف تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی کشور ارائه داده است. اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ

شرکت دانش پژوهان شیمی  بطور مستمر فعالیت خود را درحوزه فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و فروش تجهیزات آزمایشگاهی ادامه داده و این شرکت علاوه بر فروش محصولات شیمیایی، مواد شیمیایی مورد نیاز درصنعت داروسازی را نیز برای شرکت های دارویی تامین می کند.

تاکنون افتخار داشته ایم با بیش از ۱۰ شرکت دارویی به شکل مستقیم و با بیش از ۲۰ شرکت دارویی به شکل غیر مستقیم همکاری داشته باشیم. ما موفقیت خود را مدیون ارائه

  • تجهیزات آزمایشگاهی با بهترین کیفیت،
  • رعایت استانداردهای جهانی،
  • گسترش روزافزون امکانات
  • و بیش از هر چیز توجه خاص به رضایت مصرف ‌کنندگان می‌ دانیم.

اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچمحصولات شرکت (Sigma Aldrich)

  • 100000 ماده شیمیایی آزمایشگاهی 
  • 30000 تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی

شما می توانید کلیه محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی شرکت سیگماآلدریچ را از شرکت شیمی کهن با تضمین اصل بودن تهیه نمایید. برای پیدا کردن تمامی محصولات سیگماآلدریچ در شیمی کهن می توانید به صفحه محصولات شرکت سیگماآلدریچ (Sigma Aldrich) مراجعه نمائید. اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ

قیمت – فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی بخصوص اکسید سرب (IV) کد 518131 سیگماآلدریچ می باشد. این شرکت در زمینه واردات و توضیع این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه  محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.  از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت فروش مواد شیمیایی میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

 

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

Visits: 11