دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید) و آکریلیک اسید چیست؟ 

تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید):  شرکت دانش پژوهان شیمی  یکی از مراکز  فعال در زمینه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه  نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان  با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است.

این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت پودری عرضه می‌شود. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید محصولات مرک آلمان می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است.شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده اصلی محصولات سیگماآلدریچ است. 

تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

اسید اکریلیک و روش تولید

اکریلیک اسید که با نام پروپنوئیک اسید نیز شناخته میشود یک ترکیب آلی با فرمولCH۲ = CHCOOH است. این ماده ساده ترین اسید کربوکسیلیک اشباع نشده متشکل از یک گروه وینیل است که مستقیماً به انتهای اسید کربوکسیلیک متصل می شود. این ماده شیمیایی یک مایع بی رنگ دارای بوی خشک یا ترش است.

اکریلیک اسید با آب، الکل ها، اترها و کلروفرم قابل اختلاط است. اسید اکریلیک با اکسیداسیون پروپیلن تولید می شود که محصول جانبی تولید اتیلن و بنزین است. روشهای بسیاری برای تولید اکریلیک اسید در دسترس است؛ یکی از این روش ها هیدروکربوکسیلاسیون استیلن است که در گذشته از آن استفاده میشده است. این روش به نیکل کربونیل، فشار زیاد مونوکسیدکربن و استیلن نیاز دارد که در مقایسه با پروپیلن نسبتاً گران قیمت است.

اسید اکریلیک زمانی توسط هیدرولیز اکریلونیتریل، ماده ای که از پروپن به وسیله آموکسیداسیون حاصل می شود، تولید می شد، اما دیگر از این روش استفاده نمیشود چرا که باعث تشکیل محصولات جانبی آمونیم میشود که باید دفع شوند. دیگر مواد اولیه تولید اسید اکریلیک اتنون و اتیلن سیانوهیدرین هستند.

تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

واکنشها و کاربردهای تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

اسید اکریلیک تحت واکنشهای معمول یک نوع اسید کربوکسیلیک قرار می گیرد. هنگام واکنش اسید اکریلیک با یک الکل، استر مربوطه تشکیل میشود. استرها و نمک های اسید اکریلیک در کل به عنوان اکریلات (یا پروپنوات) شناخته می شوند. متداولترین استرهای آلکیل اسید اکریلیک عبارتند از متیل، بوتیل، اتیل و ۲ اتیل هگزیل آکریلات.تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

از ترکیب اسید اکریلیک و استرهای آن از طریق واکنش در پیوند دوگانه خود، هموپلیمرها یا کوپلیمرها، و در ترکیب با مونومرها مانند اکریل آمیدها، اکریلونیتریل، ترکیبات وینیل ، استایرن و بوتادین باعث تشکیل اسید هموپلیمرها یا کوپولیمرهایی می شود.

در تولید انواع پلاستیک، پوشش، چسب، الاستومر و همچنین جلا و رنگ های کف استفاده میشوند. اکریلیک اسید ترکیبی است که در بسیاری از صنایع مانند صنعت پوشک، صنعت تصفیه آب یا صنایع نساجی مورد استفاده قرار می گیرد. افزایش در تولید اکریلیک اسید در نتیجه استفاده از این محصول در سایر کاربردها از جمله محصولات بهداشتی و آرایشی و شوینده ها است.تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

پلی اسید اکریلیک و کاربردهای آن تفاوت کربومر( پلی آکریلیک اسید ) و آکریلیک اسید چیست؟

پلی اسید اکریلیک با نام تجاری کربومر، یک پلیمر مصنوعی با وزن مولکولی بالای اسید اکریلیک است. این ماده میتواند هوموپلیمرهای اسید اکریلیک یا با آلیل اتر پنتا آریتریتول، ساکارز یا  پروپیلن دارای پیوند عرضی باشد. این ماده در محلول آب با pH خنثی، یک پلیمر آنیونی است؛ بدان معنا که بسیاری از زنجیره های جانبی آن پروتون های خود را از دست می دهند و بار منفی به دست می آورند. این امر باعث تشکیل پلی الکترولیت های پلی اسید اکریلیک با توانایی جذب و نگهداری آب و تورم تا چندین برابر حجم اصلی آن میشود.تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

پلی اسید اکریلیک خشک به صورت پودر کرکی و سفید رنگ که اغلب به عنوان ژل در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند، به فروش می رسد. نقش پلی اسید اکریلیک در مواد آرایشی این است که مواد جامد موجود در مایعات را به حالت تعلیق درمی آورد. از جدا شدن امولسیون ها جلوگیری و قوام جریان مواد آرایشی را کنترل می کند.

کدهای پلی اسید اکریلیک یا کربومر (۹۱۰، ۹۳۴، ۹۴۰، ۹۴۱ و ۹۳۴P) نشانه ای از وزن مولکولی و اجزای خاص پلیمر آن است. برای استفاده در بسیاری از کاربردها از پلی اسید اکریلیک به شکل نمک های فلز قلیایی یا آمونیوم مانند سدیم پلی اکریلات بهره برده می شود. در شکل پودر خشک پلی اسید اکریلیک، یون های سدیم با بار مثبت به پلی اکریلات متصل می شوند، اما در محلول های آبی یون های سدیم می توانند جدا شوند که این امر منجر به تشکیل یک ژل متورم می شود که می تواند مقدار زیادی آب جذب کند.تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

فروش کربومر( پلی آکریلیک اسید ) و آکریلیک اسید

سایت نمایندگی فروش مواد شیمیایی  دانش پژوهان شیمی  یک سایت در جهت فروش مواد شیمیایی در تهران و ایران از جمله فروش انواع اسیدهای شیمیایی قوی و ضعیف به صورت اینترنتی، تحت برندهای مطرحی همچون مرک، سیگما آلدریچ و … موجب تسهیل در امر خرید مواد شیمیایی مختلف میشود.تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

کربومر (پلی آکریلیک اسید) و آکریلیک اسید نیز به عنوان دو ماده شیمیایی پرفروش در این سایت انجام میشود. جهت خرید این مواد شیمیایی به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و یا بر روی خرید کربومر (پلی آکریلیک اسید) و آکریلیک اسید کلیک کنید.

تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

تفاوت کربومر(پلی آکریلیک اسید)

فروش مواد شیمیایی مرک آلمان

شرکت دانش پژوهان شیمی  یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص نمایندگی مواد شیمیایی مرک آلمان از جمله فروش مواد مرک آلمان است. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. برای دریافت محصولات بیشتر و استعلام سریع قیمت فروش محصولات مرک آلمان میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت از نمایندگی فروش مواد شیمیایی صنعتی در ایران مطلع شوید  میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)