دانش پژوهان شیمی

راه های ارتباطی :

آدرس: تهران، پایین تر از میدان جمهوری، برج اداری سهیل

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)

1-اکتانول کدمرک 820931

1-اکتانول کدمرک 820931، اکتانول، یک ترکیب شیمیایی است که به صورت مایع بی‌رنگ و بدون بو با فرمول شیمیایی C8H18O شناخته می‌شود. این ترکیب از خانواده الکل‌ها بوده و دارای یک گروه هیدروکسیل (-OH) متصل به زنجیره‌ی هشت کربنی است. اکتانول به عنوان یک ماده حل کننده و حلال، در صنایع مختلف از جمله شیمیایی، داروسازی، کشاورزی و صنایع مواد غذایی استفاده می‌شود. همچنین، در تولید مواد شیمیایی، به عنوان ماده اولیه و ازمایشگاهی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت دانش پژوهان شیمی واردکننده اصلی مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص برند مرک آلمان و سیگماآلدریچ در ایران می باشد. جهت خرید 1-اکتانول کدمرک 820931 می توانید با همکاران این مجموعه تماس حاصل نمائید.

1-اکتانول کدمرک 820931

1-اکتانول کدمرک 820931 یک ترکیب شیمیایی، مایعی شفاف و بدون رنگ با بوی مخصوص به خود می باشد که در نفت خام نیز وجود دارد و توسط فشار زیاد از موجودات تک سلولی که میلیون ها سال پیش در زیر دریاها به دام افتاده اند تشکیل شده است و دارای کربن، اکسیژن و هیدروژن می باشد.

1-اکتانول کدمرک 820931

مشخصات 1-اکتانول

  • در دمای 270 درجه سانتیگراد این زنجیره کربنی آتش میگیرد
  • در آب به سختی حل می شود 1-اکتانول کدمرک 820931
متیل استات (CH3COOCH3) نوعی استر است با بوی مطبوع شبیه چسب، مایعی شفاف، بی رنگ و قابل اشتعال می باشد. در بیشتر حلال های آلی محلول ولی در آب نسبتا محلول است. حلالی قوی می باشد که طیف وسیعی از رزینها را در خود حل می کند مثل استات سلولز، پلی وینیل استات، اکریلیک ها، اپوکسی ها، پلی استرها و متیل استات سمیت کمی دارد  و به آسانی قابل برگشت به محیط زیست است، فاقد مواد آلی قرار (VOC) است و جزء آلوده کننده های خطرناک هوا محسوب نمی شود. بنابراین حلالی سازگار با محیط زیست می باشد. این حلال آلی می تواند به عنوان جایگزین استون در تولید رنگها، پوششها، پاک کننده های سطوح فلزی، چسبها و … مورد استفاده قرار گیرد. 1-اکتانول کدمرک 820931

1 اکتانول

با توجه به ویژگی های زیر متیل استات جایگزینی مناسب برای استون است:
  • سرعت تبخیر آن تقریبا مشابه استون است.
  • نسبت به استون نقطه اشتعال بالاتری دارد.
  • خاصیت آب گریزی آن بیش از استون است.
  • حداکثر واکنش پذیری افزایشی MCR آن بسیار پایین تر از استون است.
  • از نظر اقتصادی باصرفه تر از استون است.
در صنعت، متیل استات از طریق استری شدن استیک اسید با متانول تولید می شود. به عنوان یک ماده فرعی در فرآیند تولید استیک اسید از طریق ترکیب با کربن، متانول تولید می شود. همچنین محصولی فرعی است که از فرایند تولید ترفتالیک اسید و پلی وینیل الکل بدست می آید.

کاربرد 1-اکتانول

اکتانول، یا با نام دیگر اکتیل الکل، در صنایع مختلف به عنوان حلال، حل‌کننده، ماده اصلاح‌دهنده و مواد اولیه برای تولید مواد شیمیایی استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای اکتانول عبارتند از: حلال: اکتانول به عنوان یک حلال مؤثر در تولید مواد شیمیایی و داروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن برای حل کردن مواد آلی و تهیه محلول‌های مربوط به آن‌ها استفاده می‌شود. تهیه مواد شیمیایی: اکتانول به عنوان ماده اولیه در تهیه مواد شیمیایی مختلفی مانند استرها، آلکوکسیلات‌ها، و ایزوسیانات‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید محصولات بهداشتی و آرایشی: این ترکیب در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان ماده اصلاح‌دهنده و رقیق‌کننده در تهیه عطرها، کرم‌ها، لوسیون‌ها و شامپوها استفاده می‌شود. صنعت نساجی: اکتانول به عنوان حلالی برای تولید رزین‌های مصنوعی و پلی‌استرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تهیه مواد شیمیایی و دارویی: این ترکیب در تولید داروها و مواد شیمیایی دارای اهمیت بوده و به عنوان یک حلال موثر در فرآیندهای تهیه داروها استفاده می‌شود. به طور کلی، اکتانول به عنوان یک ماده شیمیایی چندمنظوره با کاربردهای گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولید 1-اکتانول

اکتانول یا 1-اکتانول یک ترکیب شیمیایی است که به صورت مایع بی‌رنگ، بی‌بو و قابل‌افزایش دما است. این ترکیب به صورت یک الکل اولیه متصل به یک زنجیره هشت کربنی (از جمله هپتان) است. برای تولید این ترکیب، یکی از روش‌های متداول استفاده از پروپیلن است. در یک فرایند به نام هیدروکسیلاسیون کاتالیستی، پروپیلن به رآکشنری تبدیل می‌شود و به وسیله آب آلیلیک به اکتانال تبدیل می‌شود، سپس اکتانال با هیدروژناسیون با مخلوطی از هیدروژن و کاتالیست‌های مناسب به اکتانول تبدیل می‌شود. این فرایند به طور صنعتی انجام می‌شود و نیاز به شرایط و تجهیزات خاصی دارد.

خواص 1-اکتانول

خواص 1-اکتانول عبارتند از:
  1. حلالیت: اکتانول حلالیت خوبی در آب و بسیاری از حلال‌های آلی دیگر دارد، که از آن برای مخلوط‌سازی و حل کردن مواد مختلف در صنایع مختلف استفاده می‌شود.
  2. قابلیت اکسیداسیون: به دلیل وجود گروه هیدروکسیل (-OH)، اکتانول قابلیت اکسیداسیون دارد که در برخی واکنش‌های شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. محلول بودن در چربی‌ها: این ترکیب از آنجا که یک الکل است، در چربی‌ها حل می‌شود و از این خاصیت برای تهیه مواد مختلف در صنایع غذایی و بهداشتی استفاده می‌شود.
  4. خواص ضدعفونی کننده: اکتانول به عنوان ضدعفونی کننده در برخی از محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  5. استفاده در تولید محصولات شیمیایی: این ترکیب در تولید محصولات شیمیایی مانند پلاستیک، رنگ‌ها، رزین‌ها و … به کار می‌رود.
  6. خواص حفاظتی: اکتانول به عنوان یک ماده حفاظتی در برخی از محصولات مانند رنگ‌ها، لاستیک و مواد خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 1 -اکتانول کدمرک 820931

خطرات 1-اکتانول

خطرات 1-اکتانول عبارتند از: 1-اکتانول کدمرک 820931
  • خطر اشتعال: اکتانول مایع قابل اشتعالی است و در صورت تماس با منابع حرارتی یا اشتعالی، می‌تواند به آتش ب‌کشد.
  • تهویه: استنشاق بخارات اکتانول ممکن است منجر به تهویه نامناسب و اختلال در سیستم تنفسی شود. عوارض مانند سردرد، سرگیجه، تهوع و حتی آسم می‌تواند از این اثرات باشد.
  • تحریک‌کنندگی: ممکن است اکتانول با پوست و چشم در ارتباط باشد و باعث تحریک، التهاب یا آسیب برساند.
  • سمیت: مصرف بیش از حد اکتانول ممکن است سمیت زایی و اثرات مخرب بر روی کبد، کلیه و سایر اعضای بدن داشته باشد.
  • تداخل با سایر مواد شیمیایی: اکتانول ممکن است با سایر مواد شیمیایی واکنش داده و مواد خطرناک تولید کند یا واکنشات ناخواسته ایجاد کند.
  • خطرات اکتانول در محیط زیست: دفع اکتانول به محیط زیست ممکن است باعث آلودگی آب، خاک و هوا شود و برای موجودات زنده در محیط زیست تهدیدی ایجاد کند. 1-اکتانول کدمرک 820931

خرید 1-اکتانول کدمرک 820931

شرکت دانش پژوهان شیمی که نمایندگی مرک آلمان و نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده های با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید 1-اکتانول کدمرک 820931 با بخش فروش شرکت دانش پژوهان شیمی تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.                                    زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد                                                نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

خرید 1-اکتانول کدمرک 820931

موارد مصرف

1-رنگها و پوشش ها متیل استات به علت خاصیت آب گریزی و خشک شدن سریع، به عنوان حلال در پاک کننده سطوح به کار می رود.چون متیل استات خیلی سریع تبدیل به بخار می شود.آلاینده های هوا را به سطح مورد نظر جذب نمی کند. بعلاوه، خاصیت آب گریزی متیل استات باعث می شود که برای تمیز کردن سطوح فلزی قبل از رنگ کردن و آماده کردن و آماده سازی آنها در کاربردهای دریایی و تجهیزات حساس به رطوبت مناسب باشد. 1-اکتانول کدمرک 820931 2- پاک کننده سطوح متیل استات به علت خاصیت آب گریزی و خشک شدن سریع ، به عنوان حلال در پاک کننده سطوح به کار می رود. چون متیل استات خیلی سریع تبدیل به بخار می شود. آلاینده های هوا را به سطح مورد نظر جذب نمی کند. بعلاوه، خاصیت آبگریزی متیل استات باعث می شود که برای تمیز کردن سطوح فلزی قبل از رنگ کردن و آماده کردن و آماده سازی آنها در کاربردهای دریایی و تجهیزات حساس به رطوبت مناسب باشد. 1-اکتانول کدمرک 820931 3-سایر موارد مصرف متیل استات همچنین به عنوان حلال در تولید چسبهای سریع خشک شونده استفاده می شود. چسبها از طریق حل کردن لاستیک و رزین در متیل استات تولید می شوند. هنگامی که چسب روی سطح به کار می رود، متیل استات سریع تبخیر می شود و باعث می شود که چسب سخت شود و به سطح بچسبد. متیل استات همچنین در لوازم آرایشی ، محصولات مراقبت شخصی مانند عطر، لاک ناخن و لاک پاک کن و… کاربرد دارد. 1-اکتانول کدمرک 820931

فروش 1-اکتانول کدمرک 820931

شرکت دانش پژوهان شیمی یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص فروش  1-اکتانول کدمرک 820931 (مرک آلمان) می باشد.که در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم. جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت 1-اکتانول کدمرک 820931 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی
شماره های تماس:
021-66859216
021-66859220  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
واتساپ:09129618292  (24ساعت)