دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

نارینجین Naringin کد سیگما 71162

نارینجین Naringin کد سیگما 71162 یک ترکیب شیمیایی است که در پوست مرکبات مانند نارنج، گریپ فروت و ماندارین یافت می‌شود. این ترکیب به عنوان یک گلوکوزید بی‌فلاونوئیدی شناخته می‌شود و به دلیل فعالیت‌های ضد التهابی، ضد اکسیداسیون، و آنتی‌اکسیدانیک خود، مورد توجه بسیاری از تحقیقات بیوشیمیایی و پزشکی قرار گرفته است. نارینجین از مواد مؤثر در پوست مرکبات است که به عنوان یک عامل طبیعی برای بهبود سلامتی و جلوگیری از برخی بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده مواد شیمیایی اورجینال بخصوص محصولات نایاب درایران است. نارینجین Naringin کد سیگما 71162 یکی از این محصولات می باشد. شما می توانید محصولات و اطلاعات تاریخچه کمپانی سیگماآلدریچ را از این شرکت تهیه نمایید. همانطور که می دانید مرک یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توضیع کنندگان مواد شیمیایی در دنیا به شمار می رود.

شرکت دانش پژوهان شیمی  نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید مواد شیمیایی سیگماآلدریچ  با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

نارینجین Naringin کد سیگما 71162

نارینجین Naringin کد سیگما 71162 یک ترکیب شیمیایی است که در پوست مرکبات مانند نارنج، گریپ فروت، لیموترش و ماندارین یافت می‌شود. این ترکیب به عنوان یک گلوکوزید بی‌فلاونوئیدی شناخته می‌شود و دارای خواص فیزیولوژیکی و دارویی متعددی است. نارینجین معمولاً به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی مورد توجه قرار می‌گیرد که می‌تواند در مقابله با آسیب‌های اکسیداتیو و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک کند.

همچنین، تحقیقات نشان داده است که نارینجین می‌تواند خواص ضد التهابی و ضد سرطانی داشته باشد. علاوه بر این، این ترکیب می‌تواند به حفظ سلامتی قلب و عروق کمک کرده و در کاهش فشار خون و کلسترول خون موثر باشد. برخی تحقیقات نیز نشان داده استفاده از نارینجین می‌تواند در جلوگیری از ایجاد سنگ‌های کلیه مؤثر باشد. همچنین، این ترکیب می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش التهابات مربوط به آن کمک کند.

مشخصات نارینجین Naringin کد سیگما 71162

71162
Sigma-Aldrich

Naringin

≥95% (HPLC)
Synonym(s):
4′,5,7-Trihydroxyflavanone 7-rhamnoglucoside,
Naringenin 7-neohesperidoside, Naringenine-
7-rhamnosidoglucoside, Naringoside
Empirical Formula (Hill Notation):C27H32O14
CAS Number:10236-47-2
Molecular Weight:580.53
Beilstein:102012
EC Number:233-566-4
MDL number:MFCD00148888
PubChem Substance ID:57652274
NACRES:NA.47

محققان :

  • R Dhanya، K B Arun
  • V M Nisha
  • H P Syama
  • P Nisha
  • T R Santhosh Kumar
  • P Jayamurthy

PMID26147673

Naringin, Sigma code 71162

خلاصه سنتز نارینجین Naringin کد سیگما 71162

استرس اکسیداتیو افزایش یافته به تغییرات پاتولوژیک در دیابت و عوارض آن کمک می کند. بنابراین، استراتژی های کاهش استرس اکسیداتیو ممکن است این فرآیندهای بیماری زا را کاهش دهد. در اینجا، ما تنظیم با واسطه نارینگین گلوتاتیون (GSH) و سطوح رادیکال آزاد درون سلولی و تعدیل جذب گلوکز تحت استرس اکسیداتیو در رده‌های سلولی L6 را بررسی کرده‌ایم.

نتایج حاصل از این مطالعه کاهش قابل توجهی در گلوتاتیون با افزایش متعاقب آن در سطوح رادیکال آزاد را نشان داد که با پیش تیمار Naringin معکوس شد. ما همچنین مشاهده کردیم که افزایش سطح مالون دی آلدئید، نشانگر پراکسیداسیون لیپیدی در القای استرس اکسیداتیو در پیش تیمار نارینگین بازیابی شد.

افزودن نارینژین (100 میکرومولار) تقریباً 40 درصد کاهش گلیکاسیون پروتئین را در شرایط آزمایشگاهی نشان داد. علاوه بر این، ما افزایش دو برابری در جذب گلوکز نشاندار فلورسنت یعنی 2-(N-(7-Nitrobenz-2-oxa-1,3-diazol-4-yl) Amino)-2-Deoxyglucose (2-NBDG) را مشاهده کردیم. درمان نارینگین در میوبلاست L6 متمایز افزایش جذب 2-NBDG توسط میوتوب های L6 ممکن است به دلیل افزایش جابجایی GLUT4 نسبت داده شود.

نتایج ما نشان می‌دهد که Naringin سنتز GSH را از طریق یک مکانیسم دفاعی آنتی‌اکسیدانی جدید در برابر تولید بیش از حد گونه‌های اکسیژن فعال (ROS) فعال می‌کند و علاوه بر تأثیر آن بر کنترل گلیسمی، به جلوگیری از آسیب اکسیداتیو کمک می‌کند.

1- Drosophila به عنوان یک مزه تلخ برای مقایسه پاسخ رفتاری لارو از نارنجینین استفاده شده است.

2- برای مطالعه ویژگی ضد التهابی آن و تعیین تاثیر آن بر سلول های هسته

3- برای تعیین اثر آن بر متابولیسم استخوان مانند تمایز استخوان، مهار تشکیل (NP) پالپوسوس

خرید نارینجین Naringin کد سیگما 71162

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی مرک آلمان و نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی و اطلاع از قیمت نارینجین Naringin کد سیگما 71162 با کیفیت بالا را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید نارینجین Naringin کد سیگما 71162 با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد. 

                                   زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                               نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                        ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

کاربرد نارینجین Naringin کد سیگما 71162

کاربرد نارینجین Naringin
ChatGPT
نارینجین (Naringin) به عنوان یک ترکیب فعال گیاهی که در پوست مرکبات یافت می‌شود، برای کاربردهای متعددی استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای نارینجین عبارتند از:

  • خواص ضد التهابی: نارینجین به دلیل خواص ضد التهابی خود، می‌تواند در کاهش التهاب‌های مختلف در بدن موثر باشد.
  • اثرات ضد اکسیدانی: این ترکیب می‌تواند در مقابله با آسیب‌های اکسیداتیو و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک کند.
  • حفظ سلامتی قلب و عروق: مطالعات نشان داده‌اند که نارینجین می‌تواند به حفظ سلامتی قلب و عروق کمک کرده و در کاهش فشار خون و کلسترول خون موثر باشد.
  • جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه: برخی تحقیقات نشان داده استفاده از نارینجین می‌تواند در جلوگیری از ایجاد سنگ‌های کلیه مؤثر باشد.
  • پشتیبانی از سلامتی دستگاه گوارش: این ترکیب می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش التهابات مربوط به آن کمک کند.

با توجه به خواص زیست‌شناسی و دارویی آن، نارینجین به‌طور گسترده در تحقیقات علمی و صنایع غذایی و دارویی استفاده می‌شود.

نارنجینین می تواند با مولکولهای سیگنالینگ تعامل داشته و مسیرهای سیگنالینگ را تعدیل نماید. این فعالیت های ضد التهابی و ضد سرطانی دارد. همچنین اثرات دارویی بر استرس اکسیداتیو، باز سازی استخوان، آسیب ژنتیکی از خود نشان می دهد. (CNS)، سندرم متابولیک و بیماری های سیستم عصبی مرکزی.

نارنجینین، یک فلاوانوئید موجود در گریپ فروت و سایر مرکبات، به طور قوی را حمل می کند. در نتیجه آب گریپ فروت (A2(DATP1A2 پلی پپتید 1 فراهمی زیستی بسیاری از عوامل دارویی را که همزمان مصرف می شوند، کاهش می دهد.

فروش نارینجین Naringin کد سیگما 71162

شرکت دانش پژهان شیمی  یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات (سیگماآلدریچ) نارینجین Naringin کد سیگما 71162می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام نارینجین Naringin کد سیگما 71162 را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت نارینجین Naringin کدسیگما71162 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

گوانیدین هیدروکلراید کد سیگما G3272

گلیکولیک اسید (اسیدهیدروکسی استیک) کد124737

پروژسترون 4- کد P0130

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)