دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

سیانید پتاسیم مرک کد 104967

سیانید پتاسیم مرک کد 104967 یک ترکیب شیمیایی است که به صورت جامد یا مایع موجود است و از اهمیت صنعتی بسیاری برخوردار است. این ترکیب شیمیایی شامل یک اتم پتاسیم (K) و یک گروه سیانید (CN) می‌باشد. سیانید پتاسیم برای مصارف مختلف به کار می‌رود. به عنوان مثال، در صنعت معدن از سیانید پتاسیم برای استخراج طلا و نقره از کانسارها استفاده می‌شود.

  • همچنین در شیمی تجزیه و تحلیل، این ترکیب برای تست‌ها و آزمایش‌های شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، سیانید پتاسیم بسیار سمی است و باید با احتیاط و در شرایط ایمنی خاص مورد استفاده قرار گیرد تا جلوی هر گونه تماس مستقیم با پوست یا استنشاق آن جلوه دهد.
  • دانش پژوهان شیمی وارد کننده و توضیع کننده موادشیمیایی اورجینال درایران است. سیانید پتاسیم مرک کد 104967 جهت آزمایشات، آبکاری وبسیار سمی را می توانید از این شرکت تهیه فرمایید. شما می توانید محصولات و اطلاعات تاریخچه کمپانی مرک آلمان را از این شرکت تهیه نمایید. همانطور که می دانید مرک یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توضیع کنندگان مواد شیمیایی در دنیا به شمار می رود.

سیانید پتاسیم مرک کد 104967

سیانید پتاسیم مرک کد 104967 یکی از محصولات تولیدی کمپانی مرک آلمان می باشد. این محصول را می توانید از شرکت دانش پژوهان شیمی که وارد کننده تمامی محصولات این کمپانی است را تهیه نمایید. برای اطالاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل فرمایید.

سیانید پتاسیم مرک کد 104967 یا سیانور پتاسیم، یکی از نمک های سیانور است.که با نماد تجاری KCN شناخته می شود. این محصول ماده ای سفید رنگ و به شکل کریستالی و با بویی ملایم شبیه بادام تلخ است. مصارف این ماده در آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی و دارویی می باشد.

قیمت سیانید پتاسیم مرک کد 104967

مشخصات سیانید پتاسیم مرک کد 104967

  • نام محصول : سیانید پتاسیم
  • نام لاتین : Potasssium cyanide
  • کد : 104967
  • CAS Number : 151-50-8
  • EC Number : 205-792-3
  • بسته بندی : 100 گرمی – 250 گرمی – 1 کیلیویی
  • برند : مرک آلمان

خواص شیمیایی ، فیزیکی سیانید پتاسیم مرک کد 104967

  • پودری سفید رنگ ،که بسیار جاذب رطوبت و هواست و اصطلاحاً ماده ای hygroscopic است.
  • دارای شکل کریستالی مولکولی مکعبی به شکل زیر می باشد.این ماده از نقطه جوش بالایی برخوردار است، در حدود 1625 درجه سانتیگراد اندازه گیری شده است.
  • نقطه ذوب این محصول در حدود 634 درجه سانتیگراد ذکر شده است.
  • حلالیت این ماده در آب در حدود 72 درصد در دمای 77 درجه سانتیگراد است. این در حالی است که حلالیت آن در حدود 4.55 در 100 گرم آمونیاک مایع، 4.91 گرم در 100 گرم متانول و 0.57 گرم در 100 گرم اتانول اندازه گیری شده است.
  • چگالی این محصول در حدود 1.52 در 60.8 درجه فارنهایت تعیین شده است.
  • در مجاورت دی اکسید کربن و رطوبت و در هوا تجزیه می شود.
  • برای اینکه بتوانید اسیدی یا بازی بودن آن را بدانید، باید گفت که دارای PH برابر با 11 می باشد و باز است.
  • خواص شیمیایی این محصول شیمیایی بسیار شبیه سدیم سیانور است. می توان گفت به آرامی در هوا قابل تجزیه است. همچنین با حرارت دادن نیز تولید گاز سمی سیانید هیدروژن می نماید.

سیانید پتاسیم مرک کد 104967

ساختار شیمیایی سیانید پتاسیم سیانید پتاسیم مرک کد 104967

ساختار شیمیایی این ماده فوق العاده سمی به صورت تصویر زیر می باشد:

مولکول های ایت محصول متشکل از یون مثبت پتاسیم و یون مثبت پتاسیم و یون منفی سیانید است. در آن اتم کربن در یک ساختار خطی با آنیون و کاتیون مذکور تشکیل پیوند داده است.

سیانید پتاسیم از دو روش تولید می شود:

1- از واکنش بین محلول آبی پتاسیم هیدروکسید و گاز هیدروژن سیانید به وجود می آید.

HCN + KoH > KCN + H2O

2- همچنین این ماده را می توان از واکنش بین فرمالدهید و پتاسیم هیدروکسید تولید کرد.

HCONH2 + KOH > KCN + 2H2O

فرمول شیمیایی سیانور پتاسیم KCN و فرمول شیمیایی فرمالدهید است.

قیمت سیانید پتاسیم مرک کد 104967

عوارض مصرف سیانید پتاسیم مرک کد 104967

سیانید پتاسیم یک ترکیب شیمیایی بسیار سمی است و مصرف آن باید با احتیاط و تحت نظر متخصصان شیمیایی انجام شود. عوارض مصرف سیانید پتاسیم به شدت جدی و برای سلامتی انسانها خطرناک می‌باشد. برخی از علائم و عوارض مصرف سیانید پتاسیم عبارتند از:

تنگی نفس
تپش قلب سریع
تعریق بیش از حد
تشنج‌ها و افت فشار خون
استفراغ و اسهال
ناراحتی عمومی
اختلالات عصبی، از جمله سردرد و گیجی
در صورت مصرف حتی مقدار کمی از سیانید پتاسیم یا تشخیص علائم فوق، باید بلافاصله به مرکز پزشکی نزدیکتان مراجعه کنید. درمان سم‌زدگی سیانید پتاسیم بسیار اضطراری و پیچیده است و نیاز به مراجعه به متخصصین حیاتی دارد. سیانید پتاسیم یک ماده خطرناک است و هرگونه استفاده از آن باید با دقت و احتیاط به خاطر گرفته شود.

کپسول‌ سیانید پتاسیم مرک کد 104967

  • سیانید پتاسیم یک ترکیب شیمیایی بسیار سمی و خطرناک است که به طور گسترده در صنعت و تحقیقات شیمیایی به کار می‌رود. این ترکیب شیمیایی به شکل کپسول نیز تهیه می‌شود، اما باید تأکید کنم که مصرف آن بسیار خطرناک است و تنها تحت نظر متخصصان و در شرایط کنترل شده انجام شود.
  • کپسول‌های سیانید پتاسیم معمولاً به عنوان یک ماده شیمیایی اسیدی با خواص زیستی خاص در تحقیقات شیمیایی استفاده می‌شوند. اما به علت سمی بودن بسیار بالا و اثرات ضررآوری که مصرف سیانید پتاسیم دارد، باید از این ترکیب با دقت بسیار زیادی استفاده کرد.
  • عوارض مصرف سیانید پتاسیم شامل تنگی نفس، تپش قلب سریع، تعریق بیش از حد، تشنج‌ها، افت فشار خون، استفراغ و اسهال می‌شود. هر گونه مصرف این ماده باید تحت نظر متخصصین پزشکی انجام گیرد و از تمامی اقدامات ایمنی لازم برای جلوگیری از خطرات جدی بهره‌برداری شود. در موارد مشکوك به مصرف سیانید پتاسیم، باید بلافاصله به مراکز پزشکی مراجعه کرد تا اقدامات اورژانسی صورت بگیرد و از آسیب جانی جلوگیری شود.

خطرات شیمیایی سیانید پتاسیم یا پتاسیم سیانور

  • سیانید پتاسیم در مقابل آب به شدت واکنش نشان می دهد.
  • این ماده، وقتی با آب، رطوبت، کربن در اکسید و اسیدها تجزیه شود، یک محصول بسیار سمی و فوق العاده آتش گیر را تولید می کند.
  • محلول پتاسیم سیانید در آب یک باز قوی است و به شدت با اسید واکنش می دهد و شدیداً خورنده است.
  • بخارات ناشی از سیانور پتاسیم ممکن است در محیط باقی بماند.
  • گاز هیدروژن سانید از مخلوط کامل پتاسیم سیانید با هوا ترکیب می شود و مخلوطی با قابلیت انفجار به آسانی بوجود می آورد. سیانید پتاسیم مرک کد 104967
  • در تماس این ماده با چشم ها می تواند مسمومیت کل بدن را موجب شود.
  • در تماس با چشم ها باعث قرمزی، درد، سوختگی شدید و آسیب های بافتی را به همراه خواهد داشت.
  • استنشاق این محصول شیمیایی می تواند.موجب سردرد، گیجی، استرس و اضطراب، بی حالی و از دست رفتن سطح هوشیاری گردد. همچنین می تواند ایجاد تنگی نفس در فرد گردد.
  • در هنگام تماس با پوست می تواند موجب تحریک، سوزش و درد شدید گردد. در تماس این ماده سمس با پوست احتمال مسمومیت و سرایت به تمام بدن وجود دارد. سیانید پتاسیم مرک کد 104967

قیمت سیانید پتاسیم مرک کد 104967ذخیره سازی سیانید پتاسیم

کریستال های سیانید پتاسیم باید در محیطی خشک و بدون رطوبت،.همچنین به دور از هر گونه اسید نگهداری و ذخیره سازی شود.

پتاسیم سیانید.،همچنین می تواند به صورت مشتقات کم خطرتر (از واکنش با هیدروژن پراکسید جهت تشکیل مشتقات کم ضرر تر )مانند KOCN نیز ارائه شود.سیانید پتاسیم مرک کد 104967

قرص سیانید پتاسیم

سیانید پتاسیم یک ماده بسیار سمی و خطرناک است و هیچ گونه مصرف یا ترویج آن قابل قبول نیست. به عنوان یک ماده سمی، سیانید پتاسیم بسیار خطرناک برای سلامتی انسانها و محیط زیست است.

در همه شرایط، باید از مواد شیمیایی خطرناک مثل سیانید پتاسیم دوری کرد و از ترویج یا مصرف آن اجتناب نمود. همچنین، در بسیاری از کشورها، مصرف و توزیع سیانید پتاسیم تحت قوانین سختی کنترل می‌شود و بدون مجوز مناسب قانونی توزیع آن غیرقانونی است.

خرید سیانید پتاسیم مرک کد 104967

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده سیانید پتاسیم مرک کد 104967 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

جهت محصولات بیشتر و استعلام سریع قیمت خرید سیانید پتاسیم مرک کد 104967 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

                                   زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                               نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                        ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

قیمت – فروش سیانید پتاسیم مرک کد 104967

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص فروش  سیانید پتاسیم مرک کد 104967 (مرک آلمان) می باشد.این شرکت که در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید. و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر و استعلام سریع قیمت سیانید پتاسیم مرک کد 104967 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

Visits: 217