دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434

شرکت دانش پژوهان شیمی وارد کننده اصلی مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد. ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434 .  یکی از ویژگی های دانش پژوهان شیمی واردات محصولات نایاب در ایران است. همانطور که می دانید بسیاری از مواد شیمیایی با برندهای سیگما و مرک و دیگر برندها به دلیل تحریم ها و موانع پیش رو با موانع بسیاری روبرو هستند. محصول ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434 یکی از این محصولات است.

درحقیقت یک ایمونو اسید می باشد. این ماده به عنوان یکی از بیست آمینو اسید اصلی که در ساختار پروتئین ها کاربرد داشته، شناخته می شود. ال پرولین در تولید عسل کاربرد بسزایی دارد و این ماده یک نوع آمینو اسید غیر ضروری برای بدن انسان محسوب می شود، با این معنا که این آمینو اسید به صورت طبیعی و به میزان لازم در بدن تولید می شود.

ال پرولین می تواند به کمک آمینو اسید گلیسین، باعث سنتز کلاژن شود. همچنین این آنزیم برای رشد بهتر بافت های گیاهی که به ویژه در معرض تنش می باشند، لازم و ضروری است.

ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434

کاربردهای ال پرولین

  • حفظ سلامت دستگاه گوارش
  • ترمیم پوست و بهبود زخم ها
  • کمک به سنتز کلاژن

ویژگی های ال پرولین

  • کاهش تنش های وارد شده بر بافت گیاهی
  • تشکیل بافت هم بند
  • مبارزه با التهاب

ال پرولین چیست ؟

ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434 در بین اسیدهای آمینه منحصر به فرد است، زیرا یک اسید آمینه اولیه نیست(تنها یک کربن به نیتروژن آمین پیوند دارد)، بلکه یک اسید آمینه ثانویه است که گاهی اوقات اسید آمینه نامیده می شود. بر خلاف اسیدهای آمینه اولیه، پرولین آزاد یک آمین ثانویه است که زنجیره جانبی از کربن آلفا خم می شود و به نیتروژن آمین پیوند می خورد.

هنگامی که پرولین در یک پروتئین قرار می گیرد فاقد پروتون آمید است و زاویه ستون فقرات Phi را در ساختار استاتیک حلقه پیرولیدون قفل می کند. بنابراین ستون فقرات نزدیک پرولین انعطاف پذیر نیست و ممکن است از تشکیل ساختارهای ثانویه خاص، به ویژه مارپیچ های آلفا جلوگیری کند. با این شرایط چندین پرولین مجاور تمایل به تشکیل یک مارپیچ پلی پرولین دارند، یک ساختار غیر معمول اما پایدار شبیه به مارپیچ آلفا. 

ال پرولین یک آمینو اسید حلقوی و غیر ضروری (در حقیقت یک اسید آمینه) در انسان است ( از اسید گلوتامیک و سایر آمینو اسیدها سنتز می شود)، ال پرولین سازنده بسیاری از پروتئین ها می باشد. این ماده که در غلظت های بالا در کلاژن یافت می شود، تقریباً یک سوم باقی مانده را تشکیل می دهد. کلاژن پروتئین اصلی حمایت کننده از پوست، تاندون ها، استخوان ها و بافت هم بند است و سلامت و بهبود آنها را تقویت می نماید. ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434

ال پرولین پیرولیدین است که در آن هیدروژن S در موقعیت 2 توسط یک گروه اسید کربوکسیلیک جایگزین می شود. L-Prolin تنها یکی از بیست آمینو اسید رمزگذاری شده در DNA است که حاوی یک گروه آمینه ثانویه آلفا به گروه کربوکسیل است. این یک جز essential اساسی کلاژن است و برای عملکرد مناسب مفاصل و تاندون ها مهم می باشد. همچنین باعث حفظ و تقویت عضلات قلب می گردد. این ماده به عنوان ریز مغذی نقش دارد.

مشخصات محصول ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434

  • نام ماده : ال پرولین
  • نام لاتین : L-Prolin
  • فرمول شیمیایی : C5H9NO2
  • CAS Number : 147-85-3
  • جرم مولی : 115.13
  • دمای ذوب :(2280C (dec) (lit
  • حلالیت : H2O : 50mg/ml

ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434

نقش ال پرولین در گیاهان

ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434 در گیاهان اغلب نقش تخفیف دهنده اثر تنش را عهده دار است . بطور مثال، توانایی ال پرولین در کاهش اثرات منفی تنش شوری بارها آزمایش و گزارش شده است. همچنین، گزارش شده که این اسید آمینه در کشت بافت گیاهان بسیار سودمند می باشد. تاثیر افزودن پرولین به محیط کشت گیاهان به شکلی است که، در قیاس با سایر اسید آمینه ها، باعث رش سالمتر و مطلوبتر بافت در معرض تنش می شود.

این ترکیب دو ایزومر فضایی S و R  دارد که فرم S آن قابل دسترس تر می باشد.

ال پرولین با فرمول شیمیایی C5H9NO2 دارای بلورهای بی رنگی است که گرچه یک آمینو اسید نیست،بلکه بطور معمول در فهرست آمینو اسیدهای به دست آمده از آبکافت پروتئینها جای دارد. واقعیت این است که ال پرولین یک ایمونو اسید است. کدهای ژنتیکی آن عبارتند از CCG . CCA . CCC . CCU نقش اساسی ال پرولین محافظت از سلول ها از تاثیر منفی انباشتگی نمک، تبادل اسمزی، پایداریساختار سلول از قبیل غشاء و پروتئین ها می باشد. ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434

قیمت – فروش ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434 (مرک آلمان)  می باشد.که در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت ال-پرولین L-Proline کد مرک 107434 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)